abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30386600
Het zit zo,mn vriend heeft dinsdag gevraagd of hij voor vrijdag (morgen dus) vrij kom krijgen omdat ik van alles had gepland. Prima zegt die baas,je hebt vrijdag vrij. Komt die lul net aanzetten dat meneer geen vrij kan krijgen,omdat een collega van hem op vakantie is,en mn vriend dus moet werken. Puur en alleen omdat er een site afgebouwd moet worden. Ik heb van alles gepland. Vooruit betaald qua geld,en dat ben ik nu kwijt.

Die gast kan toch zomaar niet mn vriend zn vrije dag intrekken? Als mn vriend duidelijk aangeeft dat het niet kan,is het toch einde verhaal?
Semper Fidelis! | Altijd trouw
  Moderator donderdag 8 september 2005 @ 15:09:06 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_30387678
Ik kan me niet voorstellen dat dit zomaar mag. Maarals het echt zo super dringend is dat je vriend moet komen werken, zou ik die baas zeggen dat hij de annulering van de vakantie maar moet betalen (minstens, want je vakantie is ook naar de knoppen).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 8 september 2005 @ 15:09:38 #3
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_30387706
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:15:12 #4
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30387871
2 topics.. zelfde mensen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30387997
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:35 schreef Fidelis het volgende:
Het zit zo,mn vriend heeft dinsdag gevraagd of hij voor vrijdag (morgen dus) vrij kom krijgen omdat ik van alles had gepland. Prima zegt die baas,je hebt vrijdag vrij. Komt die lul net aanzetten dat meneer geen vrij kan krijgen,omdat een collega van hem op vakantie is,en mn vriend dus moet werken. Puur en alleen omdat er een site afgebouwd moet worden. Ik heb van alles gepland. Vooruit betaald qua geld,en dat ben ik nu kwijt.

Die gast kan toch zomaar niet mn vriend zn vrije dag intrekken? Als mn vriend duidelijk aangeeft dat het niet kan,is het toch einde verhaal?
gewoon niet op komendagen... dat zou ik doen...
laat die vent lkkr stikken
pi_30388172
Waarom post je dit met een kloon?
Big dick.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:24:52 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30388216
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: