Deed ie dat? Roel rulesquote:Op donderdag 8 september 2005 11:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gister tijdens de branduitleg van RalphOp het moment dat ze allemaal even in de slaapkamer waren, lag Roel op de bank en zei in de camera (iets van) ik ben niet ziek hoor mam, ik voel me kiplekker
![]()
Offtopic: Je was er alweer vroeg bijDacht dat je bij de nachtploeg zat
![]()
Ik ken haar verder niet, dus geen idee. Zo'n oordeel van docenten zal niet uit de lucht gegrepen zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:32 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Zie jij dat Lieske al doen dan?
Ik ben bang dat ik volgende week vrijdag niet alles meer ga terug lezenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik ben er de komende week ook al minimaal... Weet niet eens of ik de gewone uitzendingen zal kunnen zien. Mar ach, ik kan wel weer bijlezen.
En ik vraag me idd ook af of er vanavond al gestemd gaat worden of dat daarvoor een week de tijd is... Is eigenlijk wel een lange periode dan voordat er iemand uitgaat... Misschien mikken ze Leroy of Walter wel naar binnen vanavond...
Dat denk ik ook, Roel is veel slimmer dan de meeste waarschijnlijk denken en dat hij zich voordoetquote:Op donderdag 8 september 2005 12:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja klopt maar denk dat Roel wel wat minder naief is dan Lieske (dit is geen aanval op Lieske, meisjes van 19 horen naief te zijn)
Dat verwacht ik ook ja. Roel doet me nog het meest aan Bart denken van BB1 eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Roel is veel slimmer dan de meeste waarschijnlijk denken en dat hij zich voordoetHij gaat nog behoorlijk ver komen
![]()
Ja, deze topics ga ik ook zeker niet teruglezen... maar via de blog of streamverslagen kan wel he...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik volgende week vrijdag niet alles meer ga terug lezen![]()
Zo'n week kan wel voor wat extra spanningen zorgen en dat zou wel grappig zijn![]()
Walter??? Zal wel weer iets gemist hebben![]()
Een nieuw persoon zou dan wel minimaal een week of 2 / 3 in huis moeten blijven om zijn draai te kunnen vinden, het is nu toch een soort van groep, een nieuweling vliegt er gelijk weer uit en krijgt het erg moeilijk de eerste tijd (ik weet dat Ralph geen goed voorbeeld is geweest)
Ken de regels niet maar denk niet dat BB er erg blij mee wasquote:
Een beetje wel maar ik vond Bart ergens een beetje sneaky en dat kunnen we over Roel (nog) niet zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook ja. Roel doet me nog het meest aan Bart denken van BB1 eigenlijk.
Josti is ook een wel een man met een sterk karakter als je dat kanquote:Op donderdag 8 september 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Dido scheert haar bikinilijn weer bij, in het bijzijn van Joost. Die blijft strak voor zich uit kijken
[afbeelding]
Ik denk (en hoop) dat wel van Roel nog wel wat gejen kunnen verwachten.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een beetje wel maar ik vond Bart ergens een beetje sneaky en dat kunnen we over Roel (nog) niet zeggen![]()
OOhh op die manier! Van deze BB verwacht ik wel van deze geintjesquote:Op donderdag 8 september 2005 12:39 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, deze topics ga ik ook zeker niet teruglezen... maar via de blog of streamverslagen kan wel he...
Walter is blijkbaar ook een keer genoemd, vrij in het begin al... zelfde manier als Leroy...
Denk wel dat er nog iemand bijkomt, zeker omdat een aantal mensen heb 'm kenden van de laatste 'sollicitaties'. Zou anders wel heel toevallig zijn.
Dat zou hij wel heel goed kunnenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat wel van Roel nog wel wat gejen kunnen verwachten.
Flashback: "Ouwe lullen moeten weg, ouwe lullen moeten weg".
Ik durf de tijd ook nog aanquote:Op donderdag 8 september 2005 12:46 schreef Flakkie01 het volgende:
Roel durft te wedden dat hij morgen beter is![]()
![]()
En ze heeft niet alleen de duim maar in de mond.... ze zuigt er ook echt als een bezetene opquote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef CocaColaLight het volgende:
Ingrid heeft wel een flinke tik met haar duim.
Dat zou wel de afknapper van de week zijn. Neem je Ingrid mee na een avondje stappen naar huis. Wordt je de volgende dag wakker naast haar ligt dat mens te duimen....
MIjn idee! ik denk ook wel dat er genoeg andere (blije) zwangeren zullen zijn die willen meedoen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Tanja weer op bed? Het is echt voor haar, voor de andere bewoners, voor het programma en voor de kijkers beter als ze gewoon eruit gaat.
Ik heb er geen problemen mee, mijn vriendin doet het ookquote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef CocaColaLight het volgende:
Ingrid heeft wel een flinke tik met haar duim.
Dat zou wel de afknapper van de week zijn. Neem je Ingrid mee na een avondje stappen naar huis. Wordt je de volgende dag wakker naast haar ligt dat mens te duimen....
Het enige nadeel is denk ik dat ze niet zomaar een blik blije zwangere vrouwen op voorraad hebben die afgezonderd hebben gezeten gedurende de BB periode.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
MIjn idee! ik denk ook wel dat er genoeg andere (blije) zwangeren zullen zijn die willen meedoen.
Die ook wel gezellig meedoen met alles![]()
Blijft het grote nadeel over dat Talpa het zelfs voor elkaar heeft gekregen om Tanja 2x (echt waar) lachend in beeld te krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
MIjn idee! ik denk ook wel dat er genoeg andere (blije) zwangeren zullen zijn die willen meedoen.
Die kans is inderdaad erg klein helaasquote:Op donderdag 8 september 2005 12:58 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het enige nadeel is denk ik dat ze niet zomaar een blik blije zwangere vrouwen op voorraad hebben die afgezonderd hebben gezeten gedurende de BB periode.
Gewoon géén zwangere meer lijkt me een nog veel beter ideequote:Op donderdag 8 september 2005 12:56 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon géén zwangere meer lijkt me een nog veel beter idee
Het is echt ongelovelijk maar op dit punt ben ik het met de SGP eensquote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon géén zwangere meer lijkt me een nog veel beter idee
ff optopicquote:
Valt weinig te bouncenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef CocaColaLight het volgende:
Kunnen ze niet een beetje inzoomen op het "touwtje" springen... Dido als bouncing babe![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef soylent het volgende:
Ik haat 'r (Tanja) al weer een beetje minder dan eerst, nu ze in ieder geval gekapt is met roken.
Nee, ik zit op deze pagina:quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
ff optopic
Gebruk jij nu ook de garnierstreams in MP10 voor je scans ze zijn zo scherp!(valt bij mij een beetje tegen vandaag) of bewerk je ze na (despeckle, median ofzoiets) in photoshop alvorens je ze plaatst.
Ach ze hebben nog wel beeld materiaal van de eerste week, ziet de tv kijker toch nietquote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Flakkie01 het volgende:
Een zwangere is gewoon leuk voor ome john, daar scoor je kijkcijfers mee.
En ze is niet negatief in beeld gebracht op de buis en ze zullen er alles aan doen om dat zo te houden.
Wel een moeilijke opdracht trouwens
Zal wel fan de Tanja fan site afkomen, die mensen kijken dus niet echt meequote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef vw_caddy het volgende:
Quote uit ander topic:
[..]
Heb ik iets gemist?
Positief is ook anders. Ik vond het wel degelijk negatief, maar de waarheid was nog veel erger.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Flakkie01 het volgende:
En ze is niet negatief in beeld gebracht op de buis
Was al bang, imago van Tanja moet natuurlijk niet beter wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal wel fan de Tanja fan site afkomen, die mensen kijken dus niet echt mee![]()
12:59:09 08-09-05 G BRAN BR 2 ROZENSTRAAT 34 ASM BRANDGERUCHT ONDERZO BRW Aalsmeer ( Kazerne )quote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef Kokstra het volgende:
Veel ambulances/brandweerwagens/politieauto's rijden daar steeds langs zeg!
Zodra de bewoners veel bewegen wordt het beeld een stuk minder ja. Helaas.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:20 schreef BBscanner het volgende:
Offtopic @Scanman
Ervaar hier wisselende kwaliteit van de streams (artifacts) hangt af van beweging vd mensen en drukte op de streams denk ik.
http://www.pd5hw.nl/p2000 Toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
12:59:09 08-09-05 G BRAN BR 2 ROZENSTRAAT 34 ASM BRANDGERUCHT ONDERZO BRW Aalsmeer ( Kazerne )
![]()
Daar hoeven we ons echt geen zorgen over te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Was al bang, imago van Tanja moet natuurlijk niet beter worden![]()
Is er een schilder in huis dan?? Daar valt toch niets meer van te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Chantal probeert er nog wat van te maken:
[afbeelding]
Gister waren er anders heel veel stukjes waar ze in der eentje een beetje naar de andere liep te gluren.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Flakkie01 het volgende:
En ze is niet negatief in beeld gebracht op de buis en ze zullen er alles aan doen om dat zo te houden.
Wel een moeilijke opdracht trouwens
Hmm Tanjs stak zeker weer een shaggie opquote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
12:59:09 08-09-05 G BRAN BR 2 ROZENSTRAAT 34 ASM BRANDGERUCHT ONDERZO BRW Aalsmeer ( Kazerne )
![]()
Dat is niet zo vreemd hoor, van zwanger zijn kun je heel moe worden, vooral de laatste weekjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:34 schreef Kokstra het volgende:
Tanja is moe.
Van het slapen zeker??
toen was ze zielig haar matrasje was niet goed .En ze wilde natuurlijk niet lastig zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gister waren er anders heel veel stukjes waar ze in der eentje een beetje naar de andere liep te gluren.
Lijkt me nie echt positief.
Ahh eindelijk komt er wat leven in de relaties.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
Hoorde net Ralph mompelen "Hou toch je smoel, teringlijer" (was gericht tegen Joost denk ik)
Ja, zeker als Ralph (want dat is zowat wis en zeker) genomineerd staatquote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh eindelijk komt er wat leven in de relaties.
Ik denk dat er vanavond na de live show, een flinke ruzie komt
Ik hoop dat Rob genomineerd wordt, daar zou die echt niet mee kunnen levenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, zeker als Ralph (want dat is zowat wis en zeker) genomineerd staat
Prenatal TT Tanja line.Een mooie wieg met op de zijkanten een mooie beschildering van een pakje zware shag.Ook leverbaar met diverse uitspraken van TT Tanja ingegraveerd,zoals "alle studentjes zijn sletten".Op verzoek leverd Prenatal er zelfs uw favoriete TT Tanja uitspraak bij op de slabbetjesquote:Op donderdag 8 september 2005 13:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar hoeven we ons echt geen zorgen over te maken![]()
Ze zit daar gewoon met het idee: Ik blijf hier een paar weken en als ik eruit kom krijg van verschillende bedrijven wel een babykamer en pampers, vertel voor 200 euro nog een keer mijn (korte) verhaal en maak zo misbruik van de situatie![]()
![]()
Misschien was ze ook wel van dat boomstamonderzoek ipv stamboomonderzoekquote:Op donderdag 8 september 2005 13:48 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid; "Jij bent echt wel bang als je in een uh graafpad loopt![]()
Neem aan dat ze tunnel bedoelt!Ze heeft wel vaker last van het zoeken naar woorden valt me op bv; steebed, ze bedoelde bedstee!
Vraag me steeds vaker af hoe ze in godsnaam die HBO studie heeft kunnnen halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |