Kevin Saunderson it isquote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef RichardQuest het volgende:
Kevin Saunderson? Detroit-techno?
quote:Het plaatsen van foto&'s van Leftfield, The Fall, Masters of Reality, Hanoi Rocks, Fugazi, GG Allin, Snow, Bloc Party en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
Of de Melvinsquote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou doe dan nu maar een foto van Norah Jones(met of zonder Ravi Shankar)
Bloc Party is ook wel weer even geleden....quote:
bestaat dat nog/weerquote:Op donderdag 8 september 2005 14:56 schreef peaceman het volgende:
supergrass?
Niet echt op de hoogte he Ranja?quote:
britse lijsten worden op zondag bekend... dus je zult het wel goed hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb toevallig top of the pops gezien van de week
toen was t iig gorillaz
maar t kan zijn dat er een nieuwere lijst is
Het gaat dan ook met name om AMG foto's, die zijn op een bepaald moment bekender dan de band zelfquote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef RichardQuest het volgende:. Niet gezien, maar ik zie The Fall sowieso zelden op Fok...
Ah, oke.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Het gaat dan ook met name om AMG foto's, die zijn op een bepaald moment bekender dan de band zelfDie foto van jou was moeilijk genoeg.
dolle_hond +1quote:Op donderdag 8 september 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
gorillaz dare
Brandon Lama ??quote:
Ik heb niet lang geleden een karikatuur van Ravi Shankar geplaatst, het duurde best lang voor ie geraden werdquote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik dacht er serieus ook aan om Ravi Shankar te plaatsen...
de vraag was toch wie geeft drumles en niet wie krijgt?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef RichardQuest het volgende:
De drummer van Radiohead? Phil Selway.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef RichardQuest het volgende:
De drummer van Radiohead? Phil Selway.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef ranja het volgende:
[..]
de vraag was toch wie geeft drumles en niet wie krijgt?
Familie van Tong80?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef ranja het volgende:
[..]
de vraag was toch wie geeft drumles en niet wie krijgt?
Voor welke band + album is dit reclamepraatje?quote:is weer helemaal terug! Dit nieuwe album sluit naadloos aan op de cd's die
in haar gloriejaren (1979-1982) maakte en twaalf klassiekers uit de geschiedenis van de popmuziek laat horen. Klassiekers die zijn voorzien van het uit duizenden herkenbare en nog steeds volstrekt onweerstaanbare
-geluid. Op
horen we ook vertolkingen van minder voor de hand liggende songs, waaronder Lola van The Kinks en Motown-kraker You Keep Me Hanging On.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef ranja het volgende:
Fischer Z? Hm. Lijkt me sterk eigenlijk, maar 79-82...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |