quote:Op donderdag 8 september 2005 10:06 schreef _Arthur het volgende:
Wil je de volgende keer aub fotos maken en daarna pas dit soort topics openen?
Nee, ben niet bang.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:26 schreef Skeffie het volgende:
klinkt als, oops ben toch wel stiekem een beetje bang.... tja, daar is het nu te laat voor.......
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Mr-Z het volgende:
Maar ff on-topic: is het een marrokaan?
Tis maar waar je je druk om kan maken.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
Hij staat al een half uur foto's te maken van die 2 wijven op z'n scooter, en ik zat me er al de hele tijd aan te ergeren. Mijn uitzicht, wat doe je enzo, etc...
Daarom dusquote:Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef Parabola het volgende:
[..]
Tis maar waar je je druk om kan maken.![]()
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:39 schreef WarPuppy het volgende:
En, ben je vanacht in je kont geneukt ofniet?!
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:26 schreef Skeffie het volgende:
klinkt als, oops ben toch wel stiekem een beetje bang.... tja, daar is het nu te laat voor.......
Hij ziet z'n scooter als een verlengstuk van..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef descendent1 het volgende:
Scooterproleetjes... Wugh. je verhaal is erg herkenbaar TS!
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik mis het woordje "met" in de tt...
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:27 schreef Skaai het volgende:
Ik zou helemaal stuk gaan als ik hoorde en zag dat Ernie over mijn scooter aan het zeuren was.
Een nieuwe.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef junkiesietze het volgende:
wat voor scooter was het?
Weet ik veel, ik heb geen verstand van die dingen. En dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef junkiesietze het volgende:
wat voor scooter was het?
Jij hebt een biertje verdient! We sturen je dadelijk een kratje Grolsch Lentebok. Smakelijk!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb geen verstand van die dingen. En dat wil ik graag zo houden.
Mag je tegenwoordig niet meer gaan of staan waar je zelf wilt? Mag ik vragen hoe ver hij van je raam af stond?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
.....Hij staat al een half uur foto's te maken van die 2 wijven op z'n scooter, en ik zat me er al de hele tijd aan te ergeren. Mijn uitzicht, wat doe je enzo, etc........
Een meter of 2, op privé terrein. Dus nee, daar mag je als niet bewoner niet zomaar komen. En hij woont er ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:17 schreef Skeffie het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig niet meer gaan of staan waar je zelf wilt? Mag ik vragen hoe ver hij van je raam af stond?
Was leuker geweest, he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:38 schreef Varr het volgende:
Ach ja in principe had je zo'n reactie wel kunnen verwachten nog. Ik denk dat je het 2e deel beter had kunnen verzinnen, dat die meteen je deur intrapte en jou en je huisgenoten half lam had geslagen.
Ja, onwijs. Heb nu slapeloze nachtenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:51 schreef -pinguin- het volgende:
@TS
het heeft zeker stiekem wel veel indruk gemaakt dat je er een topic over start![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 03:36 schreef StefanP het volgende:
Je had hem op zijn bakkes moeten houwen, nu heeft ie jou mooi gedisst door je vrijwel je excuus te laten aanbieden. Je laat je wel te kijk zetten door zo'n aapje
Wat zielig, dat je bent gedist door een aapjequote:Op vrijdag 9 september 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat fijn, dat iedereen ook nog wat toevoegt aan het topic in iedere post![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:09 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Wat zielig, dat je bent gedist door een aapje![]()
Ik heb nog niets gekregenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Doderok het volgende:
[..]
Jij hebt een biertje verdient! We sturen je dadelijk een kratje Grolsch Lentebok. Smakelijk!
[afbeelding]
ik zie het nu ook, zo krijgt de TT ineens een heel andere ladingquote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik mis het woordje "met" in de tt...
Hij zag er ook wel een beetje als een flikker uit, maar dat is weer een heel anders verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zie het nu ook, zo krijgt de TT ineens een heel andere lading
domonstratief?! en lachen man! wat er al niet gebeurt in jouw dorpquote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
En vervolgens ging hij weg en is nog een kwartier domonstratief voor mn raam blijven staan met die 2 lelijke wijven van hem.![]()
In het grote dorp Leidenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
domonstratief?! en lachen man! wat er al niet gebeurt in jouw dorp
Er was zelfs een asielzoekerscentrum, totdat dat vorig jaar gesloopt werdquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, dat jullie daar negers hebebn
zaten ze er nog wel in dan toen het gesloopt werd?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er was zelfs een asielzoekerscentrum, totdat dat vorig jaar gesloopt werd![]()
En nee, niet door de bewoners ervan![]()
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zaten ze er nog wel in dan toen het gesloopt werd?!
Nee, hij had een spiegelquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:36 schreef Roi het volgende:
Hij had toch wel een mooie neon onder z'n scooter he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |