Ja ik liep een btje voorquote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Kokstra het volgende:
Leuk voor latereen mod kan ook gewoon de titel aanpassen, is ook makkelijk.
ze kan goed zuigen (op dr duim)... dus zal wel meer kunnen zuigen.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:48 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid; "Jij bent echt wel bang als je in een uh graafpad loopt![]()
Neem aan dat ze tunnel bedoelt!Ze heeft wel vaker last van het zoeken naar woorden valt me op bv; steebed, ze bedoelde bedstee!
Vraag me steeds vaker af hoe ze in godsnaam die HBO studie heeft kunnnen halen![]()
Hou nou op met me!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:05 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "Hoorden jullie die ambulances net?? Dat waren fans van mij, mijn fanbus is verongelukt!"![]()
Linda heeft best een mooi smoeltje, maar door die stem krijgt ze een heel andere uitstralingquote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Linda geniet ook zichtbaar van de lekkere zon:
[afbeelding]
En die twee jongens van Linda zijn echtquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Linda heeft best een mooi smoeltje, maar door die stem krijgt ze een heel andere uitstraling
ik ook, als Joost maar vooral Menno op dreef is, van die vervelende humor maar daar houd ik dus wel van... mr. Beanlike irritantquote:Op donderdag 8 september 2005 14:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hou nou op met me!![]()
Zal wel door het mooie weer komen dat ik telkens zo moet lachen om die lui.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:05 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "Hoorden jullie die ambulances net?? Dat waren fans van mij, mijn fanbus is verongelukt!"![]()
Leuk onderschrift zou zijn:quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is ook leuk had deze net!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk onderschrift zou zijn:
Tanja 'poept' iets anders uit dan verwacht en uit een ander gat
quote:10:15 'De koning & koningin van het ei'
Dido en Linda ontfermen zich zoals gebruikelijk over de ‘koning & koningin van het ei’. Vandaag is Ingrid als eerste aan de beurt. Terwijl Dido de hand legt aan het veilig stellen van Ingrids laatste ei trommelt Linda de ‘shouwploeg’ op. Ingrid wordt door maar liefst 4 man richting toilet gedragen. "Ik wordt hier erg zenuwachtig van", mompelt Dido terwijl ze Menno's eieren ter hand neemt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wacht voor de zoveelste keer tevergeefs op Ralph:
[afbeelding]
En terechtquote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef BBscanner het volgende:
OMG..Natte Lie;.ik probeer ook een beetje objectief te blijven!
(op dit moment gooit ze echt haar eigen ruiten in t.a.v. de TV kijkers! De regie maakt hier zeker ge/misbruik van en zet haar neer als de roddelbitch!)
oeps sorry, 2 keerquote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef Day het volgende:
Lieske: ' in het normale leven heb je het over die en die en dat en dat'
Nee echt Lieske, zo kom je echt slimmer over dan Ralph.
Ja dat zei zequote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef marbe het volgende:
Zei Lieske nou: "waar stonden die FOKKERS dan?"
onderschrift:quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wacht voor de zoveelste keer tevergeefs op Ralph:
[afbeelding]
Gheghe wie o wie stond er op het dak....... ??????quote:
Ik heb geen idee...maar ik hoorde ook dat ze zei waar stonden die Fokkers dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef marbe het volgende:
[..]
Gheghe wie o wie stond er op het dak....... ??????
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef marbe het volgende:
Zei Lieske nou: "waar stonden die FOKKERS dan?"
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef BBscanner het volgende:
Zelfs de strontvliegen komen nu op Natte Lie af![]()
[afbeelding]
(vlieg op camera stream 1)
Verkapte hoer-bekenning.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef LuQas het volgende:
O god, Lieske is een 'mensen-pleaser'
Ik snap der ook geen f*ck meer van... maar ik denk dat nu genomineerd wordt en op de bank komt, moet er volgende week (als degene gekozen is door het publiek) uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef BlackSunday het volgende:
Gaat er nou iemand uit vanavond of wordt er alleen genomineerd?
Nu heb ik er 2quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb normaal geluid hoor met mijn balkje
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef LuukBes het volgende:
Mennnn, Lieske kap eens met de zoveelste keer aandacht te vragen over hetzelfde. Hoe vaak moet dezelfde stof herhaalt worden een hoe vaak moet je de bevestiging krijgen dat je okay bent van die 2 mutsen. Onzekere doos. Dit soort wijven slurpen echt energie van je als je die als relatie neemt.
Onzekere types.![]()
Als zij genomineerd wordt open ik direct een topic.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Kokstra het volgende:
Als Tanja genomineerd wordt maak ik een uitzondering en ga ik stemmen.
Dat meen je niet....Natte Lie weet niet wat kranig betekent?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef Gert het volgende:
Lieske "Ze zeiden dat ik me wel kranig had gehouden de laatste dagen."
Nathalie: Wat? Kranig? Wat is dat, kranig?"
Ralph en Nathalie passen toch best aardig bij elkaar.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Als zij genomineerd wordt open ik direct een topic.
"Stem op Tanja!!!111"![]()
Ik heb het idee dat men wel in de gaten heeft dat Roel met een missie bezig is... Hebben ze niet met elkaar afgesproken dat ze, zodra ze zoiets vermoeden, er niet over gepraat wordt om de missie niet in gevaar te brengen?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben benieuwd hoe ze reageren als ze horen dat Roel niet echt ziek was/is.
Linda heeft geen humorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Kokstra het volgende:
Linda irriteert zich de hele dag aan Joost...
Dan doe ik vrolijk met je mee!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Kokstra het volgende:
Als Tanja genomineerd wordt maak ik een uitzondering en ga ik stemmen.
Ik ook een groot gedeelte van de dag.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Kokstra het volgende:
Linda irriteert zich de hele dag aan Joost...
Roel is met een missie bezig voor de groep, hij heeft geen geld aangenomen ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men wel in de gaten heeft dat Roel met een missie bezig is... Hebben ze niet met elkaar afgesproken dat ze, zodra ze zoiets vermoeden, er niet over gepraat wordt om de missie niet in gevaar te brengen?
Tot ongeveer het circus gebeuren had ik dat ook maar hij knalt er soms van die teksten uit waar ik erg om kan lachen (en daarna gvd weer moet hoestenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook een groot gedeelte van de dag.
weet ik niet, gesprekken in de dbk zijn ook niet via internet te volgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef lillymoon het volgende:
is het waar dat Tanja in de dagboekkamer te horen heeft gekregen dat ze zich meer met de andere bewoners moet bemoeien?? Ik las zoiets ergens ben er even niet geweest.
Ik snap het wel hoor. Als je de hele dag met 2 personen in het huis zit die je welquote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef LuukBes het volgende:
Mennnn, Lieske kap eens met de zoveelste keer aandacht te vragen over hetzelfde. Hoe vaak moet dezelfde stof herhaalt worden een hoe vaak moet je de bevestiging krijgen dat je okay bent van die 2 mutsen. Onzekere doos. Dit soort wijven slurpen echt energie van je als je die als relatie neemt.
Onzekere types.![]()
Volgens mag hij niet eens aan een ander doorgeven dat ze iets willen (had ik begrepen)quote:Op donderdag 8 september 2005 15:31 schreef OpaLing het volgende:
ter verduidelijking:
Roel heeft als missie dat ie niet mee mag helpen met de weekopdracht (de eieren van Menno en Ingrid), als ie niet slaagt en de weekopdracht wel, dan krijgen ze 400 euro budget ipv. 600.
Ja oke, maar ze is ook wel heel makkelijk van haar stokje te krijgen. Zo'n opmerking van die opperslet Tanja pareer je onmiddellijk met dezelfde repliek over haar eigen kutleven. Maar goed, dat is ook weer een probleem van Lieske, ze lult alleen over zichzelf, als ze wat meer interesse toont in anderen en hun verhaal, had ze geweten wat voor dom volk in dat huis woont en had ze die op hun zwakke punten kunnen terugpakken indien nodig...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Als je de hele dag met 2 personen in het huis zit die je wel
kunnen schieten zou ik me ook nbiet prettig voelen.
Je zou het op usenet kunnen proberen maar weet niet zeker! Heb je (of vrienden geen videorecorder!) Heb TVkaart en zou het eventueel wel voor je kunnen opnemen en uploaden als je een FTP hebt!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef TRiXeS het volgende:
Weet iemand of er op internet ook een filmpje wordt gemaakt van de live uitzending vanavond? Want die moet waarschijnlijk missen vanavond.
Ooh, als er om 23.30 een herhaling kan ik die wel kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je zou het op usenet kunnen proberen maar weet niet zeker! Heb je (of vrienden geen videorecorder!) Heb TVkaart en zou het eventueel wel voor je kunnen opnemen en uploaden als je een FTP hebt!
(er is ook een herhaling om 23:30 hoor!)
Lolquote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef Kokstra het volgende:
Rikkert: "POW stond erop. Prisoner Of War."
Tanja: "PDW is het dan toch?"![]()
Aaaaggghhhh go grow yourself a brain stomme muts !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef Kokstra het volgende:
Rikkert: "POW stond erop. Prisoner Of War."
Tanja: "PDW is het dan toch?"![]()
Het is volgens mij ¤50 per persoon, dus ¤650. Of er moet al iemand uitgaan vanavond.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mag hij niet eens aan een ander doorgeven dat ze iets willen (had ik begrepen)
Dus ook niet iemand anders wakker maken als er iemand naar de wc moet ofzo.
Enne, dacht dat ze 650 euro zouden krijgenof is het 600?
Oh shit, ik zag dat ik de live uitzending zei... maar ik bedoel de live uitzending op de streams! (21.30 - 22.00)quote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je zou het op usenet kunnen proberen maar weet niet zeker! Heb je (of vrienden geen videorecorder!) Heb TVkaart en zou het eventueel wel voor je kunnen opnemen en uploaden als je een FTP hebt!
(er is ook een herhaling om 23:30 hoor!)
ff optopic@TRiXeSquote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Oh shit, ik zag dat ik de live uitzending zei... maar ik bedoel de live uitzending op de streams! (21.30 - 22.00)Weet je daar ook iets voor
?
Linda heeft op die manier al 7 orgasme's gehad.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef Haspel33 het volgende:
15: 55
Dido en Lieske heb een over-drive whirlpoolstand in de Jacuzzi gevonden en raken in extase wegens poes-stimulatie.
Mischien kan je hem nog leuk fotofucken!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hoe origineel....![]()
Ik zie dat Ralph alweer aan het mindfucken is bij Nath....
* twentemeisje zoekt al naar een conceptquote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien kan je hem nog leuk fotofucken!
Okee, ik zal even een streamverslag van Tanja maken. Komt ie:quote:Op donderdag 8 september 2005 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet je eens ophouden die Lieske te stream-stalken, en Tánja gaan volgen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
Dido in spanning tijdens de bekendmaking van de nominaties:
[afbeelding]
Dan krijgt ze te horen dat Tanja genomineerd is:
[afbeelding]
banaan!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje zoekt al naar een concept
Thnxquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
ff optopic@TRiXeS
heb je geen streamrecorder (anders ff op googlen) moet je stream 5 van de garnierstreams opnemen
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp
(deze dus, (zorg wel dat je genoeg HD ruimte vrij hebt!) Uploaden gaat bij mij vrij traag dus dat is ook niet echt een oplossing!
Als zelfs Scanfanlieske het teveel wordt moet het wel heel erg zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske begint tegen Dido weer over het verhaal van haar verandering in het huis. Het wordt wel enigszins vermoeiend nu.
Scanman zet de streams maar even uit en geniet even van een foto:
[afbeelding]
IDD Lieske wordt een beetjequote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske begint tegen Dido weer over het verhaal van haar verandering in het huis. Het wordt wel enigszins vermoeiend nu.
Scanman zet de streams maar even uit en geniet even van een foto:
[afbeelding]
Nou ja bij Tanja weet je het maar nooit wat er uit gaat komen....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Menno tegen Tanja: "Ik denk dat het een jongen of een meisje wordt".
Ik heb behoorlijk snel het geluid weg gedraaidquote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Flakkie01 het volgende:
harde buik kan komen doordat Tanja het heel erg druk heeft gehad![]()
![]()
en nog een paar andere redenen maar deze is leuk
Met ademhalen natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk snel het geluid weg gedraaid![]()
Zei ze ook waarmee ze het druk heeft gehad?? De was, het koken, een ander bed opmaken ect?![]()
En Tanja begreep hetquote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef Flakkie01 het volgende:
Menno is erg scherp "ik denk dat het een jongetje of een meisje is"
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef haarb0l het volgende:
Later tegen kind: "Hoe kom jij aan die naam?"
Kind: "Via een sms belspelletje"![]()
WAT!! Ik dacht dat het een geintje was! Dit kan je toch niet menenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef lillymoon het volgende:
Ze wil het publiek laten stemmen op namen voor de baby uit een rijtje wat zij dan opgeeft. Nou ja zeg je laat het publiek toch niet kiezen de naam voor je kind. Vind ik echt weer zo'n Tanja idee.
Dan moet ze zich niet aanmelden voor BBquote:Op donderdag 8 september 2005 16:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind je het gek zou ik ook niet willen hoor
hmm mkan het ook via internet..quote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
WAT!! Ik dacht dat het een geintje was! Dit kan je toch niet menenWat een verschrikkelijke kut
![]()
En dan gaat FOK! het onderhoudenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef avotar het volgende:
[..]
hmm mkan het ook via internet..
kunnen we kijken of het kind fokforum kunnen dopen..![]()
![]()
WMrecorder, kun je direct of via een ingestelde tijd opnemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef TRiXeS het volgende:
[offtopic]
Weet iemand een programma waarmee je streams kan opnemen en ook een een "taak" kan maken (soort van timer op de videorecorder zeg maar)?
[/offtopic]
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.quote:
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
WMrecorder, kun je direct of via een ingestelde tijd opnemen.
Tja, hoe moet ik dat eens legaal gaan uitleggen?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.
*fluistert: 'Astalavista' baby* (hint)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef TRiXeS het volgende:
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik dat eens legaal gaan uitleggen?![]()
AAAAAAAARGHHHHH!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef haarb0l het volgende:
Lieske bedenkt een nieuw gezegde.
"Je ergens bont en blauw aan irriteren"
Moet die kerel wel zijn mailadres in z'n profiel zettenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:18 schreef srblackbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je ff een mailtje stuurt (TRiXeS)
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef vw_caddy het volgende:
Tja, hoe moet ik dat eens legaal gaan uitleggen?![]()
*fluistert: 'Astalavista' vind nix baby*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:16 schreef OpaLing het volgende:
*fluistert: 'Astalavista' baby* (hint)
Krijgt ze nog meer aandacht vanavondquote:
Toch godverdomme NIET live in de FUCkING uitzending hè!!??quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
Toch godverdomme NIET live in de FUCkING uitzending hè!!??![]()
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt zo e-mail.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef TRiXeS het volgende:
[..]Zo'n reactie verwachtte ik al...
Kan je anders even de juiste "informatie" even sturen naar trixes[ at ]xsdsl[ dot ]nl?
[..]
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg vaag anders, want wat zouden ze nou allemaal daar moetenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Was weer een foutje. Tanja moet naar de dbk
Met zen allen tegelijk opnieuw nominerenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Erg vaag anders, want wat zouden ze nou allemaal daar moeten
Ja ik vrees dus van wél. En dan is éénderde van de hele live-uitzending dus al opgesoupeerd aan dat zwangerschapsgezeik. Dat wijf doet de hele week geen énkele poging om een beetje mee te doen, zit maar chagrijnig voor zich uit te staren en leeft alleen een beetje op als iemand iets over haar zwangerschap vraagt. En ja hoor.. ze krijgt weer een beloning. Vorige week die one night-stand in de studio, nu dit weer. Krijgen we nu elke donderdagavond Tanja en d'r zwangerschap?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
vw_caddy: alvast bedankt!
Godzijdank.quote:
Ruk ze.quote:
Deel 125 en daar komt je nu mee aanquote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de reden waarom die foto's hier staan en niet in het Roel-topic?
je post vaker foto's van Roel waarop ie niets doet?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deel 148 en daar komt je nu mee aan
Soms zegt een foto zoveel meer dan woorden. De kiekjes die Scanman maakt worden zeer gewaardeerd tussen de af en toe saaie teksten tussendoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef D.Rose het volgende:
de reden waarom die foto's hier staan en niet in het Roel-topic?
Echt waar?.... Goh ... Dank je welquote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef Showtime het volgende:
[..]
Soms zegt een foto zoveel meer dan woorden. De kiekjes die Scanman maakt worden zeer gewaardeerd tussen de af en toe saaie teksten tussendoor.
Wat zeggen deze foto's je dan, behalve dat Roel in bad zit?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef Showtime het volgende:
[..]
Soms zegt een foto zoveel meer dan woorden. De kiekjes die Scanman maakt worden zeer gewaardeerd tussen de af en toe saaie teksten tussendoor.
Dat ie vrolijk lachtquote:Op donderdag 8 september 2005 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat zeggen deze foto's je dan, behalve dat Roel in bad zit?
iddquote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef Showtime het volgende:
Roel zit in badquote:Op donderdag 8 september 2005 17:58 schreef D.Rose het volgende:
Wat zeggen deze foto's je dan, behalve dat Roel in bad zit?
Dido-wannabe.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar?.... Goh ... Dank je wel
Damn wat was je weer snel!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid ging even een BH wisselen. Damn, wat zijn vrouwen daar handig in. Je zag geen donder
[afbeelding]
Had je deze al gezien!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zijn 14 muisklikken ongeveer
Nicequote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had je deze al gezien!
