Ik ga eerst maar eens aanzien of ze maandag doorgaan (ik hoop zo van niet!) en anders ga ik wel met iemand praten ja, want ik zit daar niet op school om gepest te worden. En gelukkig heb ik er wel een paar leuke mensen die me wel steunen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Rena, pesten is iets verschrikkelijks, kan je niet iets ondernemen door leerkrachten in te schakelen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef inkie1010 het volgende:
Oeh Xena! Wat doe je eng! Kijk maar uit hoor!
ja ontzettend stom!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Troeta het volgende:
Nou, ze is weer veilig thuis!!
Die mensen zaten er echt op te asen dat ze haar mochten houden, nou mooi niet!
Hun eigen kat is 2 weken terug doodgereden, daarom hebben ze haar gepakt.
Hadden ze eigenlijk niet moeten doen, maar het was vast lief bedoeld.
Ze hadden d'r al Sammy genoemd en had het maar over hoe ze deed en dat ze al zo gehecht waren aan d'r.
Was vast lief bedoeld enzo hoor alemaal...maar ik ergerde me aan ze![]()
Is dat stom? haha
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh Ayla was gister jarigZe is 6 geworden!
Dat neusjequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:23 schreef Uhmmie het volgende:
nou had (heb) ik vandaag weer eens een onwijze prutbui
maar dan ga je je even triest voelen op bed ofzo
en dan ligt dit naast je... dan is de wereld meteen alweer stukje liever
[afbeelding]
Het eten was lekker, maar voor de rest was het niet zo'n leuke avond. Iemands arm vloog uit de komquote:
Ik heb nog steeds vakantie, woensdag is weer mijn eerste werkdag, maar wat ik in die weken al voorbij heb horen komen, en mijn eigen zoon die via istanbul naar utreg moest op een avondje, het is echt balen. Dus hoop ik dat woensdag alles weer liev voor Bluezzje isquote:Op zondag 11 september 2005 12:33 schreef inkie1010 het volgende:
Oe dat klinkt eng rena.
PFff stomme treinen weer. vandaag weer niks tussen amersfoort en zwolle waardoor ik ontiegelijk om moet treinen en zowat een uur langer bezig ben....
Je hebt bij de dierenwinkel spulletjes die niet gevaarlijk zijn voor dieren en die werken best aardig. Na een regenbui wel weer opnieuw doen.quote:Op maandag 12 september 2005 15:17 schreef _evenstar_ het volgende:
hey jullie kunnen mij vast wel helpenwij hebben "last" van een vervelende buurtkat
moet wel van een bewoner hier in de buurt zijn want bijna elke avond hoor je wel eens KIT ETEN!! en dit met nogal veel lawaai om elf uur s avonds.. prima tot daar aan toe.. maar die kat zit dus te pas en te onpas in onze tuin te schijten
en daar heb ik dus niet echt zin aan om de stront van een dier wat niet van mij is elke keer op te gaan ruimen
nu zijn er van die poeders e.d. die je kunt strooien maar daar ben ik nogal huiverig voor veulstebang dat die kat er iets aan over houdt
![]()
Misschien hebben jullie tips die het beestje geen kwaad kunnen doen
de kat kan van uit zo een vier straten komen onze tuin ligt in een middelpunt van gangetjes e.d. die gangetjes zijn van vier straten bij elkaar... dus overal briefjes te gaan douwen of aan te bellen en vragen is die kat van jullie is pointless
Toen het berinnetje nog een berenpupje wasquote:Op maandag 12 september 2005 18:03 schreef kissa het volgende:
Ik kwam net een puppenfoto van Daantje tegen[afbeelding]
quote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
(Behalve dan de mensen die van de week een zakje kattenpoep voor de deur deponeerden, dat zijn onvolwassen achterbakse stiekeme mensen die vast nog nooit iets gezegd hebben en er van uit gaan dat het mijn katten zijn, terwijl er hier nog 5 andere gezinnen katten hebben. Maar hee, wij hebben er 4 dus zijn ze van ons)
En ze is nog nooit naar beneden gevallen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Xena doet dus echt alles op het balkonrandje, van vliegen vangen razendsnel heen en weer rennen en gewoon liggen
[afbeelding]
Succes!quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:57 schreef Klonk het volgende:
Duim ff voor me, heb zo dadelijk een gesprek met de baas, ben benieuwd wat er van gaat komen.
Ja, dat was ook wat ik in gedachten had, dat ik wat assertiever word en dan een nieuwe start kan maken. Ik ga er echt voor nu. Ik laat me niet meer onzeker maken door die mensen. En als ik zo blijf denken dan komt het hopelijk wel goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, waarom ben je een watje? Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in zulke confrontaties, zeker als je geen oplossing verwacht. Ik hoop voor je dat je nieuwe school brengt wat je ervan hoopt, want zoals uhmmie al zegt, vervelende mensen kunnen overal zitten.
ik heb vrij weinig gezegd in het gesprek, de hoofdmededeling was zoals ik ben of anders niet, die paniekaanvallen overkomen me niet vrijwillig...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:50 schreef Uhmmie het volgende:
gelukkig maar klonk
maar je mag nu dus op teentjes lopen zodat ze die stok ook niet kunnen vinden?
of valt het wel mee
Goed zo! Jezelf niet laten kennen en lekker je gangetje weer gaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:12 schreef Klonk het volgende:
en op teentjes dacht het niet, ik heb mijn straf uitgezeten en ga vanaf vanavond weer lekker rijden, geen last van de baas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |