quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef nixan het volgende:
JE KUNT NOG NIET EENS EEN TOPIC OPENEN OP EEN TACTISCHE WIJZE
Lijkt me niet tactisch...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef Thieske het volgende:
GEWOON IN HAAR OREN SCHREEUWEN!!!!!!!!!!!!!!
TACTISCH IN HET VERKEERDE GAATJE SCHUIVEN TIJDENS HET IN HAAR OREN SCHREEUWENquote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef honebecke het volgende:
HOMO WORDEN EN DAN EENS KIJKEN OF JIJ HET LEUK VIND ALS ZE ZO TEGEN JE SCHREEUWT.
on topic: per ongeluk een keer in d´r poepert neuqen..
quote:
quote:
quote:
quote:
PRECIES, EN GEWOON NOG HARDER SCHREEUWEN ALS ZE NIET LUISTEREN WILquote:Op donderdag 8 september 2005 16:16 schreef freiss het volgende:
GEWOON DOORNEUKEN ZELFS AL WIL ZE HET NIET!!!!!
JAAAAAA!!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
PRECIES, EN GEWOON NOG HARDER SCHREEUWEN ALS ZE NIET LUISTEREN WIL
JA EEN BOOM OPZETTEN OFZO.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef freiss het volgende:
JE MOET GEWOON MEER FEESTJES BOUWEN MEN!
zwaffelen is het antwoord op alle problemenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef avotar het volgende:
zwaffelen.. het antwoord op uw problemen!
JA, HIJ IS MINDER GAAN SCHREEUWENquote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef MarMar het volgende:
stel jezelf 1 vraag: is jouw gedrag naar haartoe veranderd ten opzichte van het begin van jullie relatie?
think about that and go figure
Ze klinkt verveeld.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:38 schreef bighit het volgende:
ik heb het idee dat ze vlees eet omdat het er meer een beetje bij hoort... niet dat ze niet geniet of klaar komt dat doet ze wel ( en goed ook) en ze geniet ook maar als ik me vol overgave aant verwennen ben en ze is gekomen, dan loopt de mood dus ook dusdanig af daarna dat er niet veel meer overblijft voor mij.... daarna als het meezit nog ff vluggertje om het voor mij af te werken en dat was het dan..... niets vernieuwends (staat ze niet voor open) toont geen initiatief, t komt gewoon van 1 kant t schiet niet op. speeltjes, filmpje, wat dan ook heeft geen effect of wil ze niet.
gaaf he
toch genaaid
je kan er om lachen maar als je t meemaakt is t nie zo grappig eigenlijk.
Dan ligt het dus aan haar.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:38 schreef bighit het volgende:
eigenlijk ook niet slim om zoiets tussen al die simpele zielen te posten, tja en dat caps blijft hangen kan wel eens gebeuren...
voor die 95% die graag naar de hoeren rennen ga je gang tis nie mijn stijl
voor die 2 % die serieus probeert te zijn: masages, filmpje,romantisch of wat dan ook het maakt niet veel uit heb genoeg geprobeert, het triggert haar niet. kun je om lachen maar ik denk niet dat perse aan mij zal liggen. kijk je hebt mensen die veel vlees eten omdat het lekker is en je hebt mensen die eten vlees omdat het erbij hoort ook zijn er mensen die eten geen vlees maar daar hebben we het niet over.
ik heb het idee dat ze vlees eet omdat het er meer een beetje bij hoort... niet dat ze niet geniet of klaar komt dat doet ze wel ( en goed ook) en ze geniet ook maar als ik me vol overgave aant verwennen ben en ze is gekomen, dan loopt de mood dus ook dusdanig af daarna dat er niet veel meer overblijft voor mij.... daarna als het meezit nog ff vluggertje om het voor mij af te werken en dat was het dan..... niets vernieuwends (staat ze niet voor open) toont geen initiatief, t komt gewoon van 1 kant t schiet niet op. speeltjes, filmpje, wat dan ook heeft geen effect of wil ze niet.
gaaf he
toch genaaid
Waar is de andere 3 % ?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:38 schreef bighit het volgende:
eigenlijk ook niet slim om zoiets tussen al die simpele zielen te posten, tja en dat caps blijft hangen kan wel eens gebeuren...
voor die 95% die graag naar de hoeren rennen ga je gang tis nie mijn stijl
voor die 2 % die serieus probeert te zijn: masages, filmpje,romantisch of wat dan ook het maakt niet veel uit heb genoeg geprobeert, het triggert haar niet. kun je om lachen maar ik denk niet dat perse aan mij zal liggen. kijk je hebt mensen die veel vlees eten omdat het lekker is en je hebt mensen die eten vlees omdat het erbij hoort ook zijn er mensen die eten geen vlees maar daar hebben we het niet over.
gaaf he
toch genaaid
Dat is idd ook nog een mogelijkheid!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef erodome het volgende:
En wat nu als je de boel omdraait, even opwarmen, dan jouw genot en daarna haar klaarkomen?
hehe.. maar ik ben bang dat mensen sommige dingen liever toch écht niet zien.quote:Op maandag 12 september 2005 08:17 schreef coz het volgende:
je kans om op prime time tv te komen
BETER IN BED heette dat programma toch ?
Ech nie.quote:Op zondag 11 september 2005 19:15 schreef maniack28 het volgende:
volgens mij komt ze sneller dan wie dan ook![]()
Niksquote:Op maandag 12 september 2005 10:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ech nie.Ben zelf ook gezegend met een instantklaarkomende vriendin maar dat gaat nooit pijn doen daarna hoor.
Keertje of 3, 4 komen achter elkaar is geen enkel probleem.
Wat houdt haar tegen om je even leeg te slobberen eigenlijk?
Er is echt wel iets wat haar op kan warmen. Heb je het niet gevonden, zoek dan nog verder. Of probeer aan haar te vragen wat haar nou eens lekker lijkt (een beetje subtiel dan, misschien klapt ze een beetje dicht wanneer je het te direct vraagt).quote:Op donderdag 8 september 2005 17:38 schreef bighit het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |