abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43043951
wij hebben hem net afgelopen week aangeschaft en tot nu toe zijn we er best tevreden over, de bol is al half leeg, en al zal een deel door verdamping komen, ik neem aan dat de katten er ook van drinken, ze zeuren nu veel minder om water uit de kraan dan eerder
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50990805
heey ik heb een vraagje.
waar heb je die kattenfontijn eigenlijk gekocht want ik zoek er ook zo'n eentje.
kun je mij dat vertellen.

groetjes nienke laat het me snel weten oke
pi_50992329
Heb je de rest van de topic wel gelezen? Het is trouwens fontein en niet fontijn....
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:35:05 #154
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_50994641
Ik heb de mijne niet meer in gebruik. Je kan poetsen wat je wil, maar het wordt vrijwel meteen weer slijmerig. Ik ben bang dat het een bron van bacterieen is. Legionella en dergelijke.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_50995055
Ik heb het topic net doorgelezen...
Het lijkt me wel een leuk dingetje!
zijn ze er al goedkoper???
pi_50995543
Elke dag de bak 2 keer verschonen met dit weer werkt ook goed, en ze spelen veel in bad met de kraan aan.. 100% zeker dat ze genoeg drinken

Lijkt me verschrikkelijk, denk dat mijn katten ermee gaan spelen/omgooien..
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:05:18 #157
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50996150
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef tonja het volgende:
Ik heb de mijne niet meer in gebruik. Je kan poetsen wat je wil, maar het wordt vrijwel meteen weer slijmerig. Ik ben bang dat het een bron van bacterieen is. Legionella en dergelijke.
Zelfde verhaal bij de mijne, te vies en slijmerig. Alleen wil mijn katje nu niet uit een gewoon bakje drinken, alleen uit de kraan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_51002910
Bij mij is het een miskoop geweest. Het is twee weken leuk, maar daarna issie inderdaad slijmerig en vier en vol kalk. Geen optie, dan maar een waterbakkie....
Stress is when you wake up screaming
and realize you haven't fallen asleep yet.
pi_51002960
Bij ons blijft ie wel mooi schoon en niet slijmerig.. Gewoon de bol zelf ook uit elkaar schroeven en boenen helpt hier genoeg...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60679109
*schop*

Wij hebben de fontein inmiddels wegens tijdgebrek weggedaan. Het ontkalken is toch wel een hele klus steeds.

Al een liefhebber voor de filters gevonden! Ik stuur ze op!

[ Bericht 26% gewijzigd door Stiemie op 09-08-2008 13:23:43 ]
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:24:48 #161
84328 Lllaura
painting pictures
pi_60688575
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:51 schreef Stiemie het volgende:
*schop*

Wij hebben de fontein inmiddels wegens tijdgebrek weggedaan. Het ontkalken is toch wel een hele klus steeds.

Al een liefhebber voor de filters gevonden! Ik stuur ze op!
Wij ook. Wat een gedoe. En de kat dronk lekker regenwater...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:56:15 #162
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60768449
Hierbij maak ik even gebruik van de gelegenheid om Stiemie in het zonnetje te zetten. Ze heeft geheel belangeloos 2 filters naar me opgestuurd. Stiemie, dankjewel
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_60769421
Graag gedaan hoor Buttercup Hoop dat de kat(jes) er veel plezier van heeft / hebben
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:47:55 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_60769638
Ondanks het lezen van vies slijm en alg wil ik er nog steeds 1 voor mn kattenbeesten ik vind ze alleen nog best prijzig.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60821591
de mijne is te koop
[TK] cat-it fontein
pi_60822340
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef teigan het volgende:
Bij ons blijft ie wel mooi schoon en niet slijmerig.. Gewoon de bol zelf ook uit elkaar schroeven en boenen helpt hier genoeg...
Noem me blond maar hoe krijg je die bol helemaal uit elkaar? Ik ben bang 'm definitief te slopen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60823037
die dingen moeten 1 xper week helemaal schoongemaakt worden. Aan de onderkant zit een schroefdop, die draai je open, t dingetje bovenop de bol ook eraf, dan goed afwassen (of in de vaatwasser), filter niet!!!!, en weer in elkaar schroeven. Ik ververs daarnaast elke dag het water
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:52:59 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_60826383
Hier ook een bezitter van een Cat-it! Bij ons staat ie buiten en als de twee dames buiten zijn, wordt er hard in de bol geport, tot ie aan mag. En dan drinken ze.... Ook dit zijn twee waterkraanpoezen, die het liefst uit de kraan drinken en sinds de Cat-it drinken ze veel meer.

Bij ons was het trouwens meer een geintje hoor, de aankoop. Maar ze zijn erg dankbaar!
pi_60826739
Na die klote Cat It heb ik nu een Petmate, die is een stuk stiller en ook snel schoon te maken
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:27:55 #170
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61039179
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef Scandalous het volgende:
Na die klote Cat It heb ik nu een Petmate, die is een stuk stiller en ook snel schoon te maken
Ik heb de Petmate net binnen gekregen. Inderdaad geruisloos (voor zover ik dat nu kan beoordelen, er wordt een heel huizenblok verbouwd aan de overkant wat een hoop herrie maakt).
Veel minder onderdelen dan de Cat It, dat is al een groot voordeel met schoonmaken.
Loes heeft er al even aan gelikt. Harry snapt het nog niet helemaal geloof ik.
pi_61041132
hmmm ik vond de cat it inderdaad een hele schoonmaakklus

dus vertel.. hoe bevalt de petmate (en wat kost het?)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_61041414
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef tonja het volgende:

Loes heeft er al even aan gelikt. Harry snapt het nog niet helemaal geloof ik.
Je moet het gewoon even voordoen, dat moest hier ook eerst gebeuren voordat poesje het durfde

Hij was trouwens 44 euro
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:52:47 #173
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61042184
Ik heb er 36 voor betaald bij www.zooplus.nl. Ze hebben er inmiddels alletwee al van gedronken. Harry moest ik er ff naast zetten toen ik zag dat ie op zoek ging naar zijn oude drinkbak.
Loes likt aan de 'waterval' en Harry uit het bakje.
De Cat-It vonden ze ook fijn, maar ik niet. Niet schoon te krijgen dat ding, met al die hobbels en onderdeeltjes.

[ Bericht 9% gewijzigd door tonja op 22-08-2008 16:01:21 (linkje bijgeleverd) ]
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:15:35 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_61052258
ik heb deze maar weer op tafel gezet.

Morgen krijgen ze vissies er in
pi_61070587
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Katten drinken volgens mij graag stromend water. En er zijn nog wel nuttelozere dingen voor een kat te koop, zoals krabpalen van 2 meter hoog
Ik heb zo'n paal, en ik vind hem wel echt nuttig hoor Het voorkomt o.a. dat de poezen mijn meubels slopen en ze vinden het leuk om erin te klimmen

Over die bol: gewoon rustig laten wennen, ik heb er ook één gehad (nu helaas kapot). Mijn katten vonden het fantastisch!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61075694
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb zo'n paal, en ik vind hem wel echt nuttig hoor Het voorkomt o.a. dat de poezen mijn meubels slopen en ze vinden het leuk om erin te klimmen

Over die bol: gewoon rustig laten wennen, ik heb er ook één gehad (nu helaas kapot). Mijn katten vonden het fantastisch!
Yeps en het kan ook rasgebonden zijn. Die van ons mogen graag klimmen, of dit nu het gaas is van de ren, de degoekooi, het wasrek of een kast alles moet er aan geloven. Met een krabpaal zijn ze vaak ook prima tevreden en dan leven ze zich daar meer op uit (zeker met ligplekken bovenin).

Maar ons huis leent zich er niet voor, we hebben nu eentje van 1,5 meter met meerdere ligplekjes en die valt gelukig ook in de smaak (net zoals de deurmat waar ze ook van ons aan mogen krabben).
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  maandag 1 september 2008 @ 23:27:20 #177
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61309249
Vandaag, inene, is de petmaster helemaal te gek voor Harry. Loes die dronk er meteen al uit, maar Harry wilde zijn gewone roestvrijstalen drinkbak. Dus ik heb de drinkbak en de petmaster een paar dagen naast elkaar gezet. Toen de drinkbak en de petmaster een paar meter uit elkaar. En nu merk ik dat Harry de petmaster opeens wel heel lekker vindt. Opeens. Rare jongens, die katten
  woensdag 3 september 2008 @ 12:16:29 #178
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61343959
wij hebbben een hele mooie glazen bak met van die drijfkaarsen erin, toen kalou kwam heeft hij dat tot z'n waterbak gebombardeert dus hebben we de drijfkaarsen er maar uitgehaald...
als mensen nu komen vragen ze zich af waar de drijfkaarsen zijn want de steentjes liggen nog wel op de bodem...
onze kat heeft dus een waterbak waar je u tegen zegt!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:02:34 #179
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61346325
Al enige tijd hebben wij een drinkwell (platinum) voor onze bengaaltjes.

Het ding bevalt super en wordt niet snel vies. Er zitten 2 filters in.
Verder is hij erg stil en het heeft echt het effect van vallend water, zoals uit de kraan. Dat water komt neer op een schuine helling waardoor het bijna geen geluid maakt
Hij is alleen wel aan de dure kant

Ik weet niet zeker of ik dit eerder heb gepost maar...
De eerste keer dat we de drinkwell hadden weggezet vonden Mythos en Troy het zeeeer interessant. En hun bengalen eigenschap dat ze van water houden kwam goed naar voren

Filmpje van hun eerste ontmoeting met de drinkwell:

We hebben nu een soort van lekschaal onder de drinkwell staan en gelukkig drinken ze er goed uit (meer als dan uit een drinkbakje). Af en toe gaan ze er nog wel in splashen En soms komen we thuis en dan hebben ze hem uit elkaar gehaald

Ik vind het nog steeds gewoon een super ding
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 14:47:02 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_61347506
dat koppie dat om de hoek gluurt
pi_61347596
die is idd wel gaaf
waar koop je die? heb hem nog nooit gezien
  woensdag 3 september 2008 @ 15:03:25 #182
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61347991
Haha, ja ze waren alletwee zo van: * Innocent *

Ik heb em hier gekocht:
http://www.specialcats.nl

Maar bij zooplus, fretten.nl en andere internetwinkels heb je em ook
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 3 september 2008 @ 16:45:25 #183
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61350973
Ik heb al een tijd de petmate, nog steeds erg tevreden over. Gelukkig hebben mijn poezels nog niet geprobeerd hem te slopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')