Ik denk dat je wel anders piept, als je honderden kilometers maakt in de maand...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, alles gaat maar over geld geld geldMij zou het geen ene fuck boeien. Ik ga niet mijn handje omhoog houden om haar geld te vragen om te tanken.
Als ik hem was zou ik dan een bijdrage vragen voor alle koffie, koekjes, chips, eten, drinken enquote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Als er -nog- geen gezamelijk huishouden is vind ik dat niet zo gek nee.
Dat geldt alleen in het geval het geen leasebak is.
Stel dat hij geen vervoer zou hebben en ik dus steeds naar hem toe moest rijden..dat kost mij dus bakken met geld. Ik zou dan wel een bijdrage vragen denk ik.
Als ik die kilometers maak, is ze het sowieso waardquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel anders piept, als je honderden kilometers maakt in de maand...![]()
Dan ga je toch in een minder dure, luxe wagen rijden? Zeg maar, een even duur en luxe karretje als waar je vriendin in rijdt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel anders piept, als je honderden kilometers maakt in de maand...![]()
Als je Rolex heet, moet je sowieso niet zeiken over geld...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Wat een aannames allemaal weer. Misschien heeft zijn vriendin helemaal geen auto. Mischien rijdt hij in een Fiat Panda uit 1989.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Dan ga je toch in een minder dure, luxe wagen rijden? Zeg maar, een even duur en luxe karretje als waar je vriendin in rijdt?
Is toch onzin om aan je vriendin geld te vragen omdat jij in een luxere auto rijdt en zij daardoor vaak met jou meerijdt? Jullie kunnen je ook in haar wagen verplaatsen, maar wedden dat jij dat liever niet wil?
Ik rij gemiddeld 4000 km per maand soms wel 5 of 6K, ik word er niet echt anders van hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
idd.. ik haal de 1500 zeker..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik rij gemiddeld 4000 km per maand soms wel 5 of 6K, ik word er niet echt anders van hoor
een paar berichten terug zegt hij dat ze allebei een auto bezitten, maar hij een luxequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een aannames allemaal weer.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
(knip)Echter nu, hebben ik en mijn vriendin allebei een auto + inkomen.
Echter 99% van de gevallen rijd ik en ik heb een dure en luxe auto. Alle kosten van de auto zijn voor mij. Alleen bij uitstapjes of vakantie dokt zij mee!
Nu heb ik vorig jaar LPG in laten bouwen, maar ik vind het oneerlijk om alleen die brandstof te rekenen...want ik start nog steeds op benzine, dus ik reken ook benzine...![]()
Alleen vind ik de balans nogal scheef, want familie-uitstapjes (en die zijn elke week) zijn allemaal voor mijn rekening. Echter we wonen vaak 20 km van iedereen vandaan...![]()
Anders ga je gewoon zelf eens lezen, in plaats van aannemen dat ik maar willekeurig iets aanneem.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een aannames allemaal weer. Misschien heeft zijn vriendin helemaal geen auto. Mischien rijdt hij in een Fiat Panda uit 1989.
(knip)
Ben nu stukje humblepie aan het etenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Anders ga je gewoon zelf eens lezen, in plaats van aannemen dat ik maar willekeurig iets aanneem.
Hij schrijft het zelf!
wat een aanname weer van jou, cinnamongirl!![]()
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ben nu stukje humblepie aan het eten![]()
Als ik momenteel benzine had moeten tanken, dan had ik er wel weer een issue van gemaakt, omdat haar familie vele malen groter is, dan de mijne...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Dan ga je toch in een minder dure, luxe wagen rijden? Zeg maar, een even duur en luxe karretje als waar je vriendin in rijdt?
Is toch onzin om aan je vriendin geld te vragen omdat jij in een luxere auto rijdt en zij daardoor vaak met jou meerijdt? Jullie kunnen je ook in haar wagen verplaatsen, maar wedden dat jij dat liever niet wil?
Minder vaak rijden. Is beter voor het mileu, en ook eigenlijk de bedoeling van de hoge benzine prijzen. Als we niet met z'n allen minder gaan rijden blijven de prijzen omhoog gaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:15 schreef dvdk het volgende:
Met 1,50 per liter wordt het gemotoriseerd vervoer weer een exclusiviteit die alleen voor de financiele elite is weggelegd...
Maar voor het zover is, zou jij je vriend(innet)je laten meebetalen aan de benzine?
Of zou je dat pas vragen als de prijzen echt buitensporig worden? Boven de 2 euro bv.
Ervan uitgaande dat jij dus altijd degene bent die rijdt.
Mijn meissie gaat over 3 jaar (als ze een baan vind natuurlijk) beginnen met werken met een startsalaris dat hoger is dan mijn 'eind' salaris...verder is ze fulltime student en moeder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als mijn vriend zou studeren (ik werk fulltime) dan zou ik wel afentoe wat betalen (uitjes, kleding) maar ik zou hem niet helemaal gaan onderhouden, dan zoekt ie maar een bijbaantje!
En omgekeerd, als student zou ik niet onderhouden willen worden door mijn vriend, ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik bedoel, het is toch mijn probleem? Ik zu inderdaad ook een bijbaan zoeken dan. Of eventueel lenen.
kerel, doe normaal. no way dat ik dat ooit zou vragenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:15 schreef dvdk het volgende:
Met 1,50 per liter wordt het gemotoriseerd vervoer weer een exclusiviteit die alleen voor de financiele elite is weggelegd...
Maar voor het zover is, zou jij je vriend(innet)je laten meebetalen aan de benzine?
Of zou je dat pas vragen als de prijzen echt buitensporig worden? Boven de 2 euro bv.
Ervan uitgaande dat jij dus altijd degene bent die rijdt.
mvg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |