abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30368782
er was ooit eens een heel mooi OP plaatje voor de ipod. zag er best kick uit...
pi_30371580
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef iDex het volgende:
er was ooit eens een heel mooi OP plaatje voor de ipod. zag er best kick uit...
Ja volgensmij had lj_lighting die gemaakt. Heeft hij die misschien nog....?
pi_30372319
Ik wil best mijn iPod mini op de foto zetten hoor maar of dat zo'n kicke foto wordt
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30372611
Die Nano ziet er erg tof uit.
......
pi_30372746
tvp
Haleloeja
pi_30374538
ik vind die Nano he-le-maal niks. Misschien moet ik hem eerst gaan 'bezichtigen' in de winkel ofzo. Kut, ik wilde juist een groene mini 6gig met kleurenscherm nu kan ik die niet eens meer met studentenkorting via de website bestellen.
Tap tap tap
pi_30374892
Wat is er nou weer mis met de Nano? Het is de iPod normal maar dan een iets kleiner formaat. Wit is sowieso mooier dan kleurtjes en de chromen achterkant is al helemaal sexy.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_30375232
Ik vind dat smalle niet zo, het ziet me er te fragiel uit. Ik weet niet wat 't is, ik ben er gewoon niet wild van Misschien dat ik daar op terug kom als ik hem in 't eggie gezien heb. Ik vind de witte wel mooier dan de zwarte.
Tap tap tap
pi_30375345
harry potter ipod!

Tap tap tap
pi_30375568
Hij kan zo breken....zo lijkt het iig....
Let's plant a tree
  donderdag 8 september 2005 @ 00:46:55 #12
67800 davidov
Human ^ Together
pi_30375576
heerlijk, heb je net 2 weken een mini, schrappen ze nu gewoon de mini uit het asortiment en vervangen ze hem met een kleinere goedkopere en in kleur...

I love technologic progress
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_30375658
Tja leuk dingetje. Kleuren scherm vind ik wel wat onnodig, maar goed.
Verder vind ik mn Mini 4GB zo ook wel prima, wat wel een voordeel van die nano is, is dat Flash geheugen, dus ik zit nog te twijfelen of ik morgen terug ga naar de winkel, dan zit ik ruim binnnen mn 8 dagen, maar ik weet niet of ze hem terug nemen, heb alles uitgepakt.
Goed ik slaap er nog even een nachtje over.
Opzich vind ik deze mini nu zo lekker stabiel, stevig enzo aanvoelen, vraag me af hoe dat is met de Nano in het echt.
pi_30375716
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:50 schreef Dennis121 het volgende:

Opzich vind ik deze mini nu zo lekker stabiel, stevig enzo aanvoelen, vraag me af hoe dat is met de Nano in het echt.
Ik laat sommige telefoons ook uit m'n klauwen vallen omdat ik er geen goede grip op heb met m'n lange tengels Daarom wil ik zelf een wat stevigere iPod, en vond ik de Mini klein zat eigenlijk.
Tap tap tap
pi_30375803
Om dat Flash geheugen ga ik echt niet wakker liggen, er kan genoeg muziek op voor een paar weken en het duurt geen eeuwen voor de muziek er op staat. Bovendien gebruik ik dat ding niet voor hardlopen ofzo dusja, waarom zou ik die maffe saaie nano moeten hebben? Alleen omdat hij nieuw is? Hij is nog duurder ook..... en kan zo breken
Let's plant a tree
  donderdag 8 september 2005 @ 06:40:07 #16
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_30377396
GVD komen ze nu mee bij Apple Ik heb GVD nog geen week geleden een iPod Mini gekocht

Zou ik deze nog terug kunnen brengen naar de dixons ? Evt. met een smoes van dat ie niet werkt op mijn pc ofzo en dan via apple.nl een Nano bestellen ?
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_30377398
quote:
Op donderdag 8 september 2005 06:40 schreef DaMook het volgende:
GVD komen ze nu mee bij Apple Ik heb GVD nog geen week geleden een iPod Mini gekocht

Zou ik deze nog terug kunnen brengen naar de dixons ? Evt. met een smoes van dat ie niet werkt op mijn pc ofzo en dan via apple.nl een Nano bestellen ?
je kan alles binnen 8? dagen van een bedrag van +34 euro volgens mij zonder vragen terug brengen
  donderdag 8 september 2005 @ 07:00:48 #18
50442 DaMook
pi_30377443
quote:
Op donderdag 8 september 2005 06:42 schreef tonks het volgende:

[..]

je kan alles binnen 8? dagen van een bedrag van +34 euro volgens mij zonder vragen terug brengen
Ah dat zou mooi zijn Zou ik dan gewoon kunnen zeggen dat ik hem niet wil omdat er nu (binnen een week dus) een nieuwere is, of kan ik beter een smoesje gebruiken ?

En moet ik hem formatteren voor ik hem terug breng ?

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_30377481
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:00 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ah dat zou mooi zijn Zou ik dan gewoon kunnen zeggen dat ik hem niet wil omdat er nu (binnen een week dus) een nieuwere is, of kan ik beter een smoesje gebruiken ?

En moet ik hem formatteren voor ik hem terug breng ?
Volgensmij heb je idd gewoon omruilgarantie
pi_30377510
Ik baal nu dat ik de mini heb gekocht man.
Gewoon kleurscherm met foto's
Voices tell me I'm the shit.
pi_30377526
nano
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 8 september 2005 @ 07:30:11 #22
50442 DaMook
pi_30377571
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:10 schreef Remzz het volgende:

[..]

Volgensmij heb je idd gewoon omruilgarantie
Ik heb even gekeken en als het goed is heb ik hem vorige week donderdag gekocht dus dat is nog binnen de 8 dagen en volgens de site van dixons mag je binnen 8 dagen ruilen als je alles er nog maar bij hebt (verpakking + accesoires ed) en dat heb ik Ik formateer hem dalijk en ga mooi vanmiddag of morgen terug en neem dan mooi een nano of een waardebon .

donderdag 8 september 2005 @ 07:31:18 #23
50442 DaMook
pi_30377577
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik baal nu dat ik de mini heb gekocht man.
Gewoon kleurscherm met foto's
Ik ook, maar ik kan hem dus schijnbaar nog omruilen (ik hoop dat dat goed gaat lukken )

donderdag 8 september 2005 @ 09:09:59 #24
50442 DaMook
pi_30378600
Hoe formateer ik mijn mini ?

pi_30379557
ik heb mijn mini 3 weken terug gekocht jammer jammer jammer....want deze NANO is veel relaxder
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')