2.10 om 1.45quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie net dat MrBookmaker al Armstrong rijdt de Tour (ja/nee) heeft.
Ja @ 2.10
Nee @ 1.45
Ik heb ook wat MLB's lopen, maar weet niet meer watquote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef OnlineGokker het volgende:
MLB komende nacht:
¤5,- op Atlanta -1,5 - NY Mets @ 2.22
¤4,- op Florida -1,5 & Cleveland -1,5 @ 3,82
MLB is voor mij voorlopig alleen bedoeld als proef om te kijken of er wat te halen valt
Hier ook. Wel beide wedstrijden @ 1.70quote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef lucardo079 het volgende:
edit: As vrijdag Omniworld-VVV heb ik net genomen @1,50 voor ¤ 75
Jij denkt dat je als leek door op de favorieten te wedden, op de lange termijn de bookies te slim af bent?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb ook wat MLB's lopen, maar weet niet meer wat
Strategie voor mij is een tijd lang geweest, standaard wedden op de betere teams. Red Sox, White Sox, Cardinals en de Mets doen het wel redelijk, Braves en Padres heb ik ook redelijk mee gewonnen en tegen Kansas en Detroit wedden. Die bakken er niks van
Als je twee weken lang standaard op die wedt, zul je volgens mij overall winnen. Je kan dan wel eens tegen een zeperd aan lopen, zoals gister met de Mets tegen Kansas, maar ja dat hoort erbij.
En goed lezen welke teams "on fire" zijn en wie er pitcht natuurlijk.
Jij bent duidelijk nog nooit in Oekraïne geweest.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:06 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Sure, er is zeker een kans dat Turkije deze belangrijke wedstrijd gaat winnen, maar Oekraïne die voor het eerst naar het WK gaat gaat dus echt nooit van zn leven een match fixen he. Hoe stom kan je dan zijn.
Dat is iets voor Oostblok-clubjes maar niet iets voor een Nationaal elftal als Oekraïne, volgens mij echt de grootste bullshit
Dat het nog zo lekker weer is in september, ongelovelijk, toch?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:54 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jij denkt dat je als leek door op de favorieten te wedden, op de lange termijn de bookies te slim af bent?![]()
![]()
Heerlijk dagje gehad trouwens!![]()
Precies, het KAN een paar weken goed gaan, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, het heeft bij mij wel een tijdje lang goed gewerkt hoor. De bookies kunnen de resultaten toch niet beinvloeden? Als je telkens het zelfde inzet en een team wint 8 van de 10 keer, en ze verliezen twee keer, dan maak je toch echt winst, aangezien de odds meestal minimaal boven de 1.50 liggen.
Je kan er ook hard mee op je bek gaan, maar het heeft wel een tijdje gewerkt
Neteller lijkt me een dure optie voor zo'n withdrawal. Als CC terugstorten gratis is (kan alleen op VISA geloof ik) dan zou ik dat gewoon doen. Ja, hoe jij dat rekende in je voorbeeld klopt.quote:Op donderdag 8 september 2005 03:03 schreef VinnieJones het volgende:
Iemand ervaring met Neteller ?
Ik verwacht dat ze wel te vertrouwen zijn, gezien vele bookies er gebruik van maken..
En gaat dat makkelijk geld van Neteller naar je bank rek. storten ?
Zit nu bij een bookie. Wil een groot deel van het geld terug op mijn bank storten. Maar die hufters vragen er 30 euro om !! ( *Telegraphic transfer details)
2 andere opties zijn dus:
*Via Neteller
*Creditcard ( vraag me niet hoe dit werkt.. Als ik dus nu op cc -500 sta en een bedrag van 400 erop stort sta ik daarna -100 ? )
Oakland heeft inderdaad gewonnen met 8-7.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef PerestroiKastanova het volgende:
Ben ik nou gek of is mrbookmaker het.
[afbeelding]
M'n bet op oakland staat al bij de verliezende bets, maar op elke site die ik bekijk heeft oakland toch echt met 8-7 gewonnen.
3-6 en 2-4 nuquote:Op donderdag 8 september 2005 04:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou balen wanneer Blake zou winnen, want dan naait Davenport me gewoon voor 29euro.
USA nog 0-0 trouwens. Costa Rica wel 1-0 voor.quote:Op donderdag 8 september 2005 04:43 schreef PerestroiKastanova het volgende:
Tot nu toe een beroerde nacht hier...
USA, Costa Rica en Blake kunnen het nog een beetje goedmaken...
Neteller is prima betrouwbaar. Het kost alleen wel even wat tijd om te registreren, omdat ze je bankrekening gaan verifyen door middel van een overboeking. Overboeken naar je bank kost $ 1, de koers is vaak wel wat aan de ongunstige kant, maar valt nog redelijk mee (voor $ 2000 kreeg ik EUR 1.625 terug toen de koers rond 1,22x stond). Eventueel kan je ook een gratis pinpas van ze krijgen waarmee je je geld contant kan opnemen (handig indien structurele stroom grote bedragen).quote:Op donderdag 8 september 2005 03:03 schreef VinnieJones het volgende:
Iemand ervaring met Neteller ?
Ik verwacht dat ze wel te vertrouwen zijn, gezien vele bookies er gebruik van maken..
En gaat dat makkelijk geld van Neteller naar je bank rek. storten ?
Nopes......maar als ik het wedstrijdverslag nalees lijkt het er toch echt niet op dat de wedstrijd fixed was.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:00 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in Oekraïne geweest..
Nee, vage Turkse bronnen zijn al net zo min te vertrouwen als die boeven uit Oekraine.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:26 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Nopes......maar als ik het wedstrijdverslag nalees lijkt het er toch echt niet op dat de wedstrijd fixed was.
Gisteren trouwens erg goed avondje gehad met als klap de goal van Zlatan, kwam niet verkeerd uit
Idem hier. Noord-Ierland en Agassi hartelijk bedanktquote:Op donderdag 8 september 2005 00:54 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jij denkt dat je als leek door op de favorieten te wedden, op de lange termijn de bookies te slim af bent?![]()
![]()
Heerlijk dagje gehad trouwens!![]()
¤6 euro winst dus vandaagquote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef OnlineGokker het volgende:
MLB komende nacht:
¤5,- op Atlanta -1,5 - NY Mets @ 2.22
¤4,- op Florida -1,5 & Cleveland -1,5 @ 3,82
MLB is voor mij voorlopig alleen bedoeld als proef om te kijken of er wat te halen valt
Met Hewitt en Federer in de halve finale is de kans op een new winner niet zo heel groot denk ik....quote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef Bazyx het volgende:
Hee, op BetFair US Open staat New Winner op 8.6 en Federer to win op 1.45. Begrijp ik de definitie van New Winner verkeerd of kan je daar heel makkelijk geld mee verdienen?
Oja, Hewitt. Ik dacht dat alleen de winnaar van vorig jaar bedoeld werd.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef Harmen1984 het volgende:
Met Hewitt en Federer in de halve finale is de kans op een new winner niet zo heel groot denk ik....
Ja, ik heb eens op de laatste wedstrijden op de US Open gelet, en bij ongeveer 7 van de 10 wedstrijden waren beide spelers op enig moment in de match @ 1,30 te layen ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 11:29 schreef Evertje het volgende:
[..]
Idem hier. Noord-Ierland en Agassi hartelijk bedankt
Engeland stond gewoon op 1.20. Natuurlijk gelayed, hopen op een late treffer. Wil ik het bijna terugzetten scoort noord-ierland haha (David Healy(ooit in verband gebracht met fortuna)). Dikke winst haha.
Vanavond toch maar eens wat tegen Hewitt inzetten. Die Nieminen zie ik nog wel in voor een paar setwinsten.
Ja, dat idee heb ik ook. Maar ik ben toch gewoon gaan slapen bij die partij van Agassi. Ik moet wel stalen zenuwen hebben met zo'n bedragquote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, ik heb eens op de laatste wedstrijden op de US Open gelet, en bij ongeveer 7 van de 10 wedstrijden waren beide spelers op enig moment in de match @ 1,30 te layen ofzo![]()
Handelen is goud geld zo lijkt het, alleen een robotje daarvoor zou handig zijn.
Maar misschien heb ik het mis en was het toevallig heel voordelig deze US Open.
Bedoel je dat op hetzelfde moment in de partij de ene betting exchange speler A voor 1.30 is te layen en bij de ander speler Bquote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef Greetings het volgende:
Ja, ik heb eens op de laatste wedstrijden op de US Open gelet, en bij ongeveer 7 van de 10 wedstrijden waren beide spelers op enig moment in de match @ 1,30 te layen ofzo![]()
Nee.... ik bedoel dat op een bepaald moment een speler voor 1,30 is te layen (bijv. na winst 1e set +2 games in 2e set), maar dat die dan later toch weer underdog wordt omdat ie weer een set verliest.... en dat je dan die andere dus 2 sets later weer @ 1,30 kan layen....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Bedoel je dat op hetzelfde moment in de partij de ene betting exchange speler A voor 1.30 is te layen en bij de ander speler BDat kan echt niet.............dan zal je het niet goed gezien hebben
NG
Als de spelers aan elkaar gewaagd zijn misschien wel, maar niet als de 1 vooraf 1,30 staat genoteerdquote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef Evertje het volgende:
................en bij tennis 7 van de 10 wedstrijden.
De underdogs hoeven niet zwaar favoriet te worden. Al stijgt de quote even naar 1.50 dan kun je al dikke winst pakken. Is maar waar je tevreden mee bent en hoe je inschat hoe de wedstrijd verder zal gaan. Zeker met tennis kun je het wel redelijk inschatten. Als ik een vijfde set van een partij zie waar een speler een break voorstaat, maar ook zie dat in de vorige vier sets ze telkens twee keer elk gebroken waren, dan is zo'n bet echt wel mogelijk winstgevend.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
Zou die grafieken best willen zien over de laatste 200 wedstrijden ofzo waar je de favoriet voor rond de 1.3 vooraf kunt layen. Ik geloof nooit dat 70% van de underdogs in zo'n positie terecht komt dat ze zwaar favoriet worden tijdens de pot en terug kunt layen op 1.30. Maargoed als het er 1 van de 4 is maak je nog steeds winst
Vrouwentennis is onvoorspelbaar. Dementieva 1,5 set favoriet, Davenport weer, dan Dementieva die wint. Williams die 1,5 set de favoriet is, Clijster die wint.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
Zou die grafieken best willen zien over de laatste 200 wedstrijden ofzo waar je de favoriet voor rond de 1.3 vooraf kunt layen. Ik geloof nooit dat 70% van de underdogs in zo'n positie terecht komt dat ze zwaar favoriet worden tijdens de pot en terug kunt layen op 1.30. Maargoed als het er 1 van de 4 is maak je nog steeds winst
Ik denk dat birmigham hier de eerste thuiszege gaat halen, ik zit erover te denken om 1X of 1 (dnb) te nemen op betfair.....quote:Op donderdag 8 september 2005 11:21 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Voor mij staat dit alvast voor de sheet. Gaat nog wel wat meer bijkomen.
Birmingham v Charlton, 5,46 euro @3.15
Nee, dat niet nee.... maar de laatste dagen heb ik het eens gevolgd en toen toch wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als de spelers aan elkaar gewaagd zijn misschien wel, maar niet als de 1 vooraf 1,30 staat genoteerd
En een vroege MLB:quote:2005-09-08 12:24:20 N°21632011 20.00 31.00 ¤
17:00:00 BjÖrkman J. / Mirnyi M. - Black W./Ullyett K. @ 1.55
2005-09-08 12:19:45 N°21631820 7.22 16.61 ¤
21:00:00 Amiens - Châteauroux @ 2.30
quote:Inzet 17 EUR
Quote: 1,75
Pittsburgh Pirates - Arizona Diamondbacks
Verhuis toch eens naar Betfair johquote:Op donderdag 8 september 2005 17:24 schreef PerestroiKastanova het volgende:
Voor vandaag:
[..]
En een vroege MLB:
[..]
quote:Dear Sir,
Thank you for your email.
Notwithstanding that our site says you will be charged for an ITT when
it is the only possible option, as it is here, there will be no charge
provided that the amount withdrawn is reasonable. We are charged for
this transaction but we do not pass it on.
Anything over 75EUR would be termed reasonable.
Kind Regards,
Mee eensch is. Arizona heeft een rookie pitchen vandaag, en die van Pittsburg is mua gaat wel.quote:Inzet 17 EUR
Quote: 1,75
Pittsburgh Pirates - Arizona Diamondbacks
Yepzquote:Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef Greetings het volgende:
Verhuis toch eens naar Betfair joh![]()
![]()
Met jouw stakes is dat absoluut rendabel. Heb je Rabo Direct?
Yup, alles over 75eur vinden ze prima om over te boeken naar jou, zonder daar de kosten van door te berekenen aan jou.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:09 schreef VinnieJones het volgende:
Wow ik dacht dat ik goed Engels kon. Maar heb echt moeite om dit goed te begrijpen![]()
Ik begrijp dus dat ze zelf voor de kosten opdraaien. En ik niks ??![]()
[..]
ok thnx.. ff wat cash innen dan maarquote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup, alles over 75eur vinden ze prima om over te boeken naar jou, zonder daar de kosten van door te berekenen aan jou.
NP.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
ok thnx.. ff wat cash innen dan maar![]()
Ik heb de afgelopen 2 wedstrijden ook op Arizona gewed én gewonnen...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NP.
Ik ben zelf voor Arizona gegaan trouwens. Pirates hebben me vaak genoeg genaait en dat stukje over de pitcher van Pirates gaf me ook niet echt veel voldoening.
Trouwens ook een euro op Nalbandian en/of Nieminnen
Top 1st inning, 2-0 Arizonaquote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef PerestroiKastanova het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 wedstrijden ook op Arizona gewed én gewonnen...
Maar dat was telkens net op het randje, dus vanwege die mindere pitcher zet ik nu m'n geld op de pirates.
En m'n bet op de tennis dubbel gaat ook al kutquote:Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Top 1st inning, 2-0 Arizona
Tip: open een account op www.moneybookers.com (dat is een online geldverstuur-bedrijf) en upload daarmee via Rabo Direct je account (23 eurocent kosten). Dan kan je het via Moneybookers in 1 druk op de knop op BF zetten (gratis).quote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef PerestroiKastanova het volgende:
[..]
Yepz.
Maar wat is het grote verschil met betfair dan? Hogere odds?
Thanxquote:Op donderdag 8 september 2005 19:03 schreef Greetings het volgende:
[..]
Tip: open een account op www.moneybookers.com (dat is een online geldverstuur-bedrijf) en upload daarmee via Rabo Direct je account (23 eurocent kosten). Dan kan je het via Moneybookers in 1 druk op de knop op BF zetten (gratis).
En ja, BF heeft 30% hogere odds dan MrBookie. Ook hebben ze meer comepetities, meer wedopties per wedstrijd en livebetting. Enige nadeel is dat je er geen combo's kan spelen.
Dat is erg raar, want BF werkt toch al minimaal zo'n 3 jaar met Moneybookers.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef PerestroiKastanova het volgende:
[..]
Thanx.
Had volgens mij ooit al eens een accountje aangemaakt bij betfair, maar liep toen tegen het cash storten probleempje aan....
Oh, heb ook niet naar alternatieven gekeken toen.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat is erg raar, want BF werkt toch al minimaal zo'n 3 jaar met Moneybookers.
Binnenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:24 schreef PerestroiKastanova het volgende:
Voor vandaag:
2005-09-08 12:24:20 N°21632011 20.00 31.00 ¤
17:00:00 BjÖrkman J. / Mirnyi M. - Black W./Ullyett K. @ 1.55
2-3; 5e inningquote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef PerestroiKastanova het volgende:
Diamondbacks - Pirates 2-1
Pak deze er ook nog ff bij en je beperkt je verliesquote:
quote:2005-09-08 20:07:26 N°21652983 21.00 33.60 ¤
08-09-2005 21:00:00 Dementieva E / Pennetta F - Groenefeld A L / Navratilova M / Match 1-2 / Groenefeld A L / Navratilova M 1.60
quote:Combination bet, Stake: 10 EUR
Odds: 3.25
Maastricht - Den Bosch
Tipp: 1 - Quote: 2.35
L. Hewitt - J. Nieminen
Tipp: 1 - Quote: 1.08
Amiens - Chateauroux
Tipp: 1 X - Quote: 1.28
Idd, hilarischquote:Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef APK het volgende:
Hahaha! Ik zie net op het journaal de grap van een of andere Franse dj die belt als Chirac met Zidane.
Of ze allemaal tijdens het volkslied hun hand op hun hart willen leggen.![]()
Het heeft wel geholpen.
Merci.![]()
Wat een klote team dat Arizona zeg.. maken ze ff 3 punten in de 9e inning! Ga nou maar gewoon verliezenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
7-5 ARIZONAAAAAAAAAAAA
Dat is lekker.... zo'n 300 euro sureprofit lijkt me?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:47 schreef Evertje het volgende:
Heb leyton op 1.10 gelayed voor 1500 euro (dus 150 euro risico) haha
Inmiddels al op 1.40 quote
dit wordt cashen
jaja, gelukkig heb ik al gecashedquote:Op donderdag 8 september 2005 21:58 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat is lekker.... zo'n 300 euro sureprofit lijkt me?![]()
Frankijk halverwege de tweede helft.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef kikoooooo het volgende:
kijk ik net op mn unibet, toch gewonnen?Hebben ze in de laatste minuten nog gescoord ofzo?
Helaas, dit gaat niet meer lukken.. Aizona zal die punten nu wel maken..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef PerestroiKastanova het volgende:
Pirates heeft alle honken vol!.
Come ooooooooon Wilson!.
*edit*
Godverdomme, 3e uit, 11e inning nu.
woeiquote:Op donderdag 8 september 2005 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Frankijk halverwege de tweede helft.
Zlatan in de 91e minuut.
*Ketjing*quote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Helaas, dit gaat niet meer lukken.. Aizona zal die punten nu wel maken..![]()
Zie het wel als ik zo terug ben, ff wat eten halen![]()
Vraagje van een leek: kan dat live cashen bij elke bookmaker (ik heb me zojuist ingeschreven bij Unibet...)??quote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
jaja, gelukkig heb ik al gecashed
wedstrijd kan al niet meer stuk voor me haha
Nope.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Vraagje van een leek: kan dat live cashen bij elke bookmaker (ik heb me zojuist ingeschreven bij Unibet...)??
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef PerestroiKastanova het volgende:
[..]
*Ketjing*
8-7 nu, geld is binnen.
Ik maak er veel meer winst mee omdat je -- als je van het meerendeel van de spelers in de top 100 vrij goed weet hoe ze spelen -- geweldig gebruik kan maken van favorieten die te short zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
live betting, handelen of hoe je het noemen wilt, is net zo risicovol als gewoon een bet vooraf voorspellen. Je zal er op lange termijn echt nauwelijks meer of minder winst/verlies mee maken dan met gewoon wedden. Vooraf weet je niet hoe de wedstrijd zal eindigen en tijdens de wedstrijd weet je niet hoe het zich zal gaan ontwikkelen.
NG
Jawel hoor, keb nog wat op the strongest staan. NIet Braziliaans, wel Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef matto het volgende:
zijn er nog mensen die inzetten op het braziliaanse voetbal voor het vermaak vannacht?
Ziet er heel triest uit ja, maar dat is geen echte 1,00... het is een 1/200 of 1/300 odd, die decimaal naar 1,00 is afgerondquote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef Calella het volgende:
Clownser.nl zet zijn vliegende start door.![]()
Federer @1.10 bij een match completed bookie, dus niet op Betfair is echt geld kopen.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25016361758.png]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Laten we hopen dat je er helemaal naast zit
Tennisclown....................mijn tip van het jaarquote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef Calella het volgende:
Ik keek op die site welke odds zij hadden voor de US Open.
Ff één van de marktleiders in de gaten houden.
Hij is een week met vakantie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]......... het is rustig bij TT, post hij geen bets meer? ...of was die combo Hewitt-Federer er 1tje
Livebetting yield-boys zijn een beetje moelijk te volgen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Tennisclown....................mijn tip van het jaar........verlaat het zinkende schip van kapitein B. ............en volg the one and only yield boy
![]()
KImmie ook alquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef Calella het volgende:
Hij is een week met vakantie.![]()
Federer en die Belgische zijn nog uitstaande bets.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
KImmie ook al......... hij is inderdaad aan vakantie toe
Naja, ik ga met je mee voor een tientjequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef lucardo079 het volgende:
Misschien nog wat euro's op Internacional.
Hun moeten toch kunnen winnen van Flamengo. Maar goed, bij Brazilie weet je het nooit...
![]()
af en toe zit er een live betje tussen............het grootste deel is vaak een dag van te voren te lezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:21 schreef Calella het volgende:
Livebetting yield-boys zijn een beetje moelijk te volgen.
Die 10 units (10%) kun je zelf ook maken met tennis.......maar wel goed dat je de economie in het Oostblok wat op gang helpt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:21 schreef Calella het volgende:
Gemiddeld 10 units per maand vind ik prima.
Echt 5 minuten 'werk' per bet.![]()
alletwee apart en dan diezelfde 2 weer in een comboquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef PerestroiKastanova het volgende:
Voor zometeen:
[afbeelding]
Zometeen nog ff kijken naar de voetbalwedstrijden, maar zo op het 1e gezicht zat er weinig bij...
Klopt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
af en toe zit er een live betje tussen............het grootste deel is vaak een dag van te voren te lezen
Zelfs bij meeste de live betjes heb je tijd om mee te gaan omdat ik ze al post voordat de piek bereikt is![]()
Ik livebet ook af en toe wat.quote:[..]
Die 10 units (10%) kun je zelf ook maken met tennis.......maar wel goed dat je de economie in het Oostblok wat op gang helpt.![]()
Stel dat er 1 fout is, dan dekt de andere die goed was het verlies nog enigszinsquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:33 schreef Notoire_Gek het volgende:
alletwee apart en dan diezelfde 2 weer in een combo......die logica ontgaat mij totaal
Daar is vorige maand een mail over verstuurd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:34 schreef OnlineGokker het volgende:
Zie nu wel dat de TT prijzen omhoog zijn gegaan
NEEEEE.......je had die 2 losse weg moeten halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:35 schreef PerestroiKastanova het volgende:
Stel dat er 1 fout is, dan dekt de andere die goed was het verlies nog enigszins.
Zijn ze gewoon beiden goed, dan heb ik dubbele winst.
Verliezen ze allebei, dan ben ik genaaid, maar hé, die kans is relatief gezien en ook al gebeurt het wel; shit happens.
Naja, ik ga er vanuit dat ik ze beide goed heb, dus als ik alles op de combo zou zetten, had ik er 40 euro en dus uiteindelijk nog hetzelfde bedrag op gezet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
NEEEEE.......je had die 2 losse weg moeten halen
Als 1 van de 2 wint dekt die winner het verlies van je andere loosse bet niet omdsat het odds van 1.45 en 1.80 zijn.
Als 1 van de 2 dus verliest (en dus ook 1 tje wint) was je beter afgeweest met alleen die combo die dan fout was, dan met 1 foute losse bet, 1 foute combo en 1 goede losse bet
NG
Ik heb Florida en de Red sox er ook nog maar ff bij genomenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef VinnieJones het volgende:
MLB bets voor vannacht :
BoSox
Washington
Yankees-Tampa >9.5
Cubs
Ik had verwacht dat de red sox een eitje waren en florida lastig zou worden...quote:
welk competite is datquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:58 schreef lucardo079 het volgende:
Internacional komt misschien nog wel goed. Ik heb er vertrouwen in, heb overigens
niets op ze ingezet.
Klapper van de dag voor mij is en blijft The Strongest die ik strax ook gepost heb, hoop dat er iemand is meegegaan:
2005-09-08 13:01:06 N°21633962 20.00 150.00 ¤
08-09-2005 18:15:00 Liga Deportiva Universitaria - The Strongest / 1X2 / The Strongest 7.50
![]()
Dat is de Copa Nissan Sudamericana.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:04 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
welk competite is dat![]()
GVD wat zuigen de Yankees toch.. 6 innings nog maar 1 bal geraakt![]()
Tampa staat wel 6-0 voor, maar twijfel of ze er 10 kunnen halen![]()
Zet ook wat in op VVV.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutdag
Het weekend vind ik er ook niet veelbelovend uitzien.
VVV, HSV, AZ -1 en nog iets zijn wel redelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:49 schreef lucardo079 het volgende:
[..]
Zet ook wat in op VVV.
Ik ben er volledig van overtuigd dat ze morgen winnen.
Ken trouwens de voorzitter van VVV, woon in Venlo. Hij zegt dat ze dit jaar kampioen worden.![]()
7-4 Binnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef VinnieJones het volgende:
aa fuck it.. Lange tijd geen TILT gehad.
Mini TILT op Yanks - Talpa over 10
100 @ 1.80
![]()
ik zorg altijd dat ik minimaal 200 op account heb.. Als ik daar flink boven kom stort ik wat geld terug op m'n rekening..quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat lekker Vinnie
Boek jij nou veel terug naar je rekening? Of speel je net zolang door tot je het weer verliest?
En dat gaat zonder problemen qua belasting oid?quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:26 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
ik zorg altijd dat ik minimaal 200 op account heb.. Als ik daar flink boven kom stort ik wat geld terug op m'n rekening..
Cubs 3-0![]()
Lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 04:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dat gaat zonder problemen qua belasting oid?
* BliksemSchigt is benieuwd of ik ooit zover kom om geld terug te laten storten
Ik wil voornamelijk wat extra cash verdienen moehaha maarrrr eerlijk is eerlijk ik vind het ook leuk om wat meer inzicht te krijgen in het voetbal. Bovendien kan ik nu meepraten met de voetbal-elitequote:Op vrijdag 9 september 2005 04:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ok. Ach ja, als het zich nu een beetje doorzet dan speel ik weer redelijk quite. Uiteindelijk gaat het toch meer om de spanning en het leukigheids-element dan echt om geld te verdienen. Al zou het wel relaxed zijn natuurlijk
AZ -1 pak ik er ook nog even bij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
VVV, HSV, AZ -1 en nog iets zijn wel redelijk.
Binnen!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef OnlineGokker het volgende:
MLB voor komende nacht:
¤8,- op Cleveland -1,5 & St. Louis -1,5 @ 3,92
leuk, maar link, er speelt er vaak altijd wel 1tje gelijk ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef VinnieJones het volgende:
Alle weekend BANKERS op een rijtje..(spelen allen tegen flopteams)
allen samen in een combo:
30 euri inzet, for 200 pleuri refund![]()
wat waren je andere bets die je geplaatst hebt dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:41 schreef kikoooooo het volgende:
En nu ga ik een weekendje kamperen, ik hoop een rijk man te zijn zondagavond
Wederom bedankt voor de sheet.quote:
Eerlijk gezegd niet vaak, maar ik wilde weer eens een poging wagen. Doe wel vaker Zuid-Amerikaanse en nu het WK natuurlijk.Hoop dat er vanavond 2 van 3 goed zijn. Ben ik tevreden. 1 van de 3 zal zeker de vruchten afwerpen, maar goed....We'll see.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:31 schreef TranceFool het volgende:
Zet jij vaker in op 2e Franse divisie? Vind dit echt zo'n schijtcompetitie, knap als je daar op de lange termijn winst kan behalen....
op RKC of Roda?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef lucardo079 het volgende:
ben ik met je eens...
Als jij er 75 euro op gooit doe ik mee... of 100 of 150 .. zeg het maar.![]()
Ze stond twee keer een break achter net?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Iemand een idee waarom er bij Clijsters als "Winner US Open" op BF een gigantische piek is te zien in de grafiek
Same here gvdquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef Gelderland het volgende:
Jammer van dat excelsior zeg...pff.....wéér veel geld verloren...
ik ga niet wéér storten...anders maak i kdie bookies nog rijk en dat wil ik niet
(al hebben ze toch al wat geld van me, méér krijgen ze niet
)
Op het 5e matchpoint voor Clijsters op Sharapova ingezetquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef VinnieJones het volgende:
Wou ik net lekker op RKC spelen, hebben jullie me bang gemaakt. Dus heb ik gelijkspel gespeeld![]()
Ach ja Porno Pierce heeft gewonnen zie ik, dus geen verlies![]()
Iemand die Sharapova- Clijsters aan het volgen is ? Live bet = value![]()
Waar had je geld op zittenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef Greetings het volgende:
[..]
Omdat ik elke seconde eerder dood ben![]()
![]()
![]()
Hoezo speel je eigenlijk op zo'n baggerteam als Detroit ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef BurkastaNova het volgende:
For fucks sake.. AL m'n mlb teams staan op dit moment achter.
Detroit en Kansas altijd tegen spelen, die hebben twee keer per jaar een winning streak volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:43 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Hoezo speel je eigenlijk op zo'n baggerteam als Detroit ?
Maar ze spelen nu tegen elkaar, en dan vind ik Kansas nog stukken beter als Detroitquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Detroit en Kansas altijd tegen spelen, die hebben twee keer per jaar een winning streak volgens mij
Omdat ik Kansas nóg lager inschattequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:43 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Hoezo speel je eigenlijk op zo'n baggerteam als Detroit ?
Ik kon Clijsters @ 2,10 op een slapende bookie backen toen ik haar @ 1,85 kon layen (net voor begin 3e set). Meteen maar ff met 4 mille inzet afgestraft voor 600 winstquote:
Netjesquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik kon Clijsters @ 2,10 op een slapende bookie backen toen ik haar @ 1,85 kon layen (net voor begin 3e set). Meteen maar ff met 4 mille inzet afgestraft voor 600 winst
Kansas is deze week dus wel "hot"quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef BurkastaNova het volgende:
[..]
Omdat ik Kansas nóg lager inschatte.
Zou ik ook maar niet doen. Met tennis-favorieten moet je altijd uitkijken. Als je zoiets 10 x op rij zou doen zou je zeker geen winst maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Netjes![]()
Toen ze de 3e set, 4-1 voro stond heb ik bijna 600 pleuri (alles) op 1.10 gespeeld(free 60 euro).. Maar had geen stalen ballen![]()
En Texas laatst met 16-8 of zo.. RESPECTquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kansas is deze week dus wel "hot"
Ze versloegen de Mets for god sake.
En de Pirates komen nu ook helemaal los... Net nu ik op hun tegenstander gewed heb...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kansas is deze week dus wel "hot"
Ze versloegen de Mets for god sake.
De kans is ongeveer 1 op 10.000 denk ik dat dit lukt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:36 schreef frankythebest het volgende:
Manchester Utd - Manchester City / 1X2 / Manchester Utd > 1.35 1 x
Single Falkirk - Rangers / 1X2 / Rangers > 1.20 1 x
Single Hibernian - Dundee Utd / 1X2 / Hibernian > 1.66 1 x
Single Brondby IF - Sönderjyske / 1X2 / Brondby IF > 1.28 1 x
Single PSV - Utrecht / 1X2 / PSV > 1.20 1 x
Single Paris SG - Strasbourg / 1X2 / Paris SG > 1.45 1 x
Single Club Brugge - Sint Truiden / 1X2 / Club Brugge > 1.20 1 x
Single Anderlecht - Moeskroen / 1X2 / Anderlecht > 1.15 1 x
Single Real Madrid - Celta Vigo / 1X2 / Real Madrid > 1.17 1 x
Single AC Milan - Siena / 1X2 / AC Milan > 1.13 1 x
Single AZ Alkmaar - Roosendaal 0:1 / Handicap / AZ Alkmaar (‑1) > 1.65 1 x
Multiple 11 Overzicht... 1 x
270.46
Zou dit lukken
Wat een hoge odd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
25 @ 1.75 ........... Clownser to beat TT
NG
Federer trekt je odds omhoog ...............morgen zit ie namelijk in het vliegtuig richting Suissequote:
Klopt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Federer trekt je odds omhoog ...............morgen zit ie namelijk in het vliegtuig richting Suisse
We gaan het vanavond rustig bekijken op eurosportquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef Calella het volgende:
Klopt.
Door de 6-0 6-0 6-0 tegen Hewiit gaat Agassi preflop folden.![]()
Pik er dan niet te veelquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef frankythebest het volgende:
Ik wil vandaag een combo die bijna toch niet mis kan gaan. Ik kan wel alle topclubs gaan doen maar meestal speelt er een wel gelijk. Ik wil 15 euro inleggen.
Iemand een tip!
Je lijkt een beetje op een Nederlandse soldaat. Die wil ook de oorlog winnen, maar we moeten niet met pistolen gaan zwaaien he!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef frankythebest het volgende:
Ik wil vandaag een combo die bijna toch niet mis kan gaan. Ik kan wel alle topclubs gaan doen maar meestal speelt er een wel gelijk. Ik wil 15 euro inleggen.
Iemand een tip!
Je kunt beter de het toto formulier invullen, dan win je veel meer als je alles goed hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:18 schreef frankythebest het volgende:
Mijn weddenschappen van vandaag!!!
Ik heb ook al wat op Sporting staan......Koeman bashing timequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:24 schreef Notoire_Gek het volgende:dit weekend Sporting - Benfica
......dat kan het einde van die dikke kutkop betekenen
![]()
Dat soort megacombo's gaan nooit goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:18 schreef frankythebest het volgende:
Mijn weddenschappen van vandaag!!!
Ik was aan het werkquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:08 schreef lucardo079 het volgende:
Hele nacht wakker gebleven bliksemschigt? nice
Broeder N bedankt ......voor die link van Diegoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:41 schreef nostra het volgende:
Je lijkt een beetje op een Nederlandse soldaat. Die wil ook de oorlog winnen, maar we moeten niet met pistolen gaan zwaaien he! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef VinnieJones het volgende:
Concurrentie voor Clownser.![]()
[afbeelding]
Zwaar kut ja.... ik heb gebeld en ze zeggen over 5 minuten weer online te zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef Notoire_Gek het volgende:Betfair down tijdens live betting van de hele Bundesliga en Premier League .....
![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je niet net bezig was met dikke surewins?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Zwaar kut ja.... ik heb gebeld en ze zeggen over 5 minuten weer online te zijn.
Gelukkig niet nee....quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:31 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet net bezig was met dikke surewins?
Zo deze is even verzilverd voor 50 euro anyway.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:10 schreef Greetings het volgende:
5 euro op op Leverkusen-Schalke 1-0 Correct score @ 20.... zulke odds kan ik niet laten lopen
Degen die dat aanbiedt loopt zeker al weken over zelfmoord na te denken![]()
Een euro op Ginepri, Hewitt en de combo. Het is absoluut de gok waard.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef Harmen1984 het volgende:
Iemand vertrouwen in Hewitt?? Ik heb het er maar op gewaagd, klein beetje cash (5eur) @ 7.50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |