1 2 3 4 5 | 2000: Mika Hakkinen Mclaren-Mercedes 1:50.646 226.712 km/u 2001: Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1:52.072 223.828 km/u 2002: Michael Schumacher Ferrari 1:43.726 241.837 km/u 2004: Jarno Truli RenaultF1 1:56.232 215.817 km/u |
1 2 3 4 | 2000: Mika Hakkinen Mclaren-Mercedes 1:28.14.494 208.468 km/u 2001: Michael Schumacher Ferrari 1:08.05.002 221.065 km/u 2002: Michael Schumacher Ferrari 1:21.20.634 226.145 km/u 2004: Kimi Raikkonen Mclaren-Mercedes 1:32.35.274 198.682 km/u |
meteen nog een zou geweldig zijnquote:Montoya won vorige week in Monza zijn 2e overwinning van het seizoen, kan hij zijn vorm behouden voor Spa.
dankje, jammer want de enige regenrace van het seizoen ga je dan missenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef ElmarO het volgende:
Weer een mooie OP
Kan helaas de race niet live zien
beleidsmatig wil ik hem altijd op de vrijdag voor de GP online hebben staan. ik zet ze op mijn eigen forum zodat ik volgend jaar alleen maar dingen hoef te veranderenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef Riert het volgende:
Meer dan vroeg genoeg me dunkt![]()
[..]
meteen nog een zou geweldig zijn
*kruist vingers
Als je alleen vrijdag gaat zou ik gewoon de dag gebruiken om een rondje circuit te lopen en hier en daar even stoppen voor een biertje. Teveel moois daar om op 1 plek te blijven zitten.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie OP, JPM, alleen heeft Alonso vier punten meer nodig dan Räikkönen.
Vraagje: ik loop morgen op het circuit rond met een Brons kaartje, wat zijn de beste plekken om te gaan staan? Ik ben er alleen tijdens de vrijdagtrainingen, ik zat zelf te denken aan de Busstop-chicane.
Ik weet het wel briljant te timen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dankje, jammer want de enige regenrace van het seizoen ga je dan missen![]()
want ze voorspellen voor 2 dagen regen![]()
Totaal aantal GP's : 81quote:Even nieuwsgierig: Wat is nou eigenlijk het meest aantal overwinningen en punten dat Montoya in een seizoen heeft gehaald?
Niet zo raar tochquote:Op donderdag 8 september 2005 10:40 schreef TeazNutz het volgende:
Nee dit dan..
Renault heeft de laatste races op veilig gespeeld, maar wil in de slotfase van het seizoen graag in een rechtstreeks duel McLaren verslaan. “Ik ga naar België om te winnen. En wat er dan verder gebeurt zie ik wel.”
Nu eindelijk durft Renault een beetje mans te gaan doen..
Zucht....
ja en dan schumi er zo in de Eau Rouge er af zien spinnen alla Villeneuve in 1999quote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef pfaf het volgende:
Ik hoop op regen, dat hebben we veeeel te weinig gezien de afgelopen jaren.
Punten:quote:Op donderdag 8 september 2005 10:47 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Totaal aantal GP's : 81
- GP's in 2005 : 13
Totaal overwinningen : 6
- Overwinningen in 2005 : 2
Totaal aantal WK-punten : 271
- Aantal WK-punten in 2005 : 50
Totaal aantal Pole Posities : 11
- Aantal Pole Posities in 2005 : 1
Eindpostie F1 seizoen : 6 (2001), 3 (2002), 3 (2003), 5 (2004)
Vraagje...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:40 schreef TeazNutz het volgende:
JPM01 altijd netjes! Super gedaan ouwe!
Hopenlijk draait Renault zijn motor aan gort (2x) en pakt Mclaren de leiding voor de constructeurs en klimt kimi 10 punten...
Renault heeft de laatste races op veilig gespeeld, maar wil in de slotfase van het seizoen graag in een rechtstreeks duel McLaren verslaan. “Ik ga naar België om te winnen. En wat er dan verder gebeurt zie ik wel.”
Eerst zien dan geloven...![]()
tip1: neem regen kleding mee.., Spa is erg onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vraagje...
