Precies! Laat die homo's maar lekker gaan samenwonen. Straks krijg je nog dat er eentje ook officieel het vrouwtje wil zijn, omdat dat in een normaal huwelijk ook zo is.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:19 schreef more het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/tekst/130-01
Ik heb niks, maar dan ook niks tegen homo's, maaris iets tussen een man en een vrouw! Dus Sshwarzenegger
![]()
Ik dacht dat California behoorlijk progressief is, maar de meerderheid is toch tegen het homohuwelijk?quote:Op zondag 11 september 2005 06:40 schreef popolon het volgende:
Maar 't trekt stemmen die hij hard nodig zal hebben.
Bij de laatste peiling in 2000 bleek dat een meerderheid van de Californians het huwelijk als een verbintenis tussen man en vrouw zag, ja.quote:Op zondag 11 september 2005 11:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik dacht dat California behoorlijk progressief is, maar de meerderheid is toch tegen het homohuwelijk?
Op sex gebied zijn er weinig westerse landen zo hypocriet als de V.S. dus verrassen doet dit ook niet.quote:Op zondag 11 september 2005 11:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik dacht dat California behoorlijk progressief is, maar de meerderheid is toch tegen het homohuwelijk?
Weinig landen?quote:Op zondag 11 september 2005 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op sex gebied zijn er weinig westerse landen zo hypocriet als de V.S. dus verrassen doet dit ook niet.
Je bent alleen progressief als je voor het homohuwelijk bent? Ik vind dat een hele vreemde en close minded redenering.quote:Op zondag 11 september 2005 11:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Monus het volgende:
[..]
Je bent alleen progressief als je voor het homohuwelijk bent?
Niet alleen blink je niet uit in begrijpend lezen, deze aantijging van iemand die zo narrowminded is over het homohuwelijk is ook nog eens behoorlijk lachwekkend.quote:Ik vind dat een hele vreemde en close minded redenering.
Inderdaad. Wie gelooft tegenwoordig nog in dat fabeltje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Niet iedereen is gelovig; Wie zegt dat die Adam & Eve bestaan hebben?
Dat vind ik ook weer kansloos.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:58 schreef SlimShady het volgende:
'Religion kills' zet ik mijn ondertitel.
al die conservatieven zijn kansloos.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer kansloos.
Gelovigen die vinden dat iedereen volgens hun regels moet leven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
al die conservatieven zijn kansloos.
Dat is helaas een utopie.quote:
Niemand, maar het gaat in het geloof niet of beide ook daadwerkelijk bestaan hebben. Het gaat uit de boodschap van dat verhaal (en voordat de bekende "en de fundi's danquote:Wie zegt dat die Adam & Eve bestaan hebben?
Onzin. Als we allemaal zo snel op zouden geven als jou, hadden vrouwen hier in NL bij wijze van alsnog als enigste recht het aanrecht.quote:Voorlichting hierover heeft geen zin, aangezien mensen niet snel van hun overtuiging af zullen stappen tenzij ze het tegendeel met hun eigen ogen zien. Wat niet vaak gebeurd.
Dat heeft meer met een soort sociale revolutie te maken dan een voorlichtingscampagne . Voorlichtingscampagnes worden door sommigen nl. gezien als het sociale propagandamiddel bij uitstek, terwijl dat beeld totaal incorrect is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Onzin. Als we allemaal zo snel op zouden geven als jou, hadden vrouwen hier in NL bij wijze van alsnog als enigste recht het aanrecht.
Hoezo "vooral in Amerika"? Op een paar uitzonderingen na is het homohuwelijk NERGENS legaal, misschien als het omgekeerde waar was, dat Amerika het enige land was waar homo's niet konden trouwen, was de kritiek terecht. Nu is de kritiek pure anti-Amerikaanse propaganda die niets te maken heeft met enige waarheid dan ook (zoals zoveel "kritiek" op de VS, maar dat is een ander onderwerp).quote:Zoveel dingen die 'vroeger' absoluut niet konden of waar je scheef voor werd aangekeken, zijn nu volstrekt normaal.
En ik heb de goede hoop dat het bij homo-huwelijken ook het geval zal zijn! En dan vooral in Amerika.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |