Daar hoeven we ons echt geen zorgen over te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Was al bang, imago van Tanja moet natuurlijk niet beter worden![]()
Is er een schilder in huis dan?? Daar valt toch niets meer van te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Chantal probeert er nog wat van te maken:
[afbeelding]
Gister waren er anders heel veel stukjes waar ze in der eentje een beetje naar de andere liep te gluren.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Flakkie01 het volgende:
Een zwangere is gewoon leuk voor ome john, daar scoor je kijkcijfers mee.
En ze is niet negatief in beeld gebracht op de buis en ze zullen er alles aan doen om dat zo te houden.
Wel een moeilijke opdracht trouwens
Hmm Tanjs stak zeker weer een shaggie opquote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
12:59:09 08-09-05 G BRAN BR 2 ROZENSTRAAT 34 ASM BRANDGERUCHT ONDERZO BRW Aalsmeer ( Kazerne )
![]()
Dat is niet zo vreemd hoor, van zwanger zijn kun je heel moe worden, vooral de laatste weekjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:34 schreef Kokstra het volgende:
Tanja is moe.
Van het slapen zeker??
toen was ze zielig haar matrasje was niet goed .En ze wilde natuurlijk niet lastig zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gister waren er anders heel veel stukjes waar ze in der eentje een beetje naar de andere liep te gluren.
Lijkt me nie echt positief.
Ahh eindelijk komt er wat leven in de relaties.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
Hoorde net Ralph mompelen "Hou toch je smoel, teringlijer" (was gericht tegen Joost denk ik)
Ja, zeker als Ralph (want dat is zowat wis en zeker) genomineerd staatquote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh eindelijk komt er wat leven in de relaties.
Ik denk dat er vanavond na de live show, een flinke ruzie komt
Ik hoop dat Rob genomineerd wordt, daar zou die echt niet mee kunnen levenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, zeker als Ralph (want dat is zowat wis en zeker) genomineerd staat
Prenatal TT Tanja line.Een mooie wieg met op de zijkanten een mooie beschildering van een pakje zware shag.Ook leverbaar met diverse uitspraken van TT Tanja ingegraveerd,zoals "alle studentjes zijn sletten".Op verzoek leverd Prenatal er zelfs uw favoriete TT Tanja uitspraak bij op de slabbetjesquote:Op donderdag 8 september 2005 13:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar hoeven we ons echt geen zorgen over te maken![]()
Ze zit daar gewoon met het idee: Ik blijf hier een paar weken en als ik eruit kom krijg van verschillende bedrijven wel een babykamer en pampers, vertel voor 200 euro nog een keer mijn (korte) verhaal en maak zo misbruik van de situatie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |