wat neem je wel mee?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nu hun slaapzak pakken en in die straat gaan liggen... ik niet hoor!!
ik neem geen slaapzak mee
Welke school?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Boeimeer op school gezetenen daarna in Utrecht gestudeerd
Ik zie het nu pas .. tja, als je zeg maar 16 jaar naast elkaar woont dan ga je elkaar toch een beetje kennen enzo .. Vandaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik vraag me ook af wie Henk Telefoon is aangezien hij Ger Couvreur (zo moeilijk is dat niet) maar ook z'n zoon kent,
Mijn anti belasting pistool, maar helaas.. verslapenquote:
Als ik de reclame op onze geliefde stadsradio mag geloven is dat inderdaad 26 november...ze roepen veel namen bij die reclame, maar een ger kan ik me niet herinneren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas .. tja, als je zeg maar 16 jaar naast elkaar woont dan ga je elkaar toch een beetje kennen enzo .. Vandaar..
Zijn er toevallig nog mensen die naar het Schlager-Festival gaan bij de nieuwe Inslag ? Volgens mij is dit op 26 november aanstaande. Vorig jaar trad d´n Ger op, misschien dat hij er nu ook is ! (niet dat hij zo´n goede zanger is, maar dat terzijde).
Als dat naast de Zandbergkerkquote:Op zondag 25 september 2005 12:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb op basisschool de zandberg gezeten
Jaquote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als dat naast de Zandbergkerkis, weet ik waar het is
Ik ben eens een keer in die kerk geweest bij de dodenherdenking. Heb em altijd onthouden. Ten eerste om de naam en ten tweede om de bankjes. Als ik alleen al aan die houten krengen denk, krijg ik spontaan weer een houten kontquote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Aurelium het volgende:
Ja... of ernaast... meer erachter zeg maar
maar de oprit is er naast idd.
Daar woonde ik vroeger best dichtbij... (Achillesstraat, lang lang geleden)quote:Op zondag 25 september 2005 12:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb op basisschool de zandberg gezeten
whehe. Ik ben dr nooit geweest, maar van die harde houte kerkbankjes ken ik wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 12:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben eens een keer in die kerk geweest bij de dodenherdenking. Heb em altijd onthouden. Ten eerste om de naam en ten tweede om de bankjes. Als ik alleen al aan die houten krengen denk, krijg ik spontaan weer een houten kontTerwijl het dus wel een jaar of 8-10 geleden is
Het erge was nog dat de helft van je kont er maar oppastequote:Op zondag 25 september 2005 12:46 schreef Aurelium het volgende:
whehe. Ik ben dr nooit geweest, maar van die harde houte kerkbankjes ken ik wel ja
God is genadeloosquote:Op zondag 25 september 2005 12:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het erge was nog dat de helft van je kont er maar oppasteEn geloof me, ik ben niet dik
![]()
Daar woon ik nu dichtbij, Sikkelstraat..quote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar woonde ik vroeger best dichtbij... (Achillesstraat, lang lang geleden)
quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef JDude het volgende:
Vandaag weer eens naar het prachtige Meersel-Dreef gefietst... aardig terrasje daar en ook de fietsroute geheel langs de Mark is altijd weer leuk met mooi weer.
Lekker stukje fietsen inderdaad!quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef JDude het volgende:
Vandaag weer eens naar het prachtige Meersel-Dreef gefietst... aardig terrasje daar en ook de fietsroute geheel langs de Mark is altijd weer leuk met mooi weer.
De Nassau! Nostalgie!quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik heb op het OLV gezeten (als snel afgeschopt) en daarna op de Nassau !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |