mijn moeder kocht het altijd en ik ging dan vechten met mijn zus om de olifantjesquote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef VaderJacob het volgende:
Das om domme kinderen die speculaas te laten kopen
ga jij eens snel naar PUB of zoquote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien omdat je jezelf erin herkent?
jeugdsentimentquote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef VaderJacob het volgende:
Olifantenspeculaas doet me aan iets denken![]()
maar ik ben het vergeten![]()
Valt een paar keer per dag achter uit de foliant.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef VaderJacob het volgende:
Olifantenspeculaas doet me aan iets denken![]()
maar ik ben het vergeten![]()
quote:
ik heb nu een hele doos 49 cent bij de c1000quote:Op donderdag 8 september 2005 11:49 schreef P0RN het volgende:
ik eet alleen speculaas met sinterklaas(dag)![]()
arme stakkerquote:Op donderdag 8 september 2005 11:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik nam altijd de molens, want die leken groter...maar dat is dus niet zo...
![]()
dat is echt stom, ieder kind wist dat de olifant de lekkerste warenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik nam altijd de molens, want die leken groter...maar dat is dus niet zo...
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is echt stom, ieder kind wist dat de olifant de lekkerste waren![]()
ook ookquote:Op donderdag 8 september 2005 11:56 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
of je wou gewoon vechten met je zus
waren inderdaad, warenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is echt stom, ieder kind wist dat de olifant de lekkerste waren![]()
Wie nietquote:Op donderdag 8 september 2005 11:56 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
of je wou gewoon vechten met je zus
het is dan ook bijna kerstquote:Op donderdag 8 september 2005 11:58 schreef Herkauwer het volgende:
Ik zag van de week de kruidnoten alweer in de schappen liggen![]()
![]()
kruidnoten zijn pauperquote:Op donderdag 8 september 2005 11:58 schreef Herkauwer het volgende:
Ik zag van de week de kruidnoten alweer in de schappen liggen![]()
![]()
Ja hoe ouder je wordt heo meer onderontwikkeld je smaakvermogen is, stiekem hebben ze die speculaasjes zo gemaakt dat alleen kindren ze lekker vinden, verkoopcijfers vliegen omhoog.quote:
die was niet groterquote:Op donderdag 8 september 2005 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Ik wilde altijd die met een molentje erop.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
wrijf het er anders nog maar eens in![]()
en wat doe je er dan opquote:Op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef Billekoek het volgende:
Ik eet alleen beschuitjes.
Of muisjes, roze of blauw met wit, of hagelslag met suiker.quote:
maar die muisjes vallen er bij mij altijd afquote:Op donderdag 8 september 2005 12:12 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Of muisjes, roze of blauw met wit, of hagelslag met suiker.
beetje magarine gebruiken en ook heel belangrijk, de kant met muisje naar boven gericht houdenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar die muisjes vallen er bij mij altijd af![]()
Kwestie van rechthoudenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar die muisjes vallen er bij mij altijd af![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
serieus dat kreeg ik vroeg van mammie altijd![]()
wel witbrood anders is het niet lekker
kaasquote:Op donderdag 8 september 2005 12:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
juist
ik wil alleen maar kaas en speculaas![]()
ook ookquote:Op donderdag 8 september 2005 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kaas![]()
kaas is alleen goed in combinatie met tosti of pizza
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gewoon kaas is niet goed voor je, daar ga je van kotsen enzo
je moet ook speculaas eten, dwaasquote:Op donderdag 8 september 2005 12:44 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen zeggen voor ik ging eten
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je moet ook speculaas eten, dwaas![]()
eet geen kaas, jij dwaasquote:Op donderdag 8 september 2005 12:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
vergeef mij voor mijn dwaling naar kaas
Oh sorry, maar ik vond dit zo'n puber-topic dat ik niet in de gaten had dat ik in ONZ zatquote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ga jij eens snel naar PUB of zo![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh sorry, maar ik vond dit zo'n puber-topic dat ik niet in de gaten had dat ik in ONZ zat!
Okee meisje, als je ons nu even wil excuseren, de grote mensen zijn over speculaas aan het praten.quote:
ja man die oversekste kinderen van tegenwoordigquote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee meisje, als je ons nu even wil excuseren, de grote mensen zijn over speculaas aan het praten.
inderdaad, dat ze dat schorem mod laten wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:57 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja man die oversekste kinderen van tegenwoordig![]()
![]()
![]()
speculaas
![]()
![]()
![]()
Sugereer je nou een fok! greepquote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
inderdaad, dat ze dat schorem mod laten worden![]()
Inderdaad, maar nu kan je voor het kerstontbijt een paaseitje etenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteren zag ik ze liggen bij de supermarkt... naast de pepernoten... Ik zeg tegen de madame achter de kassa... waar blijven de paaseitjes??
Dat moet ik aan de filiaalleider vragen zegt ze.. Ik zeg dus.. Ik maak een grapje... Maar dat spul komt elk jaar vroeger...
Dat is zooooo 5 decemberquote:Op donderdag 8 september 2005 13:30 schreef Gebs het volgende:
Ik wil alleen van die grote plakken brokkel speculaas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |