quote:Op donderdag 8 september 2005 10:06 schreef _Arthur het volgende:
Wil je de volgende keer aub fotos maken en daarna pas dit soort topics openen?
Nee, ben niet bang.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:26 schreef Skeffie het volgende:
klinkt als, oops ben toch wel stiekem een beetje bang.... tja, daar is het nu te laat voor.......
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Mr-Z het volgende:
Maar ff on-topic: is het een marrokaan?
Tis maar waar je je druk om kan maken.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
Hij staat al een half uur foto's te maken van die 2 wijven op z'n scooter, en ik zat me er al de hele tijd aan te ergeren. Mijn uitzicht, wat doe je enzo, etc...
Daarom dusquote:Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef Parabola het volgende:
[..]
Tis maar waar je je druk om kan maken.![]()
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:39 schreef WarPuppy het volgende:
En, ben je vanacht in je kont geneukt ofniet?!
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:26 schreef Skeffie het volgende:
klinkt als, oops ben toch wel stiekem een beetje bang.... tja, daar is het nu te laat voor.......
Hij ziet z'n scooter als een verlengstuk van..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef descendent1 het volgende:
Scooterproleetjes... Wugh. je verhaal is erg herkenbaar TS!
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik mis het woordje "met" in de tt...
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:27 schreef Skaai het volgende:
Ik zou helemaal stuk gaan als ik hoorde en zag dat Ernie over mijn scooter aan het zeuren was.
Een nieuwe.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef junkiesietze het volgende:
wat voor scooter was het?
Weet ik veel, ik heb geen verstand van die dingen. En dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef junkiesietze het volgende:
wat voor scooter was het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |