abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2005 @ 14:04:43 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30385816
Ik gooide hem dicht.

Maar iig... het lijkt Henk Schiffmacher te zijn Mous.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:06:37 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_30385855
BE, ik heb je toegevoegd op msn. Oké?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 14:07:32 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_30385877
Ik heb het gezien op tv, maar baal nu wel dat hun het gedaan hebben. Nu is voor mij het aparte er wel een beetje af. Maar Meneer Schiffmacher durfde het voetje van Mink niet eens aan, dus ik denk niet dat ik daar snel naar toe zal rennen.

Ook niet als je de beelden van ooit een bij patty brard hebt gezien. Een joint rokend, met een nip wiskey aan een todderige keukentafel een tattoo zetten past niet helemaal in mijn straatje.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 8 september 2005 @ 14:08:53 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30385908
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:06 schreef Sugar het volgende:
BE, ik heb je toegevoegd op msn. Oké?
Is goed, alleen zit ik op mijn werk waar ik te veel Fok maar uit voorzorg webmessenger uit laat.
Vanavond doen?
  donderdag 8 september 2005 @ 14:09:55 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30385926
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
Ik heb het gezien op tv, maar baal nu wel dat hun het gedaan hebben. Nu is voor mij het aparte er wel een beetje af. Maar Meneer Schiffmacher durfde het voetje van Mink niet eens aan, dus ik denk niet dat ik daar snel naar toe zal rennen.

Ook niet als je de beelden van ooit een bij patty brard hebt gezien. Een joint rokend, met een nip wiskey aan een todderige keukentafel een tattoo zetten past niet helemaal in mijn straatje.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen, puur omdat zij het gedaan hebben en ik toch niet opmerkingen zou willen als 'oh, net als Raasjel Hazes'...
Nee, dan liever iets anders origineels zoeken.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 14:15:07 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_30386030
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen, puur omdat zij het gedaan hebben en ik toch niet opmerkingen zou willen als 'oh, net als Raasjel Hazes'...
Er is tot nu toe ook niemand die mij de risico's kan vertellen. Ik denk zelf dat het nml snel afgestoten zal worden, net zoals andere dingen die je onder je vel laat proppen.
pi_30386065
Allereerst, deze muts heeft gewoon al dagen niet het speeltuinbankje gelezen en is dus veel ste laat met feliciteren maar nu als nog LUCHTBEL, van harte meid. Echt heel erg leuk nieuws en natuurlijk je nuzekerwetenechtwelmisterright ook van harte en JOLIE grote mooie meid jij ook van harte met je zusje/broertje.

Sugar, wauw die foto's zijn echt gaaf vooral die zwart witte dat jij in de auto zit die is echt schitterend.

Spindizzy, jou icoontje is echt te leuk!! Jouw eigen kat?

Zo ik heb vanmorgen te horen gekregen dat het bedrijf waar ik voor werk (even voor de duidelijkheid ik werk voor de BV samen met 3 andere mensen en de rest van de collega's voor de Netherlands vestiging) ophoudt met bestaan. De aandeelhouders (2 andere bedrijven) nemen alles over en de Netherlands (en nog wat benelux/europa filialen) worden nu door bedrijf U overgenomen en de andere landen wereldwijd worden door bedrijf P overgenomen per 01.01.2007, en ik heb nog werk tot 2009. Daarna sta ik dus op straat. Leuk binnen komen op kantoor toch??
pi_30386151
Luchtbel,
ik heb een hele episode gemist en heb heel het vorige topic terug moeten lezen door allerlei reacties

Maar ik wil je bij deze heel erg feliciteren met je zwangerschap
  donderdag 8 september 2005 @ 14:24:14 #9
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30386277
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef Faja-Lobi het volgende:

Spindizzy, jou icoontje is echt te leuk!! Jouw eigen kat?
Nee, gewoon van een andere site gejat
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30386415
Zoiets doe je toch omdat je het idee erachter mooi vind, toch niet om orgineel te zijn. Als je dat mooi lijkt, moet je echt schijt hebben aan de reacties van o heb je zeker van hazes.

Niet leuk faja lobi maar voor 2009 moet je wel wat anders gevonden hebben toch? Maar leuk is anders.

Luchtbel,
Tig delen terug vroeg ik me af of ik de enige was die het niet helemaal snaptte. Toen ik weer online kwam zag ik een hele verhitte discussie en schrok me wezenloos. Ik kwam er na rustig doorlezen achter dat dit niet door mijn opmerking kwam. Je vroeg me wat ik er mee bedoelde.
Beetje late reaktie misschien, maar ik wilde er niet niet zo doorheen stampen zo van o dan komt zij ook nog ff.
Maar ik vroeg me gewoon af hoe het nou zat. Je had verteld dat het uit was en en pas zei je dat het weer een beetje aan was. In ieder geval het kwam op mij over alsof er weer voorzichtig toenadering gezoch werd. Ik snaptte dus die zwangerschap niet zo. En snaptte dus al die jubelende mutsen (zo zou ik dat dus ook zeggen, niet negatief bedoeld, ik ben zelf ook zo'n jubelend soort vaak genoeg ) ook niet zo. Want ik had dus ook kunnen begrijpen dat je er helemaal niet zo blij mee zou zijn. Maar na reaktie van jezelf begreep ik dat je dat wel was. Dus wie ben ik dan om daar niks van te snappen. Nou ja beetje raar komt t over misschien, maar zo speelde het een beetje in mijn hoofd. En ook al moest de discussie afgelopen zijn, ik wilde dit toch nog even zeggen omdat je me er naar gevraagd had. Anders lijkt t net alsof ik t niet gelezen heb. En dat heb ik juist wel.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 8 september 2005 @ 14:29:36 #11
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30386429
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het gaat over Andre zn as in die tattoo's ?? Origineel waren hun ook niet De vrouw van Herman Brood was (volgens mij) de eerste (bekende) Die heeft een ster op dr onderarm met herman zn as erin, ook door Shiffmacher geloofk
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30386502
Maar het gaat toch niet om orgineel zijn?
Als je orgineel wil zijn dan vreet je t op en ga je je drol inlijsten

Ik denk dat t meer gaat om een dierbare dicht bij je te dragen.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 14:32:46 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_30386523
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het gaat over Andre zn as in die tattoo's ?? Origineel waren hun ook niet De vrouw van Herman Brood was (volgens mij) de eerste (bekende) Die heeft een ster op dr onderarm met herman zn as erin, ook door Shiffmacher geloofk
Ja klopt. tattoo Bob doet het niet, maar wrom niet er is echt niemand niemand die me dat kan vertellen. Volgens mij gaat het gewoon rotten in je vel, en dan valt mn hand er af hij moet op mn pols komen trouwens.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:33:48 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30386553
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:31 schreef jessie het volgende:
Maar het gaat toch niet om orgineel zijn?
Als je orgineel wil zijn dan vreet je t op en ga je je drol inlijsten

Ik denk dat t meer gaat om een dierbare dicht bij je te dragen.
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in.
Alleen heb ik dat zelf heel erg altijd. Net als met namen, dan zijn ze ineens 'in' zeg maar.
Ik ben jarenlang gek geweest op de naam Boris voor een jongetje maar na die Idols engerd ben ik er wel klaar mee zeg maar. Ik wil niet dat mensen gaan denken dat ik op die naam gekomen ben door... En dat is natuurlijk onzin maar goed.
Inmiddels is de naam sowieso niet meer aan de orde, vriendlief had vroeger een hond die Boris heette.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 14:35:19 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_30386616
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
Boris
jij snappum
  donderdag 8 september 2005 @ 14:35:45 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30386631
Voor de duidelijkheid. Jessie ik heb het gelezen.

Mous echt ik zou het niet doen. Je weet wat er gebeurd als het gaat zweren en goor wordt enzo!
pi_30386681
Ja met namen zal je dat inderdaad ook zo hebben. Maar ja voor hetzelfde heb je een superleuke naam, gaat de volgende idols weer beginnen, wint er iemand met die naam, kan je mooi weer wat anders verzinnen Het is ook altijd wat he.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 8 september 2005 @ 14:39:50 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30386771
Btw... ik ben een beetje heel erg verdrietig en 'wanhopig'.

Julius is weg... Onze Juultje... mijn Julemoosje...

Ik hoop zo dat die 'lulhannes' alsnog maar gewoon binnen komt lopen vandaag of morgen...
  donderdag 8 september 2005 @ 14:40:18 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30386784
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Ja met namen zal je dat inderdaad ook zo hebben. Maar ja voor hetzelfde heb je een superleuke naam, gaat de volgende idols weer beginnen, wint er iemand met die naam, kan je mooi weer wat anders verzinnen Het is ook altijd wat he.
Zou dat dé reden zijn dat mensen hele aparte namen verzinnen?
pi_30386841
Ja ik wilde al iets zeggen maar durfde t niet voor er weer een rel kwam

Ach gos wat erg BE
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30386868
Ik weet ook niets van risico's, heb even gekeken maar niets gevonden (of niet lang genoeg gezocht misschien? google op 'tattoo ash').
Kun je niet evt een kettinkje dragen met een soort medaillon met een fotootje en as oid? Als je het graag origineel wilt hebben kun je misschien een goudsmit oid iets laten ontwerpen, evt naar het voorbeeld van Minks voetje?

BE wat vervelend
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 14:54:00 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_30387238
Peet en ik hebben beide al een hanger van goud, waar een pluk haar in zit, gemaakt en ontworden door een nichtje van mij en ik heb dan nog een glazen hanger, waar ik as in mee had kunnen laten gieten, maar dat durfde ik niet, omdat ik bang ben het dan te verliezen.
pi_30387868
Hè BE wat erg zeg! Bah. Hopelijk is ie snel terug.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30387936
ik ga er wel van uit dat ik 2009 ander werk gevonden heb hoor Jessie maar ik blijf zeker weten tot het eind zitten waar ik zit, heb het hier echt te veel naar mijn zin. Nou was er nog tot verleden week sprake van een verhuizing met kantoor maar ik denk dat dat feest nu helemaal niet meer door gaat. Ach ja, dat scheelt weer voor mij met parkeren. In de andere buurt waar we naartoe zouden gaan was betaald parkeren en hier (waar we nu ziiten) dus niet.

BE wat ontzettend klote van Julius. Ik heb zelf 2 honden en ik zou niet weten in wat voor staat ik me zou bevinden als er wat met hun zou gebeuren. Zijn mijn beesies, net als julius de jouwe. Hoop dat hij gewoon verliefd is geworden op een mooi poesje en vandaag of morgen weer binnen komt huppelen.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:44:15 #25
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30388898
Mous, je liefde voor Mink zit toch in je hart en niet in die as? Het klinkt mij niet echt hygienisch in de oren, dus ik zou het niet doen. Je hebt al je memorabelen of hoe je dat ook noemt, waarom dan risico gaan lopen?

BE, gadver wat naar! Succes, hoop dat ie gewoon binnen komt stiefelen zich van geen kwaad bewust.

Faja, je hebt bijna 4 jaar om wat nieuws te vinden en in de tussentijd leuke verdere ervaring op te bouwen. Is niet leuk, maar het komt wel goed.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')