Ja volgensmij had lj_lighting die gemaakt. Heeft hij die misschien nog....?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef iDex het volgende:
er was ooit eens een heel mooi OP plaatje voor de ipod. zag er best kick uit...
Ik laat sommige telefoons ook uit m'n klauwen vallen omdat ik er geen goede grip op heb met m'n lange tengelsquote:Op donderdag 8 september 2005 00:50 schreef Dennis121 het volgende:
Opzich vind ik deze mini nu zo lekker stabiel, stevig enzo aanvoelen, vraag me af hoe dat is met de Nano in het echt.
je kan alles binnen 8? dagen van een bedrag van +34 euro volgens mij zonder vragen terug brengenquote:Op donderdag 8 september 2005 06:40 schreef DaMook het volgende:
GVDkomen ze nu mee bij Apple
Ik heb GVD nog geen week geleden een iPod Mini gekocht
![]()
Zou ik deze nog terug kunnen brengen naar de dixons ? Evt. met een smoes van dat ie niet werkt op mijn pc ofzo en dan via apple.nl een Nano bestellen ?
Ah dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 06:42 schreef tonks het volgende:
[..]
je kan alles binnen 8? dagen van een bedrag van +34 euro volgens mij zonder vragen terug brengen
Volgensmij heb je idd gewoon omruilgarantiequote:Op donderdag 8 september 2005 07:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dat zou mooi zijnZou ik dan gewoon kunnen zeggen dat ik hem niet wil omdat er nu (binnen een week dus) een nieuwere is, of kan ik beter een smoesje gebruiken ?
En moet ik hem formatteren voor ik hem terug breng ?
Ik heb even gekeken en als het goed is heb ik hem vorige week donderdag gekocht dus dat is nog binnen de 8 dagen en volgens de site van dixons mag je binnen 8 dagen ruilen als je alles er nog maar bij hebt (verpakking + accesoires ed) en dat heb ikquote:Op donderdag 8 september 2005 07:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij heb je idd gewoon omruilgarantie
Ik ook, maar ik kan hem dus schijnbaar nog omruilenquote:Op donderdag 8 september 2005 07:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik baal nu dat ik de mini heb gekocht man.
Gewoon kleurscherm met foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |