Ik ga eerst maar eens aanzien of ze maandag doorgaan (ik hoop zo van niet!) en anders ga ik wel met iemand praten ja, want ik zit daar niet op school om gepest te worden. En gelukkig heb ik er wel een paar leuke mensen die me wel steunen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Rena, pesten is iets verschrikkelijks, kan je niet iets ondernemen door leerkrachten in te schakelen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef inkie1010 het volgende:
Oeh Xena! Wat doe je eng! Kijk maar uit hoor!
ja ontzettend stom!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Troeta het volgende:
Nou, ze is weer veilig thuis!!
Die mensen zaten er echt op te asen dat ze haar mochten houden, nou mooi niet!
Hun eigen kat is 2 weken terug doodgereden, daarom hebben ze haar gepakt.
Hadden ze eigenlijk niet moeten doen, maar het was vast lief bedoeld.
Ze hadden d'r al Sammy genoemd en had het maar over hoe ze deed en dat ze al zo gehecht waren aan d'r.
Was vast lief bedoeld enzo hoor alemaal...maar ik ergerde me aan ze![]()
Is dat stom? haha
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh Ayla was gister jarigZe is 6 geworden!
Dat neusjequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:23 schreef Uhmmie het volgende:
nou had (heb) ik vandaag weer eens een onwijze prutbui
maar dan ga je je even triest voelen op bed ofzo
en dan ligt dit naast je... dan is de wereld meteen alweer stukje liever
[afbeelding]
Het eten was lekker, maar voor de rest was het niet zo'n leuke avond. Iemands arm vloog uit de komquote:
Ik heb nog steeds vakantie, woensdag is weer mijn eerste werkdag, maar wat ik in die weken al voorbij heb horen komen, en mijn eigen zoon die via istanbul naar utreg moest op een avondje, het is echt balen. Dus hoop ik dat woensdag alles weer liev voor Bluezzje isquote:Op zondag 11 september 2005 12:33 schreef inkie1010 het volgende:
Oe dat klinkt eng rena.
PFff stomme treinen weer. vandaag weer niks tussen amersfoort en zwolle waardoor ik ontiegelijk om moet treinen en zowat een uur langer bezig ben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |