wat ze gepland heeft is al vooruit betaald en ik heb RUIM van te voren vrij gevraagd en ik heb nog geen vakantie gehad sinds decemberquote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef Fidelis het volgende:
Vergeet je niet ff te vermelden dat hetgeen wat ik gepland heb,al vooruit betaald heb. En dat je ruim van te voren vrij hebt aangevraagd. Daarbij komt dat je totaal nog GEEN vakantie hebt gehad!
ja doe ermaar grappig over. Afspraak is fucking afspraakquote:Op donderdag 8 september 2005 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat ze gepland heeft is al vooruit betaald en ik heb RUIM van te voren vrij gevraagd en ik heb nog geen vakantie gehad sinds december
afspraak daar is dat het minimaal 2 dagen van te voren vrij moet zijn. Die gas wist toch gisteren ook dat het niet kon? Daar ga je toch geen 1.5 uur van te voren mee aankomen? Dikke vingerquote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef calvobbes het volgende:
Ruim vantevoren?
5 dagen vantevoren vrij vragen noem ik niet ruim van tevoren.
Wel slordig dat die baas niet eerder had kunnen bedenken dat die collega op vakantie was. Maar voor zover ik weet kan een baas dat wel doen.
Heeft ook weinig zin om nu morgen weg te blijven ofzo, want dat zorgt alleen maar voor een gespannen situatie. Goed overleg lijkt me beter dan vrij gaan eisen...
Dat zei ik,maar dat wou die niet. Hij betaald het niet terug. Nou simpel,dan komt mike gewon heir. Klaarquote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef Herkauwer het volgende:
Mwah, ik heb een regeling dat mijn baas de al gemaakte kosten terug betaald indien verlof wordt ingetrokken.
Blijft nog steeds kut hoor
ja lijkt mij ook, als ik me morgen ziek meldt is het natuurlijk ook overduidelijk dat ik de boel fles e.d.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef calvobbes het volgende:
Ruim vantevoren?
5 dagen vantevoren vrij vragen noem ik niet ruim van tevoren.
Wel slordig dat die baas niet eerder had kunnen bedenken dat die collega op vakantie was. Maar voor zover ik weet kan een baas dat wel doen. Dat die server problemen had is gewoon overmacht lijkt me.
Heeft ook weinig zin om nu morgen weg te blijven ofzo, want dat zorgt alleen maar voor een gespannen situatie. Goed overleg lijkt me beter dan vrij gaan eisen...
Hij moet ruim van te voren vrij aanvragen. Dat is minimaal 2 dagen van te voren. maandag is 1 dinsdag is 2 woensdag is 3 donderdag is 4.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef jack4ya het volgende:
wat is dat met die minimaal 2 dagen? dat begrijp ik niet helemaal
Misschien dacht die tot 1.5 uur van tevoren dat het wel goed zou komen met die problemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef Fidelis het volgende:
Die gas wist toch gisteren ook dat het niet kon? Daar ga je toch geen 1.5 uur van te voren mee aankomen? Dikke vinger
dan nog. Het is toch fucking te idioot voor woorden! Dr is van alles geplanned en vooruit betaald,dat heb ik die baas uitgelegd...maar elke vorm van medewerking weigert hijquote:Op donderdag 8 september 2005 14:43 schreef avotar het volgende:
misschien wat minder fokken mike en wat harder werken nu..
Als hij 1.5 uur van te voren dacht dat het goed zou komen,laat hij mike morgen niet werken! Echt,iemand een cao boekje van de ICT branche bij de hand?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien dacht die tot 1.5 uur van tevoren dat het wel goed zou komen met die problemen.
Maar als je vriendje zit te Fok!en onder werktijd gaat dat zeker niet lukken
Mondelinge afspraken zijn tegenwoordig ook rechtsgeldig.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef djenneke het volgende:
Het probleem is alleen dat deze vrije dag niet schriftelijk is vastgelegd. Je hebt daarmee dus geen poot om op te staan. Was dat wel het geval geweest, dan was het een totaal ander verhaal...
een mondelinge overkomst is toch ook geldig? Net alsof die gast zelf ook een vrije dag zou opgeven.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef djenneke het volgende:
Het probleem is alleen dat deze vrije dag niet schriftelijk is vastgelegd. Je hebt daarmee dus geen poot om op te staan. Was dat wel het geval geweest, dan was het een totaal ander verhaal...
cao in de ict...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef Fidelis het volgende:
[..]
Als hij 1.5 uur van te voren dacht dat het goed zou komen,laat hij mike morgen niet werken! Echt,iemand een cao boekje van de ICT branche bij de hand?
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef Fidelis het volgende:
[..]
een mondelinge overkomst is toch ook geldig? Net alsof die gast zelf ook een vrije dag zou opgeven.
Overigens,iedere branche in dit geval dus de IT heeft toch een CAO? aangzein mike beweert van niet
Ik heb gezegd tegen mike : Ik heb draadloos I net,en ik heb remotedesktop. maar dat ik weer niet goed genoeg voor die baas. Ik heb dit geplanned omdat dit de laaste dag hier is dat het mooi weer is. Dat er eens een beroep op mike gedaan moet worden als die hier is,geen probleem. Dat heb ik met mn ex ook gehad. Prima,maar die baas kan niet zomaar zn vrije dag afjatten.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:47 schreef jack4ya het volgende:
Is dat contractueel bepaald ofzo?
Maar ik denk, als ik zo tussen de regels lees, dat de TS een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Op zich netjes, maar nu word er handig gebruik van gemaakt.
Is er een tussen oplossing mogelijk? Dat vraag ik nu aan de vriendin.
Bijv. een laptopje mee met wireless etc.
Indien een beroep op TS gedaan moet worden. Dan word de vrije dag dubbel vergoed en kosten ook.
Zodoende kunnen jullie je ding doen, maar je baas kan ook een beroep op je doen, maar wel tegen een prijs.
Is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |