Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij schijnt al gelekt te zijn via de bekende wegen
Ja, Seemann was dat. Mijns inziens erg geslaagde cover.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deed Apocalyptica niet ook al eens samen met Nina Hagen een nummer van Rammstein?
Ik heb het zelfs over de hele cdquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad.
De clip is gisteravond op MTV in Duitsland in première gegaan en ook via de bekende adressen te verkrijgen.
Nummer klinkt top!
Ik ben erg benieuwd waar je die gevonden hebt! Bij mijn weten staat de hele CD nog niet op het internet... Mocht jij weten waar die nu al vandaan te halen is... dan graag!quote:
Post de tracklist dan eens.quote:
Op de officiele Rammsteinsite staat 'ie ook, dus het zou best kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Djaser het volgende:
Coverartwork van Rosenrot:
[afbeelding]
Dit is dezelfde cover als de Japanse versie van Reise Reise dus ik vermoed dat dit niet het uiteindelijke artwork is
En de video van Benzin:
http://www.uweflade.de/rammstein.htm
Dank je! Ik had hem nog niet gezien!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef Nies het volgende:
De video van Benzin; http://members.home.nl/morzazeal/rammstein/Benzin.avi
De hoes is overigens wel de uiteindelijke, hij staat al op rammstein.com.
De complete tracklist van Rosenrot is nog niet bekend, wel al een negental nummers
Wel zielig hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hij moét gewoon het bokje zijn, dat hoort nu eenmaal![]()
Ja, klopt. Deed het mij ook al aan denken! Nouja, dat vind ik een érg prettig nummer, dus achquote:Op donderdag 22 september 2005 15:26 schreef Djaser het volgende:
Zijn er meer mensen die de coupletten erg veel op Stein um stein vinden lijken?
Enige gelijkenis tussen die twee zowel muzikaal als tekstueel ontgaat mijquote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deed het mij ook al aan denken! Nouja, dat vind ik een érg prettig nummer, dus ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |