Nou ja bij Tanja weet je het maar nooit wat er uit gaat komen....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Menno tegen Tanja: "Ik denk dat het een jongen of een meisje wordt".
Ik heb behoorlijk snel het geluid weg gedraaidquote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Flakkie01 het volgende:
harde buik kan komen doordat Tanja het heel erg druk heeft gehad![]()
![]()
en nog een paar andere redenen maar deze is leuk
Met ademhalen natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk snel het geluid weg gedraaid![]()
Zei ze ook waarmee ze het druk heeft gehad?? De was, het koken, een ander bed opmaken ect?![]()
En Tanja begreep hetquote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef Flakkie01 het volgende:
Menno is erg scherp "ik denk dat het een jongetje of een meisje is"
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef haarb0l het volgende:
Later tegen kind: "Hoe kom jij aan die naam?"
Kind: "Via een sms belspelletje"![]()
WAT!! Ik dacht dat het een geintje was! Dit kan je toch niet menenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef lillymoon het volgende:
Ze wil het publiek laten stemmen op namen voor de baby uit een rijtje wat zij dan opgeeft. Nou ja zeg je laat het publiek toch niet kiezen de naam voor je kind. Vind ik echt weer zo'n Tanja idee.
Dan moet ze zich niet aanmelden voor BBquote:Op donderdag 8 september 2005 16:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind je het gek zou ik ook niet willen hoor
hmm mkan het ook via internet..quote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
WAT!! Ik dacht dat het een geintje was! Dit kan je toch niet menenWat een verschrikkelijke kut
![]()
En dan gaat FOK! het onderhoudenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef avotar het volgende:
[..]
hmm mkan het ook via internet..
kunnen we kijken of het kind fokforum kunnen dopen..![]()
![]()
WMrecorder, kun je direct of via een ingestelde tijd opnemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef TRiXeS het volgende:
[offtopic]
Weet iemand een programma waarmee je streams kan opnemen en ook een een "taak" kan maken (soort van timer op de videorecorder zeg maar)?
[/offtopic]
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.quote:
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
WMrecorder, kun je direct of via een ingestelde tijd opnemen.
Tja, hoe moet ik dat eens legaal gaan uitleggen?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.
*fluistert: 'Astalavista' baby* (hint)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef TRiXeS het volgende:
Daarmee kan ik maar 2 minuten opnemen met de demo.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik dat eens legaal gaan uitleggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |