Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
zo vroeg?! op donderdag?!das gaar
sorry..
Keek je moeder even niet toen je in de koelkast zat te graaien?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.
zware dag gehad?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo vroeg is het geen eens meer, en ik kon het ff niet laten.
er zijn inderdaad mensen met een goede smaak en mensen met een slechtequote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
stfu? ja
smaken verschillen? ja
Geleenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef Chriz2k het volgende:
Imberr, wat doe je? Vinger afgeknipt tijdens ruzie
haha nee, ik krijg het altijd gewoon.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef taart het volgende:
[..]
Keek je moeder even niet toen je in de koelkast zat te graaien?![]()
Dat is jouw mening en smaak, kan je het niet hebben dat andere mensen een andere smaak hebben ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
er zijn inderdaad mensen met een goede smaak en mensen met een slechte![]()
ik kan het inderdaad niet hebben dat mensen in zulke lelijke kleding rondlopenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en smaak, kan je het niet hebben dat andere mensen een andere smaak hebben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |