Hoi,
Ik heb even het topic een beetje door gelezen en moet vertellen dat jouw verhaal mij bekend in de oren klinkt. Ik zie mijn vriend niet dagelijks, alleen in het weekend, dus als hij jou het hele weekend al niets wilt geven dan moet je weer een weekje wachten.. Reken maar uit...
Bij ons was het dus ook zo in het begin was het goed... Daarna sterfde het wat af. Ik heb hem hier ook op gewezen dat ik zelf als vrouw zijnde ook behoeftes heb en niet alleen maar zin heb in vluggertjes en dergelijke. Tijdje is het toen weer goed gegaan, daarn was het weer minder aan het worden.
Weer met hem erover gehad. Hetzelfde jajajaja/neeneenee verhaal. Ik ben toen zelf ook duidelijk geweest, als jij mij niets gunt, dan gun ik jou ook niets, want zo is het voor mij ook niets aan! Ik wil best een lekkere striptease weg geven, ik wil best een lap dance weg geven, ik wil je best een blowjob geven en ga zo maar door, maar als jij mij niets gunt, krijg jij ook niets. Punt, uit.
Tijdje dacht hij nog door te kunnen gaan op dezelfde oude wijze, maar helaas voor hem, daar trap ik niet in. Uiteindelijk na een paar weken kwam het dan hoor.. Massage hier.. Verwennerij daar.. Ik ben toen nog een tijdje door gegaan met niets te geven waarom hij mij weer aansprak. Tsja, nu voel jij een keer hoe ik me bijna 6 maanden heb gevoeld?? Ik vind je super lief en zal je niet zo snel dumpen maar hou er eens een keer rekening mee jongeman, een vrouw heeft ook haar behoeftes!! Bij een vrouw draait het niet alleen om het "samen zijn"! Een vrouw wilt ook wel eens klaar komen!
Nu, 2 maanden verder (misschien zelfs al 3) mag ik niets meer klagen. Als hij dan ooit nog eens een keertje de oude richting op gaat waardoor het mij niet meer aanstaat, ach, dan krijgt hij toch ook niets meer. Ik vermaak me wel :-)