quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gevallen in d'r huis, waarschijnlijk schouder gebroken en ze had ook weer last van d'r heup.
oei... dingen breken als je ouder bent is serieus...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
gevallen in d'r huis, waarschijnlijk schouder gebroken en ze had ook weer last van d'r heup.
En niks voor mij?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef nixxx het volgende:
ik heb net genoeg voor mezelf man.. eh vrouw
boerenmeergranenbrood en palingworst en smeerkaas als beleg
Eten is goedquote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
owja eten, ik wist dat ik wat vergeten was!
Ik al wel 2quote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef melismay het volgende:
[..]
En niks voor mij?
Blij dat ik net al 3 beschuitjes heb gegeten dan
Passen jullie wel op de lijn... tsjezus.. 2 beschuiten... dat word 10 kilometer hardlopen om eraf te krijgenquote:
Dat is niet de redenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Passen jullie wel op de lijn... tsjezus.. 2 beschuiten... dat word 10 kilometer hardlopen om eraf te krijgen
meer hou je niet binnen?quote:
ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb zin in bier!
maar jeh bet het wel mooi voor elkaar gekregen dat je dat ene vak niet hoeft te volgenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Momenteel niet, ben niet zo goed in orde de laatste dagen
Simpel, de laatste neukt met de chefquote:Op donderdag 8 september 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan zijn dat een bedrijf, netjes zoals het hoort een disfunctioneerden medewerker ontslaat, en dan op hetzelfde moment een nog grotere stoorzender een vast contract geeft
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Simpel, de laatste neukt met de chef
opgelost slotje
graag gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
die beelden wil ik dus echt niet voor me hebben zeg
![]()
Smerig ok, maar dit............![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |