Wat vind je hier nu zelf van?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef danni het volgende:
Ik zit met een vraag he..
Ik vind persoonlijk de meeste negers (M/V) echt bagger lelijk.
blaat blaat een brede neus en die hondelippen blaaterdeblaat..
*alle negers lijken toch op mekaar.
*omdat ze zo ruiken?
vast halfbloedquote:Op donderdag 8 september 2005 15:34 schreef Ayaxola het volgende:
Maarrrr, ik was laatst in Amsterdam en dat zag ik me toch een lekker negerinnen-meisje lopen
jaja, ik heb een mening dat nog net door de beugel kan en ik wordt alweer de grond in geboortquote:
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef danni het volgende:
[..]
vast halfbloed
(ok. maar serieus. ik heb geen rascistische bedoelingen ofso !! ff serieus.)
okay negers zijn stoer. ok. zegt veel..
bla blaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippen
Jij bent echt een zielepootje*over leeg bolletje aait*
Nee, ze was echt gewoon lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef danni het volgende:
[..]
vast halfbloed
(ok. maar serieus. ik heb geen rascistische bedoelingen ofso !! ff serieus.)
Hou op met trippen, kutwijfquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef Vivi het volgende:
Leeer je moerstaal es schrijven. En nog iets, je bent wrs zelf niet om aan te zien en daarom heb je nog geen vriendin. Had je er wel 1 dan zou je je niet zo druk maken om het liefdesleven van anderen...en waarom niemand jou verkiest boven een neger met hondelippen
Jij bent echt een zielepootje*over leeg bolletje aait*
Om over de daadwerkelijke inhoud nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef danni het volgende:
[..]
jaja, ik heb een mening dat die nog net door de beugel kan en ik word t alweer de grond in geboor t d
door die pol i l tiek correct-volgzame zwabbers zonder eigen mening![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een goede vraag...![]()
zie je zie je..quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een goede vraag...![]()
We hebben je mening gehoord.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Om over de daadwerkelijke inhoud nog maar te zwijgen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |