Zo staat ie bij de meeste mensen in hun geheugen gegrift idd. Weet je de echte titel van de serie ook?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef Atreidez het volgende:
ER
Pol zat ook in Postbus X, of was dat een andere titel voor Merlina?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Ja die uitvinder die ouwe vent speelde in meer Belgische series, Pol ook trouwens.
De uitvinder heette Napoleonquote:Op donderdag 8 september 2005 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Die had trouwens een bekende naam uit de geschiedenis.. Die chick is te verwaarlozen, dus wie de uitvinder weet doet de volgende vraag
Dag Sinterklaas?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het programma waarin Bart Peeters de hoofdpersoon was en voor het eerst op tv kwam ?
Nee was een leuke vraag ik had het moeten weten.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef Atreidez het volgende:
Zal ik t maar zeggen? Dan stel ik wel een makkelijkere vraag
Nee, het was wel een jeugdprogramma.quote:
Bart Peeters kan ik me herinneren in een kinderen voor kinderen programma. Hij was de host en het programma draaide om een strijd tussen Ned en Bel kinderen die liedjes van Kinderen voor kinderen zongen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het programma waarin Bart Peeters de hoofdpersoon was en voor het eerst op tv kwam ?
Hannibal Hayes & Kid Curryquote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef dolle_hond het volgende:
HH & KC
Ben nog steeds fanquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hannibal Hayes & Kid Curry
* was een grote fan![]()
Weer zo'n o jaa vraag..quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
Hoe heette Face in Battlestar Gallactica?
Starbuckquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
Hoe heette Face in Battlestar Gallactica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |