Dat mag in de krantquote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Mn pa belde vanmorgen op, dat die fiets op de hoek stond van de straat waar zij wonen
Politie gebeld, die zijn die flat ingelopen en verdomd, de dader nog gepakt ook
Ik is blij
Het zou me niks verbazenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond op SBS6?? - Hart van Nederland met een uitgebreide reportage....
Niks beters te doen of zo???quote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga Ocean's twelve maar eens ff kijken.
Hey mag ik ook eens 1 week vakantie vierenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Niks beters te doen of zo???
Ga eens aan het werk!!!![]()
![]()
Neuj, behalve het oplossen van de moord op die pizzakoerier, een roofoverval bij Rilland etc etc niet neequote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Ja maar anders heeft de politie in Zeeland helemaal niks te doen
Jij viert straks een half jaar vakantiequote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey mag ik ook eens 1 week vakantie vieren
werksequote:
hotel op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
KZit in de Leugenaar zaterdag - 2persoonsbed![]()
10 maandenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij viert straks een half jaar vakantie![]()
en?? beetje bijgekomen van gister??quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
SCH, hoe is het met je hartslag ? Weer normaal ?
Doe maar koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |