niets te vertellen thuis én een klein piemeltje... arme manquote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Op het moment dat ie mijn kind recht in z'n gezicht voor leugenaar uitmaakte, zou ik hem duidelijk hebben gemaakt dat het gesprek van mijn kant ten einde was, wat een hufter.
Met een ongetwijfeld klein piemeltje.
Ja, je kinderen inzetten voro je vete, dat lijkt me een goed plan!quote:Op donderdag 8 september 2005 08:21 schreef livEliveD het volgende:
Tijd om die kerel eens duidelijk te maken dat communicatie niet zijn sterkste kant is. Misschien een volgende thema voor op de muur?
*zuchtquote:Op donderdag 8 september 2005 08:59 schreef Yildiz het volgende:
ah, alweer angstneuroten gespot, stoepkrijt hoort op de stoep, als je het op de muur doet, dan ben je gelijk maar verdacht dus terrorist, ook als je 6 bent...
Wijkagenten hebben daar ook nog welis last vanquote:Op donderdag 8 september 2005 09:42 schreef webfreak het volgende:
Ach, dat soort figuren heb je overal. Mensen met een béétje autoritaire functie hangen al snel de fuhrer uit.
Ze moeten gewoon even laten zien dat ZIJ de touwtjes in handen hebben. Uitschot van de maatschappij, dit soort kleine dictatortjes.
Kinderen kunnen echt wel liegen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Op het moment dat ie mijn kind recht in z'n gezicht voor leugenaar uitmaakte, zou ik hem duidelijk hebben gemaakt dat het gesprek van mijn kant ten einde was, wat een hufter.
Met een ongetwijfeld klein piemeltje.
zeikerd. Was jij misschien aan de deur daar?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef N.icka het volgende:
Stoepkrijt hoort op de stoep en niet op de muren
da past niet, 8 kids op 1 balkonnetjequote:Op donderdag 8 september 2005 13:23 schreef mazaru het volgende:
Waarom laat je de kinderen dan niet op je balkon krijten?
Daar kan niets over gezegd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |