0.7 mmquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
kijk hoe fucking dun
quote:Op donderdag 8 september 2005 04:04 schreef Glinzdorff het volgende:
Deze en al jaren, dik geluid ook.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt liever groot en zwaar?
Het lijkt mij juist handig zo klein en licht. Makkelijk op te bergen tijdens het reizen e.d.
Must... impress... female...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef nietzman het volgende:
Must... Buy...
Welke heb je besteld? 2gb of 4gb?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef L3viathan het volgende:
ik kon me niet inhouden..![]()
net de zwarte besteld bij de Apple store
en dat terwijl mn mini nog perfect werkt![]()
4 gb.. ik heb nu ook nog de "oude" mini van 4 gb.. dus qua capaciteit ga ik er niet op voor- of achteruit..quote:Op donderdag 8 september 2005 10:35 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? 2gb of 4gb?
ahaquote:Op donderdag 8 september 2005 10:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
4 gb.. ik heb nu ook nog de "oude" mini van 4 gb.. dus qua capaciteit ga ik er niet op voor- of achteruit..
tis alleen voor de geilheid
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:51 schreef DeDooieVent het volgende:
hij is mooi om te zien, maar ik zou eerst wat gebruikerservaringen afwachten in plaats van direct naar de winkel te rennen. Hij lijkt mij namelijk ook heel kwetsbaar, en dan vooral het lcd-schermpje, of is het OLED? ik kan mij namelijk voorstellen dat hij in je broekzak gaat "werken" oftewel een lichte wokkelvorm zal krijgen als gevolg van bewegingen
LCD dus...quote:Display 1.5-inch (diagonal) color LCD with LED backlight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |