ik geef graag complimentjes.. dat vinden "de vrouwtjes" leukquote:Op donderdag 8 september 2005 17:47 schreef Twisted_fok het volgende:
en bedankt voor dit overweldigende compliment *kuch*
ik moet zo de wc nog schoonmaken hierquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb best zin om nu op een terrasje te zitten, maar ik ken hier niemand. En alleen is ook al zo wat.
Als je nou in Leiden gewoond had...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb best zin om nu op een terrasje te zitten, maar ik ken hier niemand. En alleen is ook al zo wat.
Als jij nou in Delft gewoond had..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
Als je nou in Leiden gewoond had...
Delftquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als jij nou in Delft gewoond had..
Ik zou niet weten wat jullie te bieden hebben wat wij niet hebbenquote:
eehm... eehnm.. wij hebben onze eigen kernreactorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet weten wat jullie te bieden hebben wat wij niet hebben![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm... eehnm.. wij hebben onze eigen kernreactordaar trek je pas vrouwen mee aan
NOG verder van al mn vrienden af.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je nou in Leiden gewoond had...
* nixxx terugzwaaitquote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef melismay het volgende:
* melismay zwaait ontzettend overdreven!![]()
![]()
melbierquote:Op donderdag 8 september 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
Het maakt me allemaal niet zo veel uit, heb nog nooit een bijnaam gehad, dus ik zou zeggen... Verzin wat leuks
Met de nadruk op leuks he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |