Ga je gang, wat houdt je tegen? een strak kutje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef danni het volgende:
Ik wil eigenijk een toptic openen over meisjes die veel bijdehad blaten maar inhoudelijk niks
toevoegen aan een serieus gesprek(maar neh.. waarom moeite doen
om wat pubertjes met een nog veels te strak kutje)
wat me tegenhoudt? me druk maken om pubers waar het toch alleen maar te doen is omquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ga je gang, wat houdt je tegen? een strak kutje?![]()
en op je 18e ben je al lang geen puber meer
same shit herequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:28 schreef Takkembah het volgende:
ik probeer te studeren maar dat schijnt nooit te werken als Fok! aanstaat![]()
Ik weet wel dat je op je afro-amerikaans of whatever (negers) topic doelt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:17 schreef danni het volgende:
[..]
wat me tegenhoudt? me druk maken om pubers waar het toch alleen maar te doen is om
bijdehand te zijn, heeft geen zin.
*aai over d'r lieve tekkel bolletje geeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:36 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je op je afro-amerikaans of whatever (negers) topic doelt.
Maar laten we nou eerlijk wezen, als je geen bijdehande opmerkingen van ''pubers met te strakke kutjes''wil, moet je ook geen topic in PUB openen
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:41 schreef danni het volgende:
[..]
*aai over d'r lieve tekkel bolletje geeft
Juist... Zuipen voor je vaderland.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:50 schreef Trance-Force het volgende:
Ik zit net als vele andere ook braaf te 'werken'... Nou moet ik zeggen dat in het fokken meer tijd zit dan in het werk...
en nu maar langzaam aftellen tot de wekelijkse vrijdagsborrel in de buurtkroeg, op kosten van de zaak...denk dat ik daar vandaag maar eens goed gebruik van ga maken...
er mogen eventuele kennissen/vrienden/familieleden/fokkers meequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Juist... Zuipen voor je vaderland.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |