Aan hyperventilatie is vrij weinig te doen jaquote:
Hoi .quote:
En voor de rest: jij niet, dat klopt.quote:
Blaasontsteking?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef Pheno het volgende:
Chronisch gezeik.
En chronisch afgezeik op mijn virtueel persoon natuurlijk
Doe jij dan ooit wat ??quote:
Nee, hyperen....quote:Op donderdag 8 september 2005 14:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Blaasontsteking?
En afplassen op fok moet je je niets van aantrekken natuurlijk
Postbodes glurenquote:
Yep, helaas wel . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 14:22 schreef melismay het volgende:
Ben je nog steeds thuisgebleven TC?![]()
Nee, dat niet maar ik weet nou al wat 'ie zegt: "gewoon rust houden" . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef melismay het volgende:
Ben je al naar de dok geweest?
Ik mocht een tijdje terug toch bij hem terugkomen op de maandag voor een onderzoek. Beetje jammer alleen dat ik al op zaterdag op de ic lagquote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef Pheno het volgende:
Dat zeggen alle doktoren. Die knakkers zijn lui. De mijne gooide m'n klachten op astma, zo geef die arme sloeber maar seratide. En als je nog meer last krijgt? Kom dan maar langs voor prednisol
Sukkels!
De enige goeie huisarts is een dooie huisarts . . .quote:
daar hoef jij je mooie hoofdje nog niet over te breken lieffie.. dat is iets voor de grote mensenquote:
en bedankt voor dit overweldigende compliment *kuch*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar hoef jij je mooie hoofdje nog niet over te breken lieffie.. dat is iets voor de grote mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |