Dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nee klopt helemaal mee eens en ontwikkeling is een must voor mij om een band gaaf te vinden, maar Mutter was gewoon echt niet 'my cup of tea'.
Mutter vind ik nou net hun beste.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nee klopt helemaal mee eens en ontwikkeling is een must voor mij om een band gaaf te vinden, maar Mutter was gewoon echt niet 'my cup of tea'.
Ik ook... als je die plaat niet goed vind, snap ik eigenlijk ook niet wat je dan wél goed vind aan rammsteinquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mutter vind ik nou net hun beste.
nou, dan zal ik proberen om uit te leggen waarom.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ook... als je die plaat niet goed vind, snap ik eigenlijk ook niet wat je dan wél goed vind aan rammsteinMutter is rammstein ten top namelijk
quote:RAMMSTEIN: Partial Track Listing For New Album Revealed - Sep. 11, 2005
Universal.dk has revealed a partial track listing for the new RAMMSTEIN album, "Rosenrot", due in Europe on on October 31. The following songs will reportedly appear on the CD (English translation follows each German/Spanish-language title): "Benzin" (Gasoline), "Spring" (Jump), "Rosenrot" (Rose Red), "Zerstören" (Destroy), "Mann Gegen Mann" (Man Against Man), "Feuer & Wasser" (Fire & Water), "Wo Bist Du" (Where Are You), "Te Quiero Puta" (I Love You, Bitch) and "Ein Lied" (A Song).
As previously reported, an audio clip of the album's first single, "Benzin", has been posted online at Motor.de. The single will precede the album on October 10.
RAMMSTEIN recorded several songs during the sessions for "Reise, Reise" which were omitted from the CD's final track listing. During a recent session at a Berlin studio, RAMMSTEIN recorded several more tracks and recently mixed the combined collection of new material for the "Rosenrot" album
Spieluhr vind ik echt geweldig. Evenals Rein Raus.quote:Op zondag 11 september 2005 13:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou, dan zal ik proberen om uit te leggen waarom.
de eerste vijf nummers van die cd vind ik te gek, ouderwets rammstein stampen. Maar mutter, spieluhr, adios & nebel vind ik stukken minder. Te veel emo, te geknutseld en niet zo lekker door stampen. Die nummers hebben er bij mij voor gezorgd dat ik het album niet vaak luister, en de eerdere albums liever draai.
Wat ik dus wel goed vind aan mutter zijn de stamp nummers, de rest vond ik op dit album niet zo okay. Maar gelukkig hebben ze dat op Reise Reise wel goed gemaakt en heb ik goeie hoop op het nieuwe album.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij schijnt al gelekt te zijn via de bekende wegen
Ja, Seemann was dat. Mijns inziens erg geslaagde cover.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deed Apocalyptica niet ook al eens samen met Nina Hagen een nummer van Rammstein?
Ik heb het zelfs over de hele cdquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad.
De clip is gisteravond op MTV in Duitsland in première gegaan en ook via de bekende adressen te verkrijgen.
Nummer klinkt top!
Ik ben erg benieuwd waar je die gevonden hebt! Bij mijn weten staat de hele CD nog niet op het internet... Mocht jij weten waar die nu al vandaan te halen is... dan graag!quote:
Post de tracklist dan eens.quote:
Op de officiele Rammsteinsite staat 'ie ook, dus het zou best kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Djaser het volgende:
Coverartwork van Rosenrot:
[afbeelding]
Dit is dezelfde cover als de Japanse versie van Reise Reise dus ik vermoed dat dit niet het uiteindelijke artwork is
En de video van Benzin:
http://www.uweflade.de/rammstein.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |