Zoiets doe je toch omdat je het idee erachter mooi vind, toch niet om orgineel te zijn. Als je dat mooi lijkt, moet je echt schijt hebben aan de reacties van o heb je zeker van hazes.
Niet leuk faja lobi maar voor 2009 moet je wel wat anders gevonden hebben toch? Maar leuk is anders.
Luchtbel,
Tig delen terug vroeg ik me af of ik de enige was die het niet helemaal snaptte. Toen ik weer online kwam zag ik een hele verhitte discussie en schrok me wezenloos. Ik kwam er na rustig doorlezen achter dat dit niet door mijn opmerking kwam. Je vroeg me wat ik er mee bedoelde.
Beetje late reaktie misschien, maar ik wilde er niet niet zo doorheen stampen zo van o dan komt zij ook nog ff.
Maar ik vroeg me gewoon af hoe het nou zat. Je had verteld dat het uit was en en pas zei je dat het weer een beetje aan was. In ieder geval het kwam op mij over alsof er weer voorzichtig toenadering gezoch werd. Ik snaptte dus die zwangerschap niet zo. En snaptte dus al die jubelende mutsen (zo zou ik dat dus ook zeggen, niet negatief bedoeld, ik ben zelf ook zo'n jubelend soort vaak genoeg
![]()
) ook niet zo. Want ik had dus ook kunnen begrijpen dat je er helemaal niet zo blij mee zou zijn. Maar na reaktie van jezelf begreep ik dat je dat wel was. Dus wie ben ik dan om daar niks van te snappen. Nou ja beetje raar komt t over misschien, maar zo speelde het een beetje in mijn hoofd. En ook al moest de discussie afgelopen zijn, ik wilde dit toch nog even zeggen omdat je me er naar gevraagd had. Anders lijkt t net alsof ik t niet gelezen heb. En dat heb ik juist wel.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!