[afbeelding]
Je let echt overal op he, zat meer naar de V te kijken zegmaar!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nice
wel een M te veel in de titel van het plaatje
zou verstanding zijn als hij zich nog even rustig houd inplaats van dido techno kerstliedjes te componerenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:14 schreef Showtime het volgende:
Roel is helemaal in zijn nopjes vandaag, hij is waarschijnlijk ook van de veronderstelling dat hij zijn geheime opdracht succesvol zal afsluiten.
Waren dat niet de proef nominaties? Ik kan me na vanmiddag niet voorstellen dat Ingrid en Linda op Lieske hebben gestemd.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef CartWOman het volgende:
Al 2 stemmen voor Lieske, van Ingrid en Linda.
Volgens mij zijn de stukjes die je tijdens de reclame ziet inderdaad proefnominaties. Maar ik heb ze niet gezien, dus weet het niet zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties?
Ow. Shit, ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties?
Nominaties die gisteravond gehouden zijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde net wat nominaties op de tv. Weet niet of dat de ouden waren of al de nieuwen
Het gaat vanavond in de live show oa over Tanja, zeiden ze ook al.
Die V was wel veel prettiger dan die M .... dat is zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je let echt overal op he, zat meer naar de V te kijken zegmaar!![]()
Niet? Ik wel...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren dat niet de proef nominaties? Ik kan me na vanmiddag niet voorstellen dat Ingrid en Linda op Lieske hebben gestemd.
Ingrid gaf sowieso aan dat ze iets veranderd heeft aan haar stem, dus als het goed is heeft zij niet op Lieske gestemdquote:
Ik niet. Ingrid nam het erg op voor Lieske en Linda zei vanmiddag dat ze Lieske heel leuk vond. Dus lijkt me erg sterk. Zo ja, dan heeft ze vanmiddag keihard zitten liegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef CartWOman het volgende:
Niet? Ik wel...
nee, Lieske ís onzeker, en daarom trekt ze dergelijk gelul zich aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is jammer genoeg duidelijk heel onzeker geworden van dat gezeik van Chantal en Tanja. Damn.
Als je eronder had gezet: Ingrid begint aan de jenever dan had ik je ook geloofdquote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid in live-uitzending outfit en look.
[afbeelding]
Misschien is Lieske idd van nature onzeker, maar ze ging heel onbevangen het huis in. Als je dan twee van die .... dames (laat ik het netjes houden) op zo'n manier over je heen krijgt, dan verbaast me dat niet van iemand van 19 dat dat op slag verandert.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:22 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Lieske ís onzeker, en daarom trekt ze dergelijk gelul zich aan.
Dido is ook onzeker, maar uit dat anders.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is Lieske idd van nature onzeker, maar ze ging heel onbevangen het huis in. Als je dan twee van die .... dames (laat ik het netjes houden) op zo'n manier over je heen krijgt, dan verbaast me dat niet van iemand van 19 dat dat op slag verandert.
Ik mag onzekerheid wel. Beter dan het andere uiterste... Dido dus.
Zo te zien ook al van die lijken-lippenstift.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid in live-uitzending outfit en look.
[afbeelding]
Ingrid en Linda stemden op Lieske tijdens de proefnominaties.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op wie Stemde Rikkert, Ingrid en Linda? Vorige keer?
Tanja.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op wie Stemde Rikkert? Vorige keer?
dat is niet haar lip die je ziet, maar de plooi onder haar lip, die door het duimen naar beneden gedouwd wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo te zien ook al van die lijken-lippenstift.
Verder weer mooi.
Tja, dat kan. Ik heb dat niet, zoals je vast al had begrepen. Ik kan niet tegen types als Dido, die constant echt lopen te paraderen of ligt te poseren en non-stop van mannen hoort dat ze zo mooi is. De arrogantie straalt er wat mij betreft vanaf. Ik vind Lieske en Dido dan ook echt twe uitersten.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Dido is ook onzeker, maar uit dat anders.
Ik heb niets tegen onzekere mensen, maar Lieske lult er teveel over en dan denk ik al snel![]()
en als ze dan zelf ook nog letterlijk zegt :
"Ik ben gewoon een leuk blond ding, wat een beetje door het huis dartelt" dan wordtals snel
![]()
Tuurlijk niet.... We moeten eerst nog ons beltegoed opgebruiken ten behoeve van Talpa/John de Mol.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef sannuh het volgende:
Moet er vanavond nou wel of niet iemand uit?
ff me speakers harder zetten tijdens dit unieke momentquote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef eborn het volgende:
Hee, Tanja heeft het over de baby, even luisteren
Bedankt voor de tip/waarschuwingquote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef eborn het volgende:
Hee, Tanja heeft het over de baby, even luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |