Ik denk dat er weer een paar honderd luiers voor het Stillem Twee-Stadion gelegd moeten wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
WILLEM II TILBURG!.. sorry ik denk dat een anti-adoreer topic van breda het beter zou doen
Hoezo dat? 1-0 is het enige juiste antwoord op die flauwe kulquote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een paar honderd luiers voor het Stillem Twee-Stadion gelegd moeten worden
Kiwi woont bij het Brabantplein?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Het Tapperijke.. Das mijn ex buurman, hij is verhuist, Ger Couvreur ... Zijn zoon heeft momenteel een café tussen Kiwi en Henk Telefoon in op het Brabantplein, Tapperijke d´n Eric (hoe verassend)
Zo 15 dagen later blijkt dit van wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
Ah
Je hebt het topic gevonden wat we altijd al miste op fok![]()
Ik was er ookquote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef joris007 het volgende:
vanavond The Sheer in de graan, wie gaat er heen?
* joris007 check
Dan ben ik woensdag nog bij je in huis geweest... althans op de eerste verdieping ervan...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef Blik het volgende:
ik woon op het Kasteelplein,
koel, dan heb ik je vast gezienquote:
Uiteraard Henk... altijd weer die vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:27 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Relax, jullie ook nog wakker, Ik ben naar Real Madrid geweest toenet, daarna bij een paar hele mooie Spaanse vrouwen beland
nee ik had een 2 halve kratten bavaria meegenomen naar jou, omdat het in de aanbieding was bij de AH, dus echt cheapass. en toen gingen we Ladder 49 kijken en hebben we er maar 1 leeg gedronken. en die ander zouden we nog gaan drinken samen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
bavaria? jupiler bedoel je![]()
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik vraag me ook af wie Henk Telefoon is aangezien hij Ger Couvreur (zo moeilijk is dat niet) maar ook z'n zoon kent,
Toevallig nog op die Jack Daniel's fiets gezeten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef Sgele het volgende:
The sheer was erg prettig gister in de graan, ik heb er gewerkt
Nee dat was m'n collega ;-)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Toevallig nog op die Jack Daniel's fiets gezeten?
Was er ook rond half 3... Maar dan hardstylen in de Spockquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef Sgele het volgende:
The sheer was erg prettig gister in de graan, ik heb er gewerkt
wanneer gaan we weer Ladder 49 kijken en bier drinken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:41 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nee ik had een 2 halve kratten bavaria meegenomen naar jou, omdat het in de aanbieding was bij de AH, dus echt cheapass. en toen gingen we Ladder 49 kijken en hebben we er maar 1 leeg gedronken. en die ander zouden we nog gaan drinken samen.
schaam jequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb een keer een jack daniel's barlapje gejat bij de graan
ja we moeten snel eens datumpje prikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer Ladder 49 kijken en bier drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |