Oh gelukkig, ik dacht dat ik je kwijt wasquote:Op donderdag 8 september 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep Ben er nog. BIko is goed.
Voor je het weet staan we in TTK!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:56 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie proberen in één ochtend voor anderhalf jaar cultuur-achterstand erdoorheen te jassen ?
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:12 schreef Z het volgende:
Die van Pyl heb ik wel eens gezien volgens mij.
Zie het als compensatie.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:56 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie proberen in één ochtend voor anderhalf jaar cultuur-achterstand erdoorheen te jassen ?
Uhm.....er zijn er meer van. Ik weet er het fijne niet van, en hoopte van jou het een en ander te vernemen........quote:Op donderdag 8 september 2005 10:22 schreef Z het volgende:
Staat in A'dam zeker...
Da's mooi.quote:
Dat subforum kan zoveel hits helemaal niet aan...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef Z het volgende:
Voor je het weet staan we in TTK!
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's mooi.
Dan kunnen er in de avond/nacht-ploeg des te meer schaars geklede dames geplaatst worden...![]()
Kwam niet meer op Fok gister. Pagina wou niet laden, sorry.quote:Op donderdag 8 september 2005 02:05 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ben je nu echt foetsie. (Toch niet alweer problemen met de computer, hoop ik?)
Truste![]()
Welke ?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Da's Monsieur Jaques geloof ik.
Jij luistert te veel naar Ome Henk.quote:
Kijk, kijk!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Da's Monsieur Jaques geloof ik.
Valt wel mee.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij luistert te veel naar Ome Henk.
Antwoordde hij dan nooit met zal ik je Jacques blauw trappen?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Had op de trein een collega die Jacques heette. Die moest al die grapjes aanhoren:
'Jacques-mes'
'Jacques-geld'
'in Jacques en as zitten'
'een kat in de Jacques kopen'
'eens even flink door-Jacques-en'
Etc, etc...
Ach ja, aan de Coolsingel. Vandaar de herkenning.quote:U loopt de Coolsingel af, in de richting van de Erasmusbrug.Aan de rechterkant van de weg treft u Monsieur Jacques aan.
Dit beeld is onderdeel van de Internationale Beelden Collectie. Dit exemplaar van monsieur Jacques werd in 1956 vervaardigd en kwam in Rotterdam terecht in 1959 nadat dit beeld te zien was geweest op de wereldtentoonstelling van 1958 in Brussel, als onderdeel van de Nederlandse inzending. De sculptuur is een weergave van een typische burgerman, trots met de borst vooruitgestoken en de neus in de lucht. Oscar Wenkebach maakte een reeks van kleine sculpturen waarin monsieur Jacques een rol speelt. Zo is er onder andere de Jacques met zorgen en de Jaques met vakantie. De serie van kleine bronzen beelden in verschillende houdingen is in bezit van het Museum Boymans van Beuningen. Monsieur Jacques kwam aan zijn naam doordat het beeldje Jacques op vakantie de maker deed denken aan de dichter Jacques Bloem.
Monsieur Jacques is de stereotype van de Nederlandse kleine man. In elk beeldje wordt een bepaalde karaktertrek uitgelicht en uitvergroot weergegeven. De Monsieur Jacques aan de Coolsingel is een typisch zelfvoldane burgerman, die ieders sympathie weet op te roepen.
Het beeld is op een eenvoudige wijze vormgegeven, waarbij details bijna alle weggelaten zijn, Zo is de jas alleen maar aangegeven door de aanwezigheid van revers en zakkleppen.
quote:
Of heren natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 12:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's mooi.
Dan kunnen er in de avond/nacht-ploeg des te meer schaars geklede dames geplaatst worden...![]()
Niet zo slijmen bij TH Diaan. En als je hem een lol wil doen moet je marklintreintje posten.quote:
Willow ????quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo Willow is vroeg op vandaag.
Hoi Wyc
Bedoel die leuke Alysson Hannigan uit Buffy hoor!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Willow ????![]()
![]()
Ik was om 8 uur alweer op, heb toen een film gekeken en ben weer gaan slapen
Nou zeg, zo klein ben ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind dat zo'n schattige gezicht. Smurfin met een stok in haar hand tegen de neus van mijn schoen staat te meppen.
Welke film heb je gekeken?
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Gerriit Hiemstra.
Ik doelde op Alysson Hannigan's personage uit Buffy hoor vanwege je roodgeverfde haar!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou zeg, zo klein ben ik niet.
The cook, the thief, his wife and her lover
Oh zo...dan is het goed. Mijn haar heeft nu nog zijn natuurlijke kleur.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doelde op Alysson Hannigan's personage uit Buffy hoor vanwege je roodgeverfde haar!
Dat kan ik niet weten. Jij wil geen foto laten zien.
ranzige film vond ik dat zeg. Ik heb gistermiddag/avond the Jacket gekeken. Met jouw Adrien en Keira![]()
Wat is er mis met Keira?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo...dan is het goed. Mijn haar heeft nu nog zijn natuurlijke kleur.
Ik vond de film wel heel apart, met de kleuren enzo. The Jacket wil ik ook nog wel zien, alleen jammer dat Keira erin speelt![]()
Ze lijkt sprekend op Natalie dus vind ik haar leuk! Of ze dom is weet ik niet en maakt me ook niet uit want de kans dat ik ooit naast haar wakker wordt is 1 op de 100 miljard denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind haar een dom popje. Zo komt ze bij mij over.
Ik vind haar niet zo heel erg lijken, ik zie wel in waarom anderen dat vinden; allebei zelfde postuur, bruin haar, smal koppie.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze lijkt sprekend op Natalie dus vind ik haar leuk!
Nou, ik vind je helemaal geen macho hoor. Anders was je gewoon naar Engeland gegaan en stap je op haar af.quote:de kans dat ik ooit naast haar wakker wordt is 1 op de 100 miljard denk ik.
Natalie is mooier idd. Maar Keira heeft zo'n leuk Engels accentje. Dat scoort ook punten.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo heel erg lijken, ik zie wel in waarom anderen dat vinden; allebei zelfde postuur, bruin haar, smal koppie.
Vind je Alizee dan ook leuk? Zij lijkt dan ook wel een beetje.
[afbeelding]
Ai nu wordt mijn eer in twijfel getrokken. Wil je me aan Keira verliezen Wyc?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik vind je helemaal geen macho hoor. Anders was je gewoon naar Engeland gegaan en stap je op haar af.
Ik heb gisteren geen tijd gehad en vandaag zit ik op mn werk, maar ik kijk vanavond even.....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Diaan: Is het gelukt met de beperkte account van Twan?
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen tijd gehad en vandaag zit ik op mn werk, maar ik kijk vanavond even.....
Alizee is nu 21, maar ze is getrouwd en is moeder..... een leuke MILFvoor jouquote:Op donderdag 8 september 2005 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Alizee zou ik een soort R. Kelly worden denk ik.
Nee, maar ik bedoelde dat ik je niet macho vind, en dat is goed!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai nu wordt mijn eer in twijfel getrokken. Wil je me aan Keira verliezen Wyc?
Zo jong en dan al moeder. Niet het type meisje waar ik van hou.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alizee is nu 21, maar ze is getrouwd en is moeder..... een leuke MILFvoor jou
quote:[..]
Nee, maar ik bedoelde dat ik je niet macho vind, en dat is goed!![]()
Bijna net zo mooi als Agent Peaceman en Juffrouw Diaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef peaceman het volgende:
Willow en Ano klinkt wel als een mooi stel:![]()
Okayquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
Ik zal vanavond eens kijken... nu op mn werk en op het punt naar huis te gaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Diaan: De grote radio-en TV Kwis # 2 Doe ook mee. Echt iets voor jou!
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef wyccie het volgende:
Diaan, heb je mijn mailtje gekregen?
Ik wil helemaal geen kinderenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo jong en dan al moeder. Niet het type meisje waar ik van hou.
Ik vind Willow geen leuke naamquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef peaceman het volgende:
Willow en Ano klinkt wel als een mooi stel:![]()
Prima!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]kan alleen vanaf mn in hotmail niet terugmailen, erg strange, reactie volgt vanavond...
En ik ga nu weg
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als Agent Peaceman en Juffrouw Diaan.
Wat heb je tegen Kids Wyccie?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kinderen [afbeelding]
[..]
Ik vind Willow geen leuke naamZo heet die dwerg uit de film ook
![]()
Sommige zijn wel leuk, maar lang niet alle. Ik was zelf ook niet zo lief.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat heb je tegen Kids Wyccie?
Ik ben ook al geen trouw-type.....quote:Nee hoor je bent Mathilda toch? En als we gaan trouwen worden we Mr. and Mrs Smith.
Willow is een type die in geen enkel hokje past?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sommige zijn wel leuk, maar lang niet alle. Ik was zelf ook niet zo lief.
[..]
Ik ben ook al geen trouw-type.....
Ik was ook een etter en voel dat ik aan mijn ma verplicht ben er zelf ook een op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sommige zijn wel leuk, maar lang niet alle. Ik was zelf ook niet zo lief.
Weer een droom aan duigen!quote:[..]
Ik ben ook al geen trouw-type.....
Peace! Ik ben geen Willow!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Willow is een type die in geen enkel hokje past?
Ik ben alweer weg.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
John Kerry the early years?
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik was ook een etter en voel dat ik aan mijn ma verplicht ben er zelf ook een op de wereld te zetten.
Sorryquote:Weer een droom aan duigen!![]()
Zie je wel, je wil gewoon nergens bijhorenquote:
Dus kan er nog wel eentje bij.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn al te veel etters op de wereld!
Ik heb liever dat je I do zegt!quote:[..]
Sorry
Die kin herken je overal wel uit. En dat kapsel heeft ie nog steeds.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Tokay het volgende:
Ook niet voor één gat te vangen, die mr_a.
Djeez, en ik dacht nog wel dat het een tamelijk moeilijke was.![]()
"I wouldn't want to belong to any club that would have me as a member"quote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zie je wel, je wil gewoon nergens bijhoren![]()
Moet het 2e would geen could zijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
"I wouldn't want to belong to any club that would have me as a member"
Jij hebt me nog niet gevraagdquote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb liever dat je I do zegt!![]()
Neequote:Op donderdag 8 september 2005 17:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet het 2e would geen could zijn?![]()
Wyccie wil je mrs Smith worden?quote:
Dead as a doornail.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit uit een serie die ik ken.
Hoe oud is ze nou?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef Tokay het volgende:
Is dat niet dat meisje uit Poltergeist (Heather .... ) ?
Die is heel jong overleden.
Op je knieen!!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie wil je mrs Smith worden?
Da's niet zoals het hoort!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie wil je mrs Smith worden?
Zulke commando's geef je maar aan Treinhomo.quote:
Ik ben te geemancipeerdquote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, en jij dan???? Diaan wacht met smart op je![]()
Je bedoelde het andersom?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:10 schreef Tokay het volgende:
Laat maar, ik heb het helemaal verkeerd gelezen.![]()
Wat een gedoe ook allemaal.
Je stelt wel veel eisen zeg.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:12 schreef Tokay het volgende:
Die reguliere bajesklant Robert Downey jr?
He...ik hoef niet te trouwen hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Je stelt wel veel eisen zeg.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef peaceman het volgende:
Lieve Wyccie,
Ik, Mr_a, verlang al zeer lang naar jouw liefde.. Als ik je helm zie, smelt ik. Om van je wijzende vinger maar te zwijgen. Je mooie rode haar doen me denken aan het grote liefdeshartwat ik bij me draag. Dat liefdeshart
zit vol met Wyccie en dat ben jij. Alsjeblieft, trouw met mij...
![]()
Veel liefs,
Mr_a
En ik ga me niet voor joker zetten hier als de odds in mijn nadeel zijn.quote:
Meid, ik weet niet eens meer wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelde het andersom?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef peaceman het volgende:
Lieve Diaan,
Ik, Peaceman, verlang al zeer lang naar jouw liefde.. Als ik je pijlen zie, smelt ik. Om van je hertje maar te zwijgen. Je mooie rode haar doen me denken aan het grote liefdeshartwat ik bij me draag. Dat liefdeshart
zit vol met Diaan en dat ben jij. Alsjeblieft, trouw met mij...
![]()
Veel liefs,
Peaceman
juist wel, dan ziet ze wat je allemaal voor haar over hebt....quote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik ga me niet voor joker zetten hier als de odds in mijn nadeel zijn.
Dat doet Peaceman al voor jouquote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik ga me niet voor joker zetten hier als de odds in mijn nadeel zijn.
Volgend jaar loop ik mee in de vierdaagse en dan schrijf ik Wyccie wil je mijn Mrs Smith worden op mijn shirt en houd een spandoek met de zelfde tekst boven mijn hoofd. Als jij dan de lopers komt toezwaaien zie je dat bord.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:21 schreef Tokay het volgende:
Jaap Jongbloed.
Misschien loop ik zelf wel meequote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgend jaar loop ik mee in de vierdaagse en dan schrijf ik Wyccie wil je mijn Mrs Smith worden op mijn shirt en houd een spandoek met de zelfde tekst boven mijn hoofd. Als jij dan de lopers komt toezwaaien zie je dat bord.
Vanavond weer een nieuw deel. Het huwelijksaanzoek van Agent Peaceman!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Shit, ik vergeet te eten! Ik moet zo weg.
Mr_Ano, ik heb veel liever dat je weer een verhaaltje schrijft dan een aanzoek doet.
Doei!
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanavond weer een nieuw deel. Het huwelijksaanzoek van Agent Peaceman!
Doei WycTot straks?
Dat zou wel eens een erg lang verhaal kunnen worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Vanavond weer een nieuw deel. Het huwelijksaanzoek van Agent Peaceman!
Of zeer kort. Net als die mop van Bassie en Adriaan die op vakantie gingen.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een erg lang verhaal kunnen worden.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef peaceman het volgende:
doe eerst maar een sponsoractie!
om de bruiloft te betalen....quote:
Als het alleen in het verhaaltje plaats vind is die gratis.quote:
[Raad de quote]quote:Op donderdag 8 september 2005 16:58 schreef wyccie het volgende:
"I wouldn't want to belong to any club that would have me as a member"
Henri Dunant...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:09 schreef Tokay het volgende:
Terwijl we wachten op tong, doe ik wel even een TDP.
[afbeelding]
Ik doe wel een andere; ben lui...quote:
Puntje erbij voor ikke ?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef Tokay het volgende:
Ik doe wel een andere; ben lui...
Ja; maar 'k (her)ken 'r niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:15 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Zo, deze zie je als het goed is wél.
Jij krijgt van mij een puntje. Wat wil je er op? Kaas?quote:
Da's nou jammer.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:18 schreef Tokay het volgende:
Jij krijgt van mij een puntje. Wat wil je er op? Kaas?![]()
'k ken alleen Aria Giovanni...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:20 schreef Tokay het volgende:
Da's nou jammer.
Zoek het in de filmwereld.
Italiaanse naam.
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Coppola de dochter van ?
Ze was zo slecht in The Godfather -3 dat ze bijna de film om zeep had geholpen. Als regisseuse is ze dus wel goed ?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:29 schreef Tokay het volgende:
[..]Sofia Coppola.
Regisseur van het alom bejubelde Lost in Translation.
Lag dat aan haar of aan het feit dat het wel leek of zo goed als iedereen slecht 'moest' spelen in part 3 ?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze was zo slecht in The Godfather -3 dat ze bijna de film om zeep had geholpen. Als regisseuse is ze dus wel goed ?
Ze had een relatie met een van de mooiste mannen ter werld Andy Garcia, maar het leek alsof Mien Dobelsteen vreemd ging met Paulus de Boskabouter.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lag dat aan haar of aan het feit dat het wel leek of zo goed als iedereen slecht 'moest' spelen in part 3 ?![]()
Ze schreef én regisseerde deze film (met Bill Murray en Scarlett Johansson), die op IMDb beloond wordt met een 8. Vond het zelf een leuke film, beetje bevreemdend wel, maar ik heb er ook erg om moeten lachen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Ze was zo slecht in The Godfather -3 dat ze bijna de film om zeep had geholpen. Als regisseuse is ze dus wel goed ?
misschien valt ze gewoon niet op gladjakkersquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had een relatie met een van de mooiste mannen ter werld Andy Garcia, maar het leek alsof Mien Dobelsteen vreemd ging met Paulus de Boskabouter.
Sorry, het is al geraden.quote:
Wacht op mij, wacht op mij!!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:16 schreef Treinhomo het volgende:
En hup; wéér een open deur geslecht...
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:16 schreef Treinhomo het volgende:
Jerry Garcia.
En hup; wéér een open deur geslecht...
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef Bolkonsky het volgende:
Gabriel Garcia Marquez.
quote:
Prinses Garcia, tong!quote:
Hmmmm, half puntje voor de moeite maar weer.quote:
Grace Kelly was goed hoor, tong.quote:
The gag is still running!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Grace Kelly was goed hoor, tong.
Ik hoopte alleen dat je de running gag in de gaten had.
Of Garcia de Cubaanse sprinter maar het kan idd Gatling zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef peaceman het volgende:
is dat die snuiter van het wereldrecord op de 100 van laatst?
Asafa Powell bedoel je? Nee, die is het niet, maar deze meneer heeft furore gemaakt op een ander sprintnummer.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef peaceman het volgende:
is dat die snuiter van het wereldrecord op de 100 van laatst?
Daarmee ben je pas halverwege.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Zorrooooooooooooo
Goh, en ik maar denken dat jij wel de allereerste zou zijn om Sergeant Garcia te herkennen............Hmmmmmmmmmmm................quote:Op donderdag 8 september 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
De man van la Manchaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:01 schreef peaceman het volgende:
ik weet niet meer wie het is...ooit gedownload voor rjp, maar ben vergeten wie het is..![]()
ik ga hier oplettenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:26 schreef peaceman het volgende:
ah ik weet het weer.... maar ga maar verder... met die foto ga ik de mensen in Trivia wel een keer pesten![]()
niemand raadt dit denk ik hahaquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:55 schreef Treinhomo het volgende:
Zingerin ?
geloof t wel.... ze ziet er niet uit als iemand die death metal maaktquote:
Maar, zou ik 'r wel kunnen kennen ?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef peaceman het volgende:
geloof t wel.... ze ziet er niet uit als iemand die death metal maakt![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
kunnen![]()
kennen, althans hoogst onwaarschijnlijk...
Die weet het ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Treinhomo het volgende:
Dan speel ik 'r door naar Mr. A.
Daar gaat RJPvD's hoop in bange dagen...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Die weet het ook niet.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef dolle_hond het volgende:
nederlands vrouwspersoon?
Nóg truttiger ?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
ze lijkt wel op Ilse de Lange, maar deze is wel truttiger
Of Josie zelve.quote:
Hallo; jouw plaatje. Ruim dan ook zelf de rotzooi maar op...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef peaceman het volgende:
doe maar een andere hoor, dit weet niemand....
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mij was deze mevrouw tijdens de hoogtijdagen van Pussycat nog vloeibaar...
niks mijn plaatje... komt van een sitequote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hallo; jouw plaatje. Ruim dan ook zelf de rotzooi maar op...![]()
Er staat er nog een van mij open... van vanacht.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef peaceman het volgende:
doe maar een andere hoor, dit weet niemand....
Kun je 'm nog 's posten ?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Er staat er nog een van mij open... van vanacht.
Dát schiet dus niet op...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
nog een keertje dan maar:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Elle van Rijn?
Of haar tvzus Barbara? Die wisselbeker van de albertsbroers.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Elle van Rijn?
Daar is 't altijd tijd voor...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
tijd voor lekkere wijven mooie vrouwen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
tijd voor lekkere wijven mooie vrouwen![]()
* gaat dan maar tv kijken...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Zal Peter Mayhew dan maar weghalen en een leuke dame posten.
Het verhaaltje komt ook nog zo hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Zal Peter Mayhew dan maar weghalen en een leuke dame posten.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij geeft de voorkeur aan lelijke vrouwen ? [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij geeft de voorkeur aan lelijke vrouwen ? [afbeelding]
Doe je elke avond een verhaaltje voor het slapen gaan?? Dan kun je het boek "het grote fok!verhaaltjesboek voor het slapengaan" noemenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het verhaaltje komt ook nog zo hoor.
Misschien wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe je elke avond een verhaaltje voor het slapen gaan?? Dan kun je het boek "het grote fok!verhaaltjesboek voor het slapengaan" noemen
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef dolle_hond het volgende:
ano: keira
Is zeker weer aan het douchenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet dat onze relnicht haar wel kent, maar die is off. DH weet ik ook zeker van dat hij haar naam kan noemen.
duitsquote:Op donderdag 8 september 2005 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van DH is moeilijk ik weet dat ik haar wel eens gezien heb maar haar naam.....
ik wil t niet eens weten....quote:
* roept: TONGGGGGGGGGGGGGGG!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
tong zou haar wel kennen denk ik
Die Tong neemt ook alles mee naar huis zeg.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
tong zou haar wel kennen denk ik
Das die Bernd Schuster lookalike toch? Frank Sanders?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef dolle_hond het volgende:
en met deze man presenteerde ze een muziekprogramma
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
'n jonge Alicia Silverstone ?
Heeej klaar met douchen?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
Mevrouw beschikt over een wel héél hoog gadverdamme-gehalte...
quote:
En wat is het resultaat?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De wisselaar uit m'n auto weigert sinds eergisteren.
Was dat ding dus aan 'n inwendig onderzoek aan 't onderwerpen...
En wat is de uitslag van het inwendige onderzoek?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De wisselaar uit m'n auto weigert sinds eergisteren.
Was dat ding dus aan 'n inwendig onderzoek aan 't onderwerpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |