abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30417953
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Idd, alles gaat maar over geld geld geld Mij zou het geen ene fuck boeien. Ik ga niet mijn handje omhoog houden om haar geld te vragen om te tanken.
Ik denk dat je wel anders piept, als je honderden kilometers maakt in de maand...
pi_30418022
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Als er -nog- geen gezamelijk huishouden is vind ik dat niet zo gek nee.
Dat geldt alleen in het geval het geen leasebak is.

Stel dat hij geen vervoer zou hebben en ik dus steeds naar hem toe moest rijden..dat kost mij dus bakken met geld. Ik zou dan wel een bijdrage vragen denk ik.
Als ik hem was zou ik dan een bijdrage vragen voor alle koffie, koekjes, chips, eten, drinken en
overnachtingen.

Hij zeker zijn huur betalen en jij daar maar steeds zitten! Dat kost hem bakken met geld joh! Ik zou een bijdrage vragen.

Ik zou mezelf echt in elke omstandigheid een hufter bovensteplank vinden als ik mijn vriendin geld zou gaan vragen omdat ik zelf zo graag langskom. Hoezo schrijf je hypothetisch dat als je naar je vriend toe "moest" rijden, dan .... ??
Als het je vriend is dan "moet" dat niet, maar dan "wil" je dat.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_30418024
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Rolex1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel anders piept, als je honderden kilometers maakt in de maand...
Als ik die kilometers maak, is ze het sowieso waard
pi_30418064
Het komt bij ons toch uit 1 portemonee so who cares
pi_30418169
quote:

[..]

Dan ga je toch in een minder dure, luxe wagen rijden? Zeg maar, een even duur en luxe karretje als waar je vriendin in rijdt?

Is toch onzin om aan je vriendin geld te vragen omdat jij in een luxere auto rijdt en zij daardoor vaak met jou meerijdt? Jullie kunnen je ook in haar wagen verplaatsen, maar wedden dat jij dat liever niet wil?
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:40:03 #56
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_30418207
quote:

[..]

Als je Rolex heet, moet je sowieso niet zeiken over geld...
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_30418346
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Dan ga je toch in een minder dure, luxe wagen rijden? Zeg maar, een even duur en luxe karretje als waar je vriendin in rijdt?

Is toch onzin om aan je vriendin geld te vragen omdat jij in een luxere auto rijdt en zij daardoor vaak met jou meerijdt? Jullie kunnen je ook in haar wagen verplaatsen, maar wedden dat jij dat liever niet wil?
Wat een aannames allemaal weer. Misschien heeft zijn vriendin helemaal geen auto. Mischien rijdt hij in een Fiat Panda uit 1989.
En het gaat toch niet echt om geld vragen/eisen. Je kunt het er toch gewoon over hebben. Dat is toch redelijk!

Als mijn vriend een auto had en ik niet en veel kms moest maken om mijn huis te bereiken, dan zou ik uit mezelf een bijdrage bieden.
Of anderszins goedmaken, in de vorm van maaltijden bijvoorbeeld.
pi_30418380
quote:

[..]

Ik rij gemiddeld 4000 km per maand soms wel 5 of 6K, ik word er niet echt anders van hoor
pi_30418515
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik rij gemiddeld 4000 km per maand soms wel 5 of 6K, ik word er niet echt anders van hoor
idd.. ik haal de 1500 zeker..

nu niet meer te duur..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_30418757
Dat is iets wat je in overleg moet doen. Het zal idd afhangen van inkomen hoeveel je voor wie rijdt etc.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:06:31 #61
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_30419037
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wat een aannames allemaal weer.
een paar berichten terug zegt hij dat ze allebei een auto bezitten, maar hij een luxe
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_30419041
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef Rolex1 het volgende:

[..]
(knip)Echter nu, hebben ik en mijn vriendin allebei een auto + inkomen.
Echter 99% van de gevallen rijd ik en ik heb een dure en luxe auto. Alle kosten van de auto zijn voor mij. Alleen bij uitstapjes of vakantie dokt zij mee!

Nu heb ik vorig jaar LPG in laten bouwen, maar ik vind het oneerlijk om alleen die brandstof te rekenen...want ik start nog steeds op benzine, dus ik reken ook benzine...

Alleen vind ik de balans nogal scheef, want familie-uitstapjes (en die zijn elke week) zijn allemaal voor mijn rekening. Echter we wonen vaak 20 km van iedereen vandaan...
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wat een aannames allemaal weer. Misschien heeft zijn vriendin helemaal geen auto. Mischien rijdt hij in een Fiat Panda uit 1989.
(knip)
Anders ga je gewoon zelf eens lezen, in plaats van aannemen dat ik maar willekeurig iets aanneem.

Hij schrijft het zelf!

wat een aanname weer van jou, cinnamongirl!
pi_30419144
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

Anders ga je gewoon zelf eens lezen, in plaats van aannemen dat ik maar willekeurig iets aanneem.

Hij schrijft het zelf!

wat een aanname weer van jou, cinnamongirl!
Ben nu stukje humblepie aan het eten
pi_30419170
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ben nu stukje humblepie aan het eten
Eet smakelijk.
pi_30426586
wij hebben allebei een goed salaris, komt zelden voor
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30428908
heb laatst nog een tank gekregen. was niet nodig, maar ze stond erop
pi_30429997
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Als ik momenteel benzine had moeten tanken, dan had ik er wel weer een issue van gemaakt, omdat haar familie vele malen groter is, dan de mijne...

Echter, nu op gas, doe ik er niet meer zo moeilijk over!

Met dat laatste punt, daar heb je wel een punt. Echter ze vertrouwt haar auto niet meer zo, omdat deze 13 jaar oud is. De mijne is redelijk nieuw en heel comfortabel.
Soms zeg ik, omdat haar auto 99 % stil staat, om met haar auto te rijden, dat dat beter is...maar dat wil ze zelf niet!
pi_30431222
Ik Mijn baas betaalt, dus waarom zou ik dat doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30445862
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:15 schreef dvdk het volgende:
Met 1,50 per liter wordt het gemotoriseerd vervoer weer een exclusiviteit die alleen voor de financiele elite is weggelegd...

Maar voor het zover is, zou jij je vriend(innet)je laten meebetalen aan de benzine?

Of zou je dat pas vragen als de prijzen echt buitensporig worden? Boven de 2 euro bv.

Ervan uitgaande dat jij dus altijd degene bent die rijdt.
Minder vaak rijden. Is beter voor het mileu, en ook eigenlijk de bedoeling van de hoge benzine prijzen. Als we niet met z'n allen minder gaan rijden blijven de prijzen omhoog gaan.
pi_30507114
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Als mijn vriend zou studeren (ik werk fulltime) dan zou ik wel afentoe wat betalen (uitjes, kleding) maar ik zou hem niet helemaal gaan onderhouden, dan zoekt ie maar een bijbaantje!

En omgekeerd, als student zou ik niet onderhouden willen worden door mijn vriend, ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik bedoel, het is toch mijn probleem? Ik zu inderdaad ook een bijbaan zoeken dan. Of eventueel lenen.
Mijn meissie gaat over 3 jaar (als ze een baan vind natuurlijk) beginnen met werken met een startsalaris dat hoger is dan mijn 'eind' salaris...verder is ze fulltime student en moeder.
Verder kan ze door haar studiesoort geen bijbaantjes aanhouden, dus sja. We doen gewoon alles van mijn salaris, zie het ook niet als 'mijn' geld, maar 'ons' geld. (was vroeger heel normaal trouwens..)
Alweer 2½ jaar papa!!
pi_30513277
Ze hoeft niet mee te betalen maar zou het wel op prijs stellen als ze het voorstelt om mee een keer te betalen! Het gaat om het idee zeg maar.. Maar dat spreekt voor zich, anders was ze waarschijnlijk ook mijn vriendin niet geweest
pi_30583398
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:15 schreef dvdk het volgende:
Met 1,50 per liter wordt het gemotoriseerd vervoer weer een exclusiviteit die alleen voor de financiele elite is weggelegd...

Maar voor het zover is, zou jij je vriend(innet)je laten meebetalen aan de benzine?

Of zou je dat pas vragen als de prijzen echt buitensporig worden? Boven de 2 euro bv.

Ervan uitgaande dat jij dus altijd degene bent die rijdt.

mvg.
kerel, doe normaal. no way dat ik dat ooit zou vragen
  donderdag 15 september 2005 @ 17:27:00 #73
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_30607600
Uitstapjes en vakanties betaal ik zeker wel mee hoor! Ik wil niet profiteren ondanks dat ik studente ben en het dus niet zeer breed heb. Verder is alles wel ongeveer ook in balans.
__-*-__
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')