Ik ga zondag naar de race... Wie heeft er tips voor mij over bijvoorbeeld de gunstigste tijd om op het circuit aan te komen, de beste plek (we hebben Bronze-plaatsen, dus staan) om te staan en andere do's and dont's?
Dan bedoel je zeker 6uur zaterdagochtendquote:Op donderdag 8 september 2005 13:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
6 uur...zodra het circuit opengaat. Ik zou bij de busstop gaan staan. .
dudequote:Op donderdag 8 september 2005 13:47 schreef Giem het volgende:
Hij kan niet rijden.. hij heeft gewoon een te snelle auto die nooit stuk gaat en alle mensen voor hem vallen uit.. ik heb hem nog nooooit 1 iemand zien inhalen dan alleen blauwe vlag personen en een teamorder..
Helaas heeft ie wel enigszins gelijk; Raikkonen is voor mij ook de koning van 2005 en niet Alonso.quote:
Dat is wel even wat anders dan hij zegt.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Raikkonen is voor mij ook de koning van 2005 en niet Alonso.
de race is op zondag, maar verstandig is er om een overnachtingsplekje in de bossen te zoeken, zo kun je voor 6 uur er al heen en heb je plek zatquote:Op donderdag 8 september 2005 13:20 schreef Riert het volgende:
[..]
Dan bedoel je zeker 6uur zaterdagochtend
ik vind een dubbel actie, schumacher had moeten opletten en ook DC had moeten opletten.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tuurlijk...dat moment heeft hem uiteindelijk het WDC in 1998 gekost. DC heeft later ook toegegeven dat het zijn fout was; ik was zelf op het circuit die dag en een paar ronden nadat MS Damon Hill op weergaloze wijze bij het aanremmen vd busstop had ingehaald kwam die Ferrari aantuffen met drie wielen. Werd compleet gek op dat moment.
Ja, is ook indrukwekkend, overduidelijk de beste wagen hebben en waarschijnlijk geen wereldkampioen worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Helaas heeft ie wel enigszins gelijk; Raikkonen is voor mij ook de koning van 2005 en niet Alonso.
Yup...dat zag ik echter pas later op TV maar dat was echt de meest krankzinnige race die ik ooit heb bijgewoond.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:20 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik vind een dubbel actie, schumacher had moeten opletten en ook DC had moeten opletten.
maar goed, maar wel masterlijkhoe schumi woest naar DC stormde
![]()
Je had geen scherm?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
ik was zelf op het circuit die dag en een paar ronden nadat MS Damon Hill op weergaloze wijze bij het aanremmen vd busstop had ingehaald kwam die Ferrari aantuffen met drie wielen. Werd compleet gek op dat moment.
Wat heb ik toen dubbel gelegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef JPM01 het volgende:
de mensen die 1998 gemist hebben.
Schumacher beukt tegen DC op
een paar fotos![]()
Van dat typische anti Alonso gelul. Vreselijk. Hij is samen met Raikonen veruit de beste man van het jaar. Inhalen kan hij ook ,dat heeft hij aan het begin van het seizoen wel laten zien. Hij is samen met Kimi de beste coureur, maar is in het voordeel dat hij wel een betrouwbare auto heeft en daar gaat het ook op in de Formule 1. Hij wordt dan ook verdiend Wereldkampioen, hij blijft wel cool en maakt niet meer die domme fouten uit het verleden, behalve in Canada dan...quote:Hij kan niet rijden.. hij heeft gewoon een te snelle auto die nooit stuk gaat en alle mensen voor hem vallen uit.. ik heb hem nog nooooit 1 iemand zien inhalen dan alleen blauwe vlag personen en een teamorder..
Ik heb de Studio Sport samenvatting nog op videoband staan.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef JPM01 het volgende:
de mensen die 1998 gemist hebben.
Gefeli... wel foto's maken en hier postenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef Roen22 het volgende:
ik ben er dit jaar bij
Vorig jaar en het jaar ervoor was 6 uur op zondag vroeg genoeg. Het terrein is namelijk geaccidenteerd bij de busstop. Je kunt best 2e of 3e rij staan en toch voldoende zien. Wat ik een aantal belgen heb zien doen: Een stevige plank met op de kop aan een lange kant haken, en aan de andere kant op de plank een ketting met haken. Je kunt zo'n plank in de hekken hangen, en met de kettingen met haak de achterkant horizontaal zetten. Zo kun je verhoogd staan, aan het hek vast, dus met je gezicht boven het hek. Dan maakt plaats niet zo veel meer uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vraagje...
Ik ga zondag naar de race... Wie heeft er tips voor mij over bijvoorbeeld de gunstigste tijd om op het circuit aan te komen, de beste plek (we hebben Bronze-plaatsen, dus staan) om te staan en andere do's and dont's?
Mika!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:55 schreef McGreen het volgende:
voor wie 2000 heeft gemist
[afbeelding]
als iemand nog een moooiere heeft
Mika..quote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Radegast het volgende:
http://www.f1.cafeslon.com.pl/video/spa2000.asf
![]()
![]()
![]()
![]()
mail me ff, m'n mailadres staat in m'n profielquote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet iemand trouwens nog of er een goeie f1-torrent site bestaat? Na het overlijden van f1racingworld.com paar maanden geleden heb ik nooit echt meer een goeie gevonden![]()
ik heb onboard bij Zontaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:55 schreef McGreen het volgende:
voor wie 2000 heeft gemist
[afbeelding]
als iemand nog een moooiere heeft
ff opzoekenquote:
Graciasquote:Op donderdag 8 september 2005 23:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ff opzoeken
ik heb iets van 150 gig aan F1 stuff op me schijf staan![]()
dat heb je heel goed HOOP dat schumi 1e wordt want ik kan je vertellen dat wordt die niet..., ook niet als het nat isquote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik hoop :
1. SChumi
2. Barri
3. Alonso
Montoya DNF
KIMI DNF
ik denk:
1. Montoya
2. Kimi
4. Alonso
enne nog zo'n 19 DVD's met F1races van dit jaar en van een paar jaar geleden.quote:
iddquote:Op donderdag 8 september 2005 23:32 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat heb je heel goed HOOP dat schumi 1e wordt want ik kan je vertellen dat wordt die niet..., ook niet als het nat is![]()
dan heb je pech.., bij de constructeurs worden zedat toch wel, en juan gaat winnen zondag ik zat er vorige week ook niet naastquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
idd![]()
Nahja zolang geen McLaren WK word vind ik het goed.![]()
constructeurs titel is ook belangrijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Constructeurstitel interesseert me niet zo, gaat me meer om de coureurstitel en zolang dat geen McLaren is ben ik tevree.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:59 schreef endr0me het volgende:
zo'n saaie lul als het buiten de baan was
ja en z'n zoon heeft ook al humorquote:
Dat scheelt weer wat volk voor mijn neus langs de baanquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens is het opvallend dat de tickets van Francorchamps dit jaar écht maar niet aan de man worden gebracht. Minder dan de helft van de tickets is al verkocht voor de GP ...
met een beetje mazzel kan ik de kwali nog net kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Regen zaterdag.. dat wordt nog wat met de kwalificatie.
Tja...Flavio had met Schumacher in 1995 precies hetzelfde. Alleen ging Schumacher wel als een tierelier tekeer en won twee wedstrijden terwijl ie alleen maar vierde hoefde te worden in de laatste vier races. In Adelaide viel ie uit en in Portugal werd ie tweede achter DC maar wel met een schitterende inhaalactie op Hill op een plek waar het bijna niet mogelijk was. Dat is precies wat ik eerder al schreef: hij mist die drive om elke wedstrijd te willen winnen maar wil nu enkel het WDC veilig stellen. Jammer maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:05 schreef TeazNutz het volgende:
"Het wordt heel moeilijk om hier in Spa al kampioen te worden, want de McLarens zijn heel sterk?, vertelde Alonso. ?Alleen als Kimi uitvalt kan ik kampioen worden, en ik denk niet dat dat gaat gebeuren. McLaren is favoriet voor de zege dus het ziet er naar uit dat ik nog even moet wachten.?
Man man man, als ik Flavio was geweest had ik hem een schop gegeven en gezegd dat ie eens gas moet gaan geven.
Deze vent is waardeloos. Juist een coureur zonder waarde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |