quote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef cuall het volgende:
Ben bang dat je een lonely ranger blijft Petertje
Maar haar dealer zal wel blij zijn als ze wint en met een grote zak geld terugkeert naar haar trailer.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Trainspotter het volgende:
Hup Tanja, cold turkey is echt de beste remedie!
Lees z'n cu2 site maar, zo wanhopig als die kerel is, en je analyse klopt aardig Gertquote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
Wat ben jij precies van haar dan? Familie? Ex-klant? Beide?
Nah, cuall..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Lees z'n cu2 site maar, zo wanhopig als die kerel is
Ik denk dat ze dan in ieder geval erg goed begeleid moet worden hoor, en dat een groot deel van het geld echt voor het kindje gereserveerd moet worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef regenworm het volgende:
Mocht Tanja winnen wat ik natuurlijk hoop dan zijn er wel twee winnaars.
Toch wel lullig voor haar dat ze dan de prijs moet delen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordeel voor ons allen als Tanja wint hoeven wij haar financieel niet meer te supporten, ik neem aan dat ze met dat sommetje op haar rekening geen WW zal krijgen en zonder die prijs ben ik bang dat de gemeenschap nog heel lang voor haar zal moeten dokken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef regenworm het volgende:
Mocht Tanja winnen wat ik natuurlijk hoop dan zijn er wel twee winnaars.
Toch wel lullig voor haar dat ze dan de prijs moet delen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verkeerde topicquote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef Darklight het volgende:
Ben je familie ofzo van haar
Kan me niet voorstellen waarom je anders Tanja support
Ik vrees het wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef phileine het volgende:
ben ik de enige die denkt wat ironie te lezen in de postjes van Peter6000?
ik vrees het ook. Niet dat ik tegen Tanja ben ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat ze bijzonder goed in haar vel steekt, en ik kan me ook niet voorstellen dat dit nu een supergoede invloed heeft op het kind.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef phileine het volgende:
ben ik de enige die denkt wat ironie te lezen in de postjes van Peter6000?
Ik kan me hele andere teksten van jou herinneren, of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:08 schreef Rica het volgende:
Ik support Tanja op Fok! vanwege de manier waarop er hier over haar geschreven werd en wordt. Met het hypocriete moralistische gezever voorop.
Net zoals het zwanger deelnemen aan een dergelijk programma ineens op veel meer afkeuring kan rekenen. Iemand met één been, mag dat wel?
Wat voor redenen ze ook had om mee te doen, er inzitten terwijl je de achtste maand ingaat is verdomde zwaar. Nog afgezien van de onzekerheid van de eerste zwangerschap.
Maar als het Tanja leuk lijkt om te bevallen in het BB huis dan hoop ik dat ze die kans krijgt. En als persoon is ze zeker niet de minst sympathieke van het stel.Tanja
Je kan ineens van gedachten veranderen, is erg menselijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:15 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ik kan me hele andere teksten van jou herinneren, of ben ik nou gek?
Neh, je hebt alleen de bedoeling ervan niet meegekregen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:15 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ik kan me hele andere teksten van jou herinneren, of ben ik nou gek?
Dat vind ik juist een van haar grootste pluspunten. Er zitten er ook bij die zo fake als wat zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Het is nu eenmaal iemand met haar hart op de tong, dat ze zal gewoon ongezouten haar mening gaan geven over wie ze weg wil, zeker als er wordt doorgevraagd
Dat waren idd spiegelend bedoelde teksten, om de posters van "miskraamteksten" proberen te laten zien waar ze mee bezig waren.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Neh, je hebt alleen de bedoeling ervan niet meegekregen.
Nee,want dat soort figuren trekt zij natuurlijk al haar hele leven aanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan in ieder geval erg goed begeleid moet worden hoor, en dat een groot deel van het geld echt voor het kindje gereserveerd moet worden.
Eigenlijk hoop ik niet eens dat ze echt wint, maar gewoon met bijvoorbeeld 5000 euro het huis mag verlaten, en goede begeleiding.![]()
![]()
Met zo`n hoog geldbedrag komen er natuurlijk allerlei vage mensen op haar af, en dat is niet zo goed voor Tanja, denk ik.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij levelen we trouwens erg goed Rica
ZE IS EEN CRACKHOER!!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Echt een fijne warme sfeer inmiddels op dit topic.
Ik wist wel dat het een suc6 ging worden
Sorry, ik verveelde me.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
De Tanja fans (die 5 die er zijn) gaan wel erg ver. De favoriet poll is nu ook naar de kloten. Iemand heeft 50x achter elkaargestemd op Tanja. T's is triest, maar waar.
Slechte site, een beetje poll kan maar 1 keer een stem per ip verwerken binnen een bepaalde tijd.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
De Tanja fans (die 5 die er zijn) gaan wel erg ver. De favoriet poll is nu ook naar de kloten. Iemand heeft 50x achter elkaargestemd op Tanja. T's is triest, maar waar.
Klopt.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Het immer groter wordende Tanja haat topic!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Waar is het BASH TANJA topic dan?
Stomme doos dat het is.
Dat wisten we alquote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Darklight het volgende:
Ik ben een homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |