Zelfde verhaal bij de mijne, te vies en slijmerig. Alleen wil mijn katje nu niet uit een gewoon bakje drinken, alleen uit de kraanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef tonja het volgende:
Ik heb de mijne niet meer in gebruik. Je kan poetsen wat je wil, maar het wordt vrijwel meteen weer slijmerig. Ik ben bang dat het een bron van bacterieen is. Legionella en dergelijke.
Wij ook. Wat een gedoe. En de kat dronk lekker regenwater...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:51 schreef Stiemie het volgende:
*schop*
Wij hebben de fontein inmiddels wegens tijdgebrek weggedaan. Het ontkalken is toch wel een hele klus steeds.
Al een liefhebber voor de filters gevonden! Ik stuur ze op!
Noem me blond maar hoe krijg je die bol helemaal uit elkaar? Ik ben bang 'm definitief te slopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef teigan het volgende:
Bij ons blijft ie wel mooi schoon en niet slijmerig.. Gewoon de bol zelf ook uit elkaar schroeven en boenen helpt hier genoeg...
Ik heb de Petmate net binnen gekregen. Inderdaad geruisloos (voor zover ik dat nu kan beoordelen, er wordt een heel huizenblok verbouwd aan de overkant wat een hoop herrie maakt).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef Scandalous het volgende:
Na die klote Cat It heb ik nu een Petmate, die is een stuk stiller en ook snel schoon te maken
Je moet het gewoon even voordoen, dat moest hier ook eerst gebeuren voordat poesje het durfdequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef tonja het volgende:
Loes heeft er al even aan gelikt. Harry snapt het nog niet helemaal geloof ik.
Ik heb zo'n paal, en ik vind hem wel echt nuttig hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Katten drinken volgens mij graag stromend water. En er zijn nog wel nuttelozere dingen voor een kat te koop, zoals krabpalen van 2 meter hoog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |