Lichte tackle van een Oranje-speler, waarbij een Amerikaan helemaal verkeerd terecht komt.quote:Op maandag 26 september 2005 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Wat gebeurde er???
Leek alsof het onderbeen geheel dubbel ging.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel plezierig eruit zien wat er met dat been gebeurde hoor
Het was niet plezierigquote:Op maandag 26 september 2005 23:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Leek alsof het onderbeen geheel dubbel ging..
Dat gebeurde dus ook, je zag het bot naar buiten steken, gelukkig zat er nog een sok voorquote:Op maandag 26 september 2005 23:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Leek alsof het onderbeen geheel dubbel ging..
Ah ok. Het was echt niet fijn wat er gebeurde, maar dat is hierboven ook al beschreven.quote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb de beelden niet gezien BS
Hoezo? Wil je ook een keer meedoen dan?quote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Is er eik ook een WK onder 12 ofzo? Of onder 8? Dat lijkt me wel eens grappig om te zien!
Dan zijn de grassprieten groter dan de spelers, kijkt een beetje lastigquote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Is er eik ook een WK onder 12 ofzo? Of onder 8? Dat lijkt me wel eens grappig om te zien!
Ben ik net een week te laat...quote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je ook een keer meedoen dan?
Woordslang 7 letters:quote:Op maandag 26 september 2005 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil net zeggen, Frank Kramer...
HIj had nooit moeten stoppen met Boggle.
quote:
volgens mij wel maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ging dat zo? Ik weet het echt niet meer...
Was boggle niet een soort van kruiswoordpuzzel waar de woorden niet in een rechte lijn hoefden te staan?quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ging dat zo? Ik weet het echt niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |