Zo staat ie bij de meeste mensen in hun geheugen gegrift idd. Weet je de echte titel van de serie ook?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef Atreidez het volgende:
ER
Pol zat ook in Postbus X, of was dat een andere titel voor Merlina?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Ja die uitvinder die ouwe vent speelde in meer Belgische series, Pol ook trouwens.
De uitvinder heette Napoleonquote:Op donderdag 8 september 2005 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Die had trouwens een bekende naam uit de geschiedenis.. Die chick is te verwaarlozen, dus wie de uitvinder weet doet de volgende vraag
Dag Sinterklaas?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het programma waarin Bart Peeters de hoofdpersoon was en voor het eerst op tv kwam ?
Nee was een leuke vraag ik had het moeten weten.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef Atreidez het volgende:
Zal ik t maar zeggen? Dan stel ik wel een makkelijkere vraag
Nee, het was wel een jeugdprogramma.quote:
Bart Peeters kan ik me herinneren in een kinderen voor kinderen programma. Hij was de host en het programma draaide om een strijd tussen Ned en Bel kinderen die liedjes van Kinderen voor kinderen zongen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het programma waarin Bart Peeters de hoofdpersoon was en voor het eerst op tv kwam ?
Hannibal Hayes & Kid Curryquote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef dolle_hond het volgende:
HH & KC
Ben nog steeds fanquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hannibal Hayes & Kid Curry
* was een grote fan![]()
Weer zo'n o jaa vraag..quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
Hoe heette Face in Battlestar Gallactica?
Starbuckquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
Hoe heette Face in Battlestar Gallactica?
Correct met Arend Langebentquote:
Dat gevoel heb ik... ik heb ook zoiets van.. ik noem ze even.... maar ik kom er niet opquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
Het zijn allemaal oh-jaatjes dat weet ik zeker
De koningshuisnicht wordt ie bij ons in de familie genoemd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef tong80 het volgende:
O ja Peter van der Vorst die enge vent.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Peter van der Vorst en Reinout Oerlewapper?
Gelukkig voor Agent Peaceman dat hij van de knaapjes is.quote:
hetgeen een onderdeel van Fun Factory was toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Linda debuteerde in de DJ Cat show geloof ik.
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
hetgeen een onderdeel van Fun Factory was toch?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
hetgeen een onderdeel van Fun Factory was toch?
hmm in mijn herinnering is het anders opgeslagen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dj Cat was doordeweeks s'ochtends en s'avonds maar Fun Factory was op zaterdag en zondagochtend. DJ kwam wel van dezelfde makers als die krokodil en die kip geloof ik.
Joost den Draaijer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Wie was de eerste Nederlandse DJ en welk TV programma had ie begin jaren 60 ?
I knowquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef tong80 het volgende:
De Tros bestond nog niet eens.
Dat was m ja...quote:Ze mochten cijfers geven en zeggen of het top of een flop was. Zo heette het programma ook.
quote:Geweldig fragment is de eerste Beatles hit waarbij Henk van Ulsen zei, dit blijft bij één nummertje en daarna horen we er niks meer van
quote:
Die zijn goed.... in totaal waren het er 12, nu dus nog 7!quote:Op zondag 11 september 2005 09:54 schreef Charmian het volgende:
Bart, Ruud, Karin, Willem, Sabine verder kom ik niet.
quote:Op zondag 11 september 2005 11:38 schreef dolle_hond het volgende:
maya?
Ik heb van die serie niks meegekregen. De interesse was weg denk ik.quote:Op zondag 11 september 2005 15:16 schreef tong80 het volgende:
Nee die ik bedoel zat twee dagen tussen normale inwoners.
[Diaan73 onder account van Peaceman]quote:
[Diaan73] Nu wel [/Diaan73]quote:Op zondag 11 september 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat Indische vrouwtje ook nog. Cyrille.
Nee, z'n pa is een acteur.quote:Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Reinout Oerlewapper?
Ow Ow tong toch....quote:Op zondag 11 september 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
Duller is goed nu de Martijn ....... nog
quote:Kopje koffie, ....... ?
Maarten Spanjerquote:Op zondag 11 september 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde DRS 5je en het miskend talent ?
Ken ik helemaal nietquote:Op zondag 11 september 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde DRS 5je en het miskend talent ?
glazenwasserquote:Op zondag 11 september 2005 18:56 schreef Ole het volgende:
[..]
uit het programma van Spaan en Vermegen
Pisa?quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Ole het volgende:
Glazenwasser is goed!
Hoe heette het programma van Spaan en Vermegen bij de Vara?
En hoe later bij Veronica?
Tonggggggggggggggggggggggggg!!!quote:Op zondag 11 september 2005 19:04 schreef Ole het volgende:
Pisa is goed. Nu nog bij Veronica.
Weet Tong vast wel...
eerst Verona, later Die twee. is goed,quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
Verona of Die Twee.
In welk radio-programma dat goed scoorde waren ze het eerst beiden te horen ?
Ik heb meer topics bij te houden hoorquote:
Ow ja tuurlijk..... dom van me.quote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef Ole het volgende:
[..]
eerst Verona, later Die twee. is goed,
Ow jaquote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb meer topics bij te houden hoor
Het was idd een sportprogramma. Maar ze presenteerden het beiden beetje satire enzo te vergelijken met hunj latere TV-programma's.quote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Ole het volgende:
Maar dat radioprogramma?
Misschien een sportprogramma, langs de lijn of zo
Dat is hemquote:Op zondag 11 september 2005 19:16 schreef dolle_hond het volgende:
tussen start en finish
zal wel een owja wordenquote:Op zondag 11 september 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het eerste sportprogramma van Barend & van Dorp op TV ?
Esther (die donkere?)quote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft het de laatste tijd erg moeilijk in haar leven.
Zo heet ze volgens mij ook Sjeel. Afgekort van Angela.quote:Op zondag 11 september 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het al weer. Sjeel dacht ik zo.
Baracus was zijn achternaam. B.A. stond idd voor Bad Attitude maar hij heette eigenlijk Bosco.quote:
hmmm zonde.... ik zal even een andere oudere vraag moeten bedenken. heb echter niet veel inspiratie momenteel.quote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef tong80 het volgende:
Geen idee veel te recent en ik luister al jaren niet meer naar radio-3
dat is er al 1.... het zijn er nog een paarquote:Op zondag 11 september 2005 23:15 schreef dolle_hond het volgende:
toi toi toi bij ted
Farce Majeur is niet goed, tenminste valt niet onder de programma's die hij gepresenteerd heeft. Ted maakte een deel uit van deze 5-man sterke groep. Ted heeft deze groep trouwens verlaten om TV-programma's te gaan maken. De Ted show is wel goed (zelfs meer dan 50 gemaakt)quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ted's Familie spel show?
Dat bedoelde ik toch niet echtquote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef tong80 het volgende:
Oh ja dat ranzige programma op SBS.
Ga naar bed met een kale en voel de snor van Ted in je bed.
1 van de 8 is van voor mijn tijd, maar we deden wel soortgelijks met o.a. 1 van de shows van Ted de Braak.quote:Op zondag 11 september 2005 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ja om 19.00 uur douchen.Pyjama aan patatje en een frikandelletje en dan om 20.00 uur met z'n alle kijken naar de deelnemer in één van de acht die totaal uit z'n bol gaat omdat ie een kleuren TV wint.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ne joh hier plaatst ie Sjaak Swart Sonja Barend en Albert Mol in het spel.
"Wiekent Kwis" dan nog altijd hèquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Kabouter Plop en Gert en Samson.
Dat dat ie een behoorlijk eind in de 50 was ofzo.quote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eigenlijk is het Samson en Gert maar een kniesoor die daar op let. In Kabouter Plop is hij kabouter Plop en in S&G is hij Meneer de burgemeester.
hij is nog maar 46 las ik, hij llijkt veul ouder![]()
Nee dus, geboren op 12 juli 1960. Misschien hebben ze zich wel 10 jaar vergist....quote:Op maandag 12 september 2005 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat dat ie een behoorlijk eind in de 50 was ofzo.
Ja idd, ik gelukkig niet....quote:Op maandag 12 september 2005 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Sommige mensen verouderen eerder dan anderen.
Hmmm ben bang dat ik deze aan mij voorbij moet laten gaan. Ik weet volgens mij wel in welk programma maar de personages ken ik niet. Deze was ook voor mijn tijd.quote:Op maandag 12 september 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
Welke rol speelden ze in welk programma ?
Riek Schagen.
Herbert Joeks.
Lou Geels.
Rob de Nijs.
Bob de Lange.
hmm was ik al bang voor.quote:Op maandag 12 september 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
Het zijn allemaal verschillende jeugd-programma's.
quote:Op maandag 12 september 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
Welke rol speelden ze in welk programma ?
Riek Schagen. - Swiebertje als Saartje
Herbert Joeks. - Pipo de Clown volgens mij was dat Klukluk
Lou Geels. - Pipo de Clown als Bromsnor?
Rob de Nijs - Oebele en Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen.
Bob de Lange - die ken ik eigenlijk alleen maar uit De Stille Kracht
Allemaal voor mijn tijd dus... sommige wel gezien, maar te weinig van onthouden.quote:
Ik wil het eigenlijk ook niet weten, ik voel me zoooo ontzettend oud omdat ik het wel weetquote:Op maandag 12 september 2005 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Allemaal voor mijn tijd dus... sommige wel gezien, maar te weinig van onthouden.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:51 schreef Charmian het volgende:
Wacht Bob de Lange was opa in Q&Q volgens mij.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Joeks was Kluk Kluk in Pipo.
Rob Anijs was Barend van Bierenbroodspot in Hamelen
Schaam je Diaan!
Was maar een geintje hoor Diaan. Ik heb later wel eens herhalingen gezien van Pipo en Hamelen geloof ik.quote:Op maandag 12 september 2005 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
maar waarom? Ik ken deze series alleen van naam. Alleen Pipo weleens gezien... hoe komt het dat jij het allemaal weet?
Weet ik ook wel. Mn reactie kwam misschien harder over dan de bedoeling.quote:Op maandag 12 september 2005 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was maar een geintje hoor Diaan. Ik heb later wel eens herhalingen gezien van Pipo en Hamelen geloof ik.
Ik ken hem eigenlijk van de Familie Oudenrijn als buurman van Tongeren ofzo. Waarschijnlijk wil hij die horen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
volgens tong moeten t verschillende programma's zijn
herbert joeks, zat die niet ook in zeg eens aa?
Was dat programma in opdracht van VVN, met o.a. Lex de Regt, Piet Hendriks, Martin van Waardenberg en Martine van Os.quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef Charmian het volgende:
Zeg eens aa is ook niet echt een kinderprogramma. Maar de Familie Oudenrijn ken ik niet (meer).
Hee dat programma ken ik ook nog wel. Was op de TROS volgens mij. Erg verantwoord programma.quote:Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat programma in opdracht van VVN, met o.a. Lex de Regt, Piet Hendriks, Martin van Waardenberg en Martine van Os.
Ja het was behoorlijk braaf inderdaad en met een message. Typisch 80 dus.quote:Op maandag 12 september 2005 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee dat programma ken ik ook nog wel. Was op de TROS volgens mij. Erg verantwoord programma.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Alles is goed geraden tot Bob de Lange en Bertram Bierenbroodspot aan toe.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef tong80 het volgende:
Noem de duo's.
Het eerste duo dat samen een journaal presenteerde. Jeroen Pauw en Loretta Schrijver
Het duo uit PIPO. Pipo de Clown en Mamaloe
Jos Brink met z'n Kroepoekje. Jos Brink en Sandra Reemer
De twee die net beter waren dan Jan Bols. Peppie en Kokki![]()
![]()
![]()
Herman Kortekaas met z'n compagnon. Jopie en Koos Dobbelsteen
Of course.... laatst weer herhaald op zappelinquote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Kortekaas compagnon was John van Esch. Samen waren ze Peppi en Cokekie.
Peppie het eitje Kokkie het Toppie.quote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Kortekaas compagnon was John van Esch. Samen waren ze Peppi en Cokekie.
Inderdaad door Charmain... lekker opgelet van onsquote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef Ole het volgende:
Sjips.. beiden waren al genoemd...
Mijn pappie en mammie hebben voor ze gezongen toen ze op huwelijksreis waren in Oslo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |