abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31022386
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
je kan er toch ook veel opvliegeriger van worden met andere woorden het kan toch ook jezelf veranderen, je karakter.
Dat is het zelfde excuus wat mensen met een slechte dronk gebruiken. "Ik sloeg haar omdat ik dronken was, dus het kwam door de drank!" Bullshit. Het kan je wel wat impulsiever maken, maar het maakt van Gandhi echt geen Terminator. Maar ja, het is een lekker makkelijk excuus. Kijk eens na in hoeveel rechtzaken het nu in de VS als verweer wordt aangevoerd: een paar jaar geleden nooit, maar nu eens iemand vrijgesproken is gebruikt iedereen het als excuus. Zou ik ook doen, in zo'n situatie. Maar dat betekent niet dat het echt zo is. Rechters geloven het daar nu ook al niet meer.
quote:
en ik zie mensen vaak helemaal onder de pukkels zitten.
Dat kan inderdaad gebeuren. Je lichaam gaat kunstmatig weer terug in een soort puberteit, en dit is dus 1 van de mogelijke gevolgen. Alhoewel 80% of meer ook hier geen last van zal hebben.
quote:
... of de kaken vergroeien.
Dat doen ze alleen met GH. AS kunnen geen botgroei veroorzaken. Wat wel kan gebeuren, is dat je kaakspieren ook wat dikker worden, simpelweg omdat je ze gebruikt met kauwen. Dat in combinatie met de enorme hoeveelheid voedsel die je weg moet knagen als je gebruikt... Het is dus gewoon een teken van getrainde kaakspieren.
Ceci n'est pas une signature.
pi_31022715
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:23 schreef Chewbacca het volgende:
Er zijn zelfs idioten die gaan insuline spuiten, ik vind het zooo ziek en misselijkmakend.
Waarom dan? Waarom maak jij je zo druk over iets wat een ander met zn lichaam doet? Want andersom kan het ook: een serieuze BBer kan jou ook heel negatief bekijken op die manier. Deze blinde haat tegen iets waar je (wat alweer erg duidelijk blijkt) niets van af weet is op zijn minst vreemd te noemen.
quote:
Die mensen richten zichzelf ten gronde, begrijp je de vergelijking met anorexia en bolimia?
Ja. En die gaat ook op. Voor een klein percentage van alle BBers, niet voor allemaal. Want als we die lijn doortrekken: waarom train jij? Blijkbaar was jij ook ontevreden met je lichaam, en vond je jezelf te mager. Dus dan is het nogal hypocriet om mensen te veroordelen die hetzelfde doen, alleen 1 of 2 stappen erger.
quote:
Zelfs op dit forum zijn er mensen bij die AS slikken en excuses voor zichzelf gaan bedenken dat als je het goed gebruikt de schadelijkheid meevalt. Mr nog wat, je houdt jezelf voor de gek! Man moet ik je voorzien in een aantal publicaties waarin de schadelijkheid significant wordt aangetoond! Iedereen die AS gebruikt is imo niet goed in zijn hoofd!
Erg triest, deze persoonlijke aanval. Elke geloofwaardigheid die je had ben je nu kwijt.

Maar ik hou me aanbevolen voor de studies. Zelf heb ik nog geen enkele studie kunnen vinden die een direct verband aantoont (hooguit heel soms een klein causaal verband) -- wat toch redelijk veelzeggend is, daar medische literatuur een deel van mn werk is.

En voordat je verkeerde conclusies trekt: nee, ik gebruik niet.
Ceci n'est pas une signature.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:52:57 #128
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_31022787
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
je kan er toch ook veel opvliegeriger van worden met andere woorden het kan toch ook jezelf veranderen, je karakter. en ik zie mensen vaak helemaal onder de pukkels zitten. of de kaken vergroeien. kun je daar ook allemaal dingen tegen nemen? volgens mij weet bijna niemand dat je tegen al die kwalen ook weer middeltjes hebt.
Als je van jezelf al opvliegend bent kunnen AAS dat versterken ja. Acne komt ook soms voor. Kaken vergroeien komt door GH/IGF-1 combi's, niet relevant voor de normale gebruiker.

Het is niet meer dan standaard kennis om te weten hoe je een gyno tegengaat of hoe je je PCT (post cycle therapy) toepast.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 29 september 2005 @ 11:53:58 #129
19479 Mr.J
pi_31022819
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:23 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Er zijn zelfs idioten die gaan insuline spuiten, ik vind het zooo ziek en misselijkmakend. Die mensen richten zichzelf ten gronde, begrijp je de vergelijking met anorexia en bolimia? Zelfs op dit forum zijn er mensen bij die AS slikken en excuses voor zichzelf gaan bedenken dat als je het goed gebruikt de schadelijkheid meevalt. Mr nog wat, je houdt jezelf voor de gek! Man moet ik je voorzien in een aantal publicaties waarin de schadelijkheid significant wordt aangetoond! Iedereen die AS gebruikt is imo niet goed in zijn hoofd!
Graag.
pi_31022893
toch blijf ik het zien als een soort van valsspelen. en jullie zeggen wel dat als je gebruikt je nog beter op je voeding moet letten enzo. maarja ik gebruik niet en ik moet daardoor harder trainen en ook beter eten heb ik het idee. ik denk dat ik er meer moeite voor moet doen als mensen die gebruiken.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 29 september 2005 @ 12:07:00 #131
19479 Mr.J
pi_31023195
Leuke docu: http://www.elitefitness.c(...)-steroid-special.avi

(Rechtsklikken + saven)
  donderdag 29 september 2005 @ 12:08:48 #132
19479 Mr.J
pi_31023253
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
toch blijf ik het zien als een soort van valsspelen. en jullie zeggen wel dat als je gebruikt je nog beter op je voeding moet letten enzo. maarja ik gebruik niet en ik moet daardoor harder trainen en ook beter eten heb ik het idee. ik denk dat ik er meer moeite voor moet doen als mensen die gebruiken.
Wat is dan precies valsspelen? AAS gebruiken? Pro hormonen? Supplementatie?

En buiten dat, was is jouw probleem als iemand meer en beter wilt? Even een mooie quote opzoeken van iemand op een ander forum, die had ik ooit als signature.

/edit:

Deze dus:

"Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte "
pi_31027835
Dit blijft een wel/niet discussie. Het kan mij persoonlijk niks schelen als iemand AAS gebruikt en dit ook gewoon toegeeft. Er zijn zat andere sporten waar stiekem genoeg doping wordt gebruikt om de prestatie te verhogen.

En waar ligt de grens bij valsspelen? Straks is zelf kwark eten valsspelen, omdat het zoveel eiwitten bevat
pi_31028470
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Dit blijft een wel/niet discussie. Het kan mij persoonlijk niks schelen als iemand AAS gebruikt en dit ook gewoon toegeeft.
En daar zit bij veel mensen het probleem....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31049246
ik hou heel erg van hobby's en kan erg lachen om humor
pi_31060612
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 04:38 schreef Gordijnstokman het volgende:
ik hou heel erg van hobby's en kan erg lachen om humor
pi_31063870
we don't do kindly to people like you around here

2 J dat filmpje van jou komt van een site die zich "Bodybuilding & Steroids Mega Site" noemt. daarom komt het allemaal niet zo betrouwbaar op me over, ik geloof best dat als je je super goed in die shit verdiept en betrouwbare bronnen hebt waar je het spul haalt. dat het minder risico's met zich mee brengt.

[ Bericht 76% gewijzigd door diep-in-de-war op 30-09-2005 18:48:18 ]
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31107163
Ik vind het pure propaganda, een onafhankelijke movie? Praat het maar lekker voor jezelf goed. Ik wil niet lullig doen maar mensen zoals jou mijd ik. Mensen die zoeken excuses om hun eigen gedrag goed te praten. Nee daar moet ik zelf helemaal niks van hebben.

Als jij jezelf de tering in wil helpen en later als je 50 a 60 bent met prostaatkanker opgezadeld wil worden be my quest. Je kent alle risico's en die aanvaard je, volkomen begrijpelijk. Waarschijnlijk hebben zoveel mensen je al proberen te overtuigen om het niet te doen, echter is dat verspilde moeite. Je hersens zitten zo vol van groter, groter en groter dat je niet meer te redden bent.

En ja het is jouw leven, mij maakt het verder geen ene kloot uit, maar mijn visie tav AS lijkt mij wel duidelijk. Zo hebben wij allebei een eigen mening. Maar probeer die excuses zoals die oneliners én filmpjes voor je te houden. Straks geloof je nog dat AS gezond zijn.

Ik wil nog even 1 paradox aanhalen. Jij zegt dat topsport ongezond is, en brengt dat in relatie tot jouw extreme vorm van fitnessen. Mensen die topsporten gebruiken geen AS, dus jij belast je spieren als een topsporter en daarnaast gebruik je AS.

Nog 1 tip, probeer je ook eens te verplaatsen in de mensen die geen AS gebruiken. Je bent constant bezig jezelf te verdedigen. Bagatalisereren en proberen jouw visie te verdedigen. Man jij hebt geen benul waar je meebezig bent. Als je straks kinderen hebt en ik hoop dat je ze kan krijgen, ik écht voor je hoop dat je geen kanker of ed krijgt.

Waarom zeg ik dit? Ik ken iemand die ook zo goed bezig was met AS bewust en die kan niks meer. Wist er alles van., net zoals jij.
pi_31107929
Oke,

Ik heb nu dik 2 jaar getraind. Een tijdje op massa en een tijdje op kracht. Nu vind ik het wel best qua die 2. Nu wil ik meer op definitie trainen. Hoe kan ik dit het beste doen, hoeveel reps, sets etc. Ik neem aan gewoon hetzelfde schema als normaal, maar met een lichter gewicht en meer reps?
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:32:38 #140
19479 Mr.J
pi_31110013
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:20 schreef diep-in-de-war het volgende:
we don't do kindly to people like you around here

2 J dat filmpje van jou komt van een site die zich "Bodybuilding & Steroids Mega Site" noemt. daarom komt het allemaal niet zo betrouwbaar op me over, ik geloof best dat als je je super goed in die shit verdiept en betrouwbare bronnen hebt waar je het spul haalt. dat het minder risico's met zich mee brengt.
Als het op de NeCeDo site stond was het wel aannemlijk?

Filmpje stond eerst op een Amerikaanse nieuwssite, daar kon ik hem niet meer vinden. Dus kijk meer naar de inhoud dan de server waar die opstaat.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:48:26 #141
19479 Mr.J
pi_31110527
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:04 schreef Chewbacca het volgende:
Ik vind het pure propaganda, een onafhankelijke movie? Praat het maar lekker voor jezelf goed. Ik wil niet lullig doen maar mensen zoals jou mijd ik. Mensen die zoeken excuses om hun eigen gedrag goed te praten. Nee daar moet ik zelf helemaal niks van hebben.

Ik praat niets goed, ik geef mensen alleen de mogelijkheid echte informatie op te doen. Is nl weer eens wat anders dan blijven hangen in je simple minded fantasiewereldje.
quote:
Als jij jezelf de tering in wil helpen en later als je 50 a 60 bent met prostaatkanker opgezadeld wil worden be my quest. Je kent alle risico's en die aanvaard je, volkomen begrijpelijk. Waarschijnlijk hebben zoveel mensen je al proberen te overtuigen om het niet te doen, echter is dat verspilde moeite. Je hersens zitten zo vol van groter, groter en groter dat je niet meer te redden bent.
Ik heb mijn keuze gemaakt aan de hand van feiten ipv onderbuikgevoelens en pure onwetendheid. Daardoor ben ik staat bepaalde afwegingen te maken. Het is grappig om te zien dat alles wat niet in jouw (simple minded en bekrompen) straatje past meteen verkeerd is.

Er is maar 1 manier en dat is de jouwe. Dat die niet op informatie is gebasseerd boeit je niet.
quote:
En ja het is jouw leven, mij maakt het verder geen ene kloot uit, maar mijn visie tav AS lijkt mij wel duidelijk. Zo hebben wij allebei een eigen mening. Maar probeer die excuses zoals die oneliners én filmpjes voor je te houden.
Kerel, ik plaats geen excusen maar informatie. Dat daarin dingen staan die je niet wilt horen ala, maar ga niet op deze manier proberen om deze niet te laten posten. Dat is wel een heel erg zwaktebod zeg.
quote:
Straks geloof je nog dat AS gezond zijn.
Dus daarom dat HRT (Hormone Replacement Therapy) zo in opkomst is als manier om het leven van mannen te verlengen en gezonder te maken. .
quote:
Ik wil nog even 1 paradox aanhalen. Jij zegt dat topsport ongezond is, en brengt dat in relatie tot jouw extreme vorm van fitnessen. Mensen die topsporten gebruiken geen AS, dus jij belast je spieren als een topsporter en daarnaast gebruik je AS.

Ben je stand up comedian?
quote:
Nog 1 tip, probeer je ook eens te verplaatsen in de mensen die geen AS gebruiken. Je bent constant bezig jezelf te verdedigen. Bagatalisereren en proberen jouw visie te verdedigen. Man jij hebt geen benul waar je meebezig bent. Als je straks kinderen hebt en ik hoop dat je ze kan krijgen, ik écht voor je hoop dat je geen kanker of ed krijgt.

Hou je eens een spiegel voor grapjurk. Denk eerder dat die quote op jou van toepassing is. Jij bent met een kruistocht tegen AAS bezig (zonder ook maar 1 argument aan te voeren) met als toppunt mij vertellen dat ik geen benul heb waar ik mee bezig ben.

Je roept veel, maar bent niet in staat ook maar iets te onderbouwen. Dat probeer je te ondervangen door mij ervan te beschuldigen dat ik oogkleppen op heb enzo. Aan de ene kant op zich wel aandoenlijk hoor, maar aan de andere kant wordt je op deze manier vrees ik toch steeds minder serieus genomen...
quote:
Waarom zeg ik dit? Ik ken iemand die ook zo goed bezig was met AS bewust en die kan niks meer. Wist er alles van., net zoals jij.
Ah, daar komt de aap uit mouw.

De neef van de overbuurman van je achterneef van je aangetrouwde schoonmoeder kreeg klachten na gebruik van AAS. En natuuuuuuuuuuuuuuurlijk wist hij waar hij mee bezig was toen hij 16 weken lang 150mg Oxy /d naar binnen werkte.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:50:20 #142
19479 Mr.J
pi_31110587
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:09 schreef Dopke het volgende:
Oke,

Ik heb nu dik 2 jaar getraind. Een tijdje op massa en een tijdje op kracht. Nu vind ik het wel best qua die 2. Nu wil ik meer op definitie trainen. Hoe kan ik dit het beste doen, hoeveel reps, sets etc. Ik neem aan gewoon hetzelfde schema als normaal, maar met een lichter gewicht en meer reps?
Defenitie is vaak een combi van een laag vetpercentage (cardio en dieet) in combinantie met spierkwaliteit (wat hogere rep range, zo pak em beet 10-12 reps).
pi_31126474
ik heb nu 1,5 maand creatine gebruikt en me pot is nog lang niet leeg (grote pot ) kan ik nu beter doorgaan of 2 maanden stoppen en dan weer gebruiken?

[ Bericht 1% gewijzigd door diep-in-de-war op 02-10-2005 21:46:47 ]
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:52:28 #144
19479 Mr.J
pi_31126947
Creatine kent geen downregulatie, als je zou willen kan je het zonder problemen het hele jaar door nemen.

Check bijv. de Creatine FAQ @ dbb.
pi_31127014
maar toch heb ik het idee dat ik er bij het begin het meest baad bij heb, veel meer spierpijn tot verkrampen aan toe zelfs
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31127725
Tot wanneer is die creatine nog houdbaar dan?
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:16:30 #147
73209 dnzl
Minimalist.
pi_31127750
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:52 schreef Mr.J het volgende:
Creatine kent geen downregulatie, als je zou willen kan je het zonder problemen het hele jaar door nemen.

Check bijv. de Creatine FAQ @ dbb.
Dacht dat je na 6 weken moest stoppen ivm lever.
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:16:39 #148
19479 Mr.J
pi_31127761
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef diep-in-de-war het volgende:
maar toch heb ik het idee dat ik er bij het begin het meest baad bij heb, veel meer spierpijn tot verkrampen aan toe zelfs
Tuurlijk, dan is het even nieuw ja.
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:17:46 #149
19479 Mr.J
pi_31127808
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:16 schreef dnzl het volgende:

[..]

Dacht dat je na 6 weken moest stoppen ivm lever.
Nope.
pi_31127964
Hoe zit dat nu met een oplaadfase van 5 dagen? De 1 zegt van wel de ander weer dat het niet nodig is.
Zelfde geval wanneer je het nu moet innemen na de training of voor de training
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')