ja dacht ik ook, hoorde dat nummer gister nog en dacht toen die moet ik nog ff ergens op de kop tikkenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef peaceman het volgende:
Marlyn huppeldepup zoiets staat me bij...
mwah lekker slaapliedjequote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef peaceman het volgende:
vreselijk nummer trouwens
Mwoachquote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef peaceman het volgende:
vreselijk nummer trouwens
Marilyn Martin it is!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
mwah lekker slaapliedje
Marylin Martin is het volgens mij trouwens (of is dat die dove?)
daarom wist je die foto van Sabrina waarschijnlijk ook zo snel te radenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef peaceman het volgende:
toendertijd keek ik toch liever naar die clip met Samantha Fox....
later Cafca![]()
lijkt er toch wel een beetje opquote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Marilyn Martin it is!
Nee, die dove is Marlee Matlin
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
en Say it say it van EG Daily..
echt te makkelijk dusquote:
Oooohw ja...... nou zie ik t...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee er staat Adam..om het moeilijk te maken
Eigenlijk moest je het album ook noemen...maar goed, dat was ik ook vergeten.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoeveel punten ik nu wel niet gekregen heb van RichardQuest
/
![]()
haal het bold gedeelte ff weg bij die andere post, anders is het verwarrend voor de tellersquote:Op donderdag 8 september 2005 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eigenlijk moest je het album ook noemen...maar goed, dat was ik ook vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |