abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2005 @ 17:59:09 #26
120664 Fleurtjebloem
Zet de bloemetjes buiten
pi_30393279
Tsja, als je het gezond wil houden zul je toch echt aan het fruit, de groente of wat noten (niet teveel) moeten gaan. Ik ben meer van de zoete en iets minder slechte ''snacks'' zoals mueslireepjes (met choco smaak!), sultana, liga, ontbijtkoek, eierkoek, hot chocolate met zoetjes...Maar dan 1 portie hè, anders is het niet gezond meer
Honey, I'd suck the alcohol out of a deodorant stick, so you're asking the wrong gal.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:11:27 #27
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_30393606
Ligt eraan om wat voor reden je gestopt bent met snoepen.

Als je het puur doet om wat op de lijn te letten, is er echt geen enkel tussendoortje aan te raden. Ook fruit en toastjes zitten vol calorieën.

Neem nou één pakje droge Melba toastjes (6 stuks): 75 kilocalorieën. Dan kun je net zo goed een stuk of zeven pepermuntjes pakken, daar zitten net zoveel calorieën in.
pi_30396608
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef Zelva het volgende:

Als je het puur doet om wat op de lijn te letten, is er echt geen enkel tussendoortje aan te raden. Ook fruit en toastjes zitten vol calorieën.

Neem nou één pakje droge Melba toastjes (6 stuks): 75 kilocalorieën. Dan kun je net zo goed een stuk of zeven pepermuntjes pakken, daar zitten net zoveel calorieën in.
wat is de andere optie??
Zoek niet naar woorden als ze er niet zijn
  donderdag 8 september 2005 @ 20:23:01 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30397561
Niet snoepen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_30399368
Bijv:
olijven
fruitsalade
stukjes groente
yoghurt (met muesli)
rozijnen
Zonnatura producten zijn biologisch,suikervrij en minder vettig
surimi
amandelen, walnoten pistache noten
gedroogd fruit

4
pi_30403275
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef Zelva het volgende:

Suiker doet het ook zo goed voor je lijn En voor je tanden.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:01:45 #32
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_30403739
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:48 schreef ChrisJX het volgende:
Suiker doet het ook zo goed voor je lijn
Toastjes doen het 'net zo goed' voor je lijn. Een kilocalorie is een kilocalorie en elke calorie moet verbrand worden. Of die calorie nou komt van een toastje of van een pepermuntje.

Suiker is wel slechter voor je tanden ja. Al zijn toastjes en alle tussendoortjes ook slecht voor je tanden. Zodra je wat eet, verdwijnt de beschermende zuurlaag in je mond en die heeft weer tijd nodig om op te bouwen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 03:01:25 #33
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30409653
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef Zelva het volgende:

[..]

Toastjes doen het 'net zo goed' voor je lijn. Een kilocalorie is een kilocalorie en elke calorie moet verbrand worden. Of die calorie nou komt van een toastje of van een pepermuntje.

Suiker is wel slechter voor je tanden ja. Al zijn toastjes en alle tussendoortjes ook slecht voor je tanden. Zodra je wat eet, verdwijnt de beschermende zuurlaag in je mond en die heeft weer tijd nodig om op te bouwen.
Het verschil is dat je pepermuntjes WEL "droog" eet, en een pakje toastjes niet. Dus er komen nog meer Kcal's bij van het beleg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nembrionic op 09-09-2005 05:06:59 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_30409676
Gewoon meer bewegen, dan kun je zoveel snoepen als je wilt. Wat is het toch dat mensen die kampen met overgewicht minderen met calorieen en het verdommen om hun luie reet uit die stoel te halen en te gaan sporten.
Dat type mens heb je dan 2 maanden later weer om je kop zeuren dat ze weer zijn aangekomen. Vind je het vreemd als je leeft als een luiaard?
[s]2 benen[/s] 1 been
[s]10 vingers[/s] 8 vingers
  vrijdag 9 september 2005 @ 07:27:49 #35
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30410698
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 03:03 schreef Luitenant_Lepra het volgende:
Gewoon meer bewegen, dan kun je zoveel snoepen als je wilt. Wat is het toch dat mensen die kampen met overgewicht minderen met calorieen en het verdommen om hun luie reet uit die stoel te halen en te gaan sporten.
Bewegen is natuurlijk altijd goed. Maar je zult ook je eetgewoonstes aanmoeten passen / wat je eet.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_30410706
Ik leef niet al een luiaard!!!

Ik heb 6 keer per week een krantenwijk, waar is dus dagelijks 1:30 mee fiets/loop. Daarnaast doe ik 1 keer per week aan yoga, dagelijks 20 minuten fysio-oefeningen, en sport ik 1 a 2 keer per week (1 keer fitnes, soms nog 2 uurtjes fietsen erbij) vind ik niet echt lui...
Zoek niet naar woorden als ze er niet zijn
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:02:12 #37
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30414627
Vet verbranden doe je pas als je lang achter elkaar gaat sporten.
Dus niet een half uur hardlopen met rustpauzes erin, maar een middag wandelen, flink fietsen of iets dergelijks.
En gezond eten, tsja... weer die discussie, maar da's meer iets voor LIF
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:05:33 #38
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30414725
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 07:28 schreef Goipie2 het volgende:
Ik leef niet al een luiaard!!!

Ik heb 6 keer per week een krantenwijk, waar is dus dagelijks 1:30 mee fiets/loop. Daarnaast doe ik 1 keer per week aan yoga, dagelijks 20 minuten fysio-oefeningen, en sport ik 1 a 2 keer per week (1 keer fitnes, soms nog 2 uurtjes fietsen erbij) vind ik niet echt lui...
dan zou je ook niet echt op je gewicht hoeven letten toch? wat is je BMI?
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:09:38 #39
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30414850
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:05 schreef -erwin- het volgende:

[..]

dan zou je ook niet echt op je gewicht hoeven letten toch? wat is je BMI?
BMI is ook al zwaar achterhaald...

Jullie (ja zwaar generaliserend, ik weet het) wereldje wordt wel onderuit gehaald he?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_30415080
In een pakje van die goedkope noodles (toko, van merken als Saimin, Indomie) zitten dus ontieglijk veel kcals.

In een pakje Saimin zitten 480 kcals en 21 gram vet.
Dat is 1/3 van de kcals die een vrouw dagelijks nodig heeft....en veel te veel vet.

Toevoeging: het is anders dan pasta. Om zo'n blokje noodles zit een laag verzadigd vet waar je niet goed van wordt.
Dat is niet zo bij een pak spaghetti ofzo.
pi_30415143
O en een tip:
Selderijstengels.
De stengels zijn gevormd als een bootje, de holte kun je vullen met vanalles.
Bijvoorbeeld met smeerkaas (smaakje:sambal,ham)
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:22:46 #42
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30415224
Selderijstengels... ok, snap ik nog... al is het spul echt niet te eten... maar dan smeerkaas erin...
Dan wordt het tohc ook vet?
Tenminste, vele mensen denken dat iets gezond is als het niet vet is.

Misschien handig om eerst een definitie op te stellen van "gezond", een beteje roepen hier wat gezond is en wat niet gata natuurlijk nergens over...

Ok laat maar... het maakt toch niets uit allemaal... ik hou mijn mond wel...
pi_30415250
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Selderijstengels... ok, snap ik nog... al is het spul echt niet te eten... maar dan smeerkaas erin...
Dan wordt het tohc ook vet?
Tenminste, vele mensen denken dat iets gezond is als het niet vet is.

Misschien handig om eerst een definitie op te stellen van "gezond", een beteje roepen hier wat gezond is en wat niet gata natuurlijk nergens over...

Ok laat maar... het maakt toch niets uit allemaal... ik hou mijn mond wel...
Ja in smeerkaas zit wel vet.
Maar vet is niet slecht. TEVEEL vet is dat wel!

Fout is ook dat mensen boter op brood weglaten. Maar dat is juist goed, zit vitamine A en D in, dat is goed voor je. Natuurlijk moet je geen dikke lagen roomboter gaan gebruiken.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:25:36 #44
120664 Fleurtjebloem
Zet de bloemetjes buiten
pi_30415313
Oeh ja, selderijstengels vind ik persoonlijk ook niet lekker...van die stukjes ergens doorheen ook niet..
Honey, I'd suck the alcohol out of a deodorant stick, so you're asking the wrong gal.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:26:48 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30415367
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Fleurtjebloem het volgende:
Oeh ja, selderijstengels vind ik persoonlijk ook niet lekker...van die stukjes ergens doorheen ook niet..
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:28:52 #46
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30415439
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:23 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ja in smeerkaas zit wel vet.
Maar vet is niet slecht. TEVEEL vet is dat wel!

Fout is ook dat mensen boter op brood weglaten. Maar dat is juist goed, zit vitamine A en D in, dat is goed voor je. Natuurlijk moet je geen dikke lagen roomboter gaan gebruiken.
Inderdaad, maar hetzelfde geldt voor koolhydraten, eiwitten en de voedingsstoffen in het eten...

En boter is inderdaad goed, ook gewone boter, het vult enorm (verzadigd gevoel) en het is lekker en veel vitaminen en het voorkomt dat je grote lagen chocoladepasta ofzo op brood doet, wat weer "slecht" is...
Ofzoiets, nou nu ga ik kappen, want ik word er helemaal simpel van
pi_30415455
Ik pakte ook weleens een miniblikje Bonduelle met Mexicomix en deed er een heel klein lepeltje mayo doorheen en wat sambal en dan at ik dat leeg. Best lekker.
Het vult ook wel.
pi_30415529
BBQ-Kip
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:33:17 #49
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30415611
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef ChrisJX het volgende:
BBQ-Kip
Kirsty

oh nee, ik ging kappen... ben al weg, ben al weg....
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:00:03 #50
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30422849
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef cinnamongirl het volgende:
O en een tip:
Selderijstengels.
De stengels zijn gevormd als een bootje, de holte kun je vullen met vanalles.
Bijvoorbeeld met smeerkaas (smaakje:sambal,ham)
Misschien moet je eens kijken wat er in smeerkaas zit?

http://www.watziterin.nl/index.php?page=search&psearch=kaas&pos=45&PHPSESSID=d7b9f0631691be0da81ff1e869b1aaf5
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')