voor stoepen en muren, zegt het doosje :p muurverf heb ik anders ook wel!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef N.icka het volgende:
Stoepkrijt hoort op de stoep en niet op de muren
pics!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef MarMar het volgende:
mijn dochter stond er inmiddels bij, handjes in de zij, boos kijkend
omdat de bewoners dan hun voetzolen onder het stoepkrijt hebben zitten als ze er langs lopen, op de muren heeft niemand er last van.. de contactpersoon van de verhuurder die ECHT gaat over deze flat, heeft er echter nooit wat over gezegd. (we zitten regelmatig met wat buren even op de gallerij en hij loopt hier wel eens rond, dat is een vriendelijk gedag en thats it...)quote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Waarom tekenen die kids niet gewoon op de grond dan? Goed, het is misschien wat ver gezocht van die beheerder. Maarja dat heb je nou eenmaal als je huurt..
Die zelfde ervaring heb ik idd ook op gedaan....quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef rickyB het volgende:
Uit ervaring weet ik dat stoepkrijt op de muur er om een bepaalde reden niet af gaat. Ik kan me dus voorstellen, dat die persoon dat niet tof vindt
Ja, sommige mensen moeten echt geen kinderen nemen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:12 schreef Jorikjet het volgende:
wat een lamlul zeg
Uhm, ik denk dat in dit geval op de muren beter is.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef N.icka het volgende:
niets te vertellen thuis én een klein piemeltje... arme manquote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Op het moment dat ie mijn kind recht in z'n gezicht voor leugenaar uitmaakte, zou ik hem duidelijk hebben gemaakt dat het gesprek van mijn kant ten einde was, wat een hufter.
Met een ongetwijfeld klein piemeltje.
Ja, je kinderen inzetten voro je vete, dat lijkt me een goed plan!quote:Op donderdag 8 september 2005 08:21 schreef livEliveD het volgende:
Tijd om die kerel eens duidelijk te maken dat communicatie niet zijn sterkste kant is. Misschien een volgende thema voor op de muur?
*zuchtquote:Op donderdag 8 september 2005 08:59 schreef Yildiz het volgende:
ah, alweer angstneuroten gespot, stoepkrijt hoort op de stoep, als je het op de muur doet, dan ben je gelijk maar verdacht dus terrorist, ook als je 6 bent...
Wijkagenten hebben daar ook nog welis last vanquote:Op donderdag 8 september 2005 09:42 schreef webfreak het volgende:
Ach, dat soort figuren heb je overal. Mensen met een béétje autoritaire functie hangen al snel de fuhrer uit.
Ze moeten gewoon even laten zien dat ZIJ de touwtjes in handen hebben. Uitschot van de maatschappij, dit soort kleine dictatortjes.
Kinderen kunnen echt wel liegen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Op het moment dat ie mijn kind recht in z'n gezicht voor leugenaar uitmaakte, zou ik hem duidelijk hebben gemaakt dat het gesprek van mijn kant ten einde was, wat een hufter.
Met een ongetwijfeld klein piemeltje.
zeikerd. Was jij misschien aan de deur daar?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef N.icka het volgende:
da past niet, 8 kids op 1 balkonnetjequote:Op donderdag 8 september 2005 13:23 schreef mazaru het volgende:
Waarom laat je de kinderen dan niet op je balkon krijten?
Daar kan niets over gezegd worden.
Jouw kind is een vuige leugenaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef rameijer het volgende:
Ik zou het niet pikken als wie dan ook mijn kind voor leugenaar zou uitmaken.![]()
Helemaal niet als ik erbij sta..![]()
idd, zegt veel over de man zelf imho..quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef rameijer het volgende:
Ik zou het niet pikken als wie dan ook mijn kind voor leugenaar zou uitmaken.![]()
Helemaal niet als ik erbij sta..![]()
Als je zo begint kun je nooit meer iets tegen iemand zeggen - want dan zou het zgn. altijd op jezelf slaan..quote:Op donderdag 8 september 2005 14:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
idd, zegt veel over de man zelf imho..
zoals de waard zijn gasten vertrouwt...
En dat pas na 53 serieuze replies iemand doorheeft dat dit een lemming isquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Ow spiegeltopics, wat zijn jullie populair tegenwoordig, wat een Hitler.
Asociale huurders dus.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:47 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat pas na 53 serieuze replies iemand doorheeft dat dit een lemming is![]()
Ik had meteen hier melding van gemaakt bij de huurvereniging. Zo communiceer je dus niet met mensen!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef MarMar het volgende:
"Dat is erg goed van je, alleen jammer dat ik je niet kan geloven" zegt die eikel... met iets minder zelfbeheersing had ik hem over de reling gesmeten
Zow, meneer heeft een klein beetje macht gekregen van de vereniging en denkt daardoor meteen dat hij de hele buurt runt. Afschuwelijk dat soort types. Aangifte doen van laster. Laat hem maar eens zien dat "regels zijn regels" ook gigantisch in zijn weg kunnen lopen.quote:"we hebben hier ook nette huurders.."
quote:Volgende uitstapje met de flatkids: op een zondagmiddag het gebouw van de woningbouw versieren met stoepkrijt...
Dit is het orgineel, dat andere is een lemming, kijk naar de tijd enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 04:47 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat pas na 53 serieuze replies iemand doorheeft dat dit een lemming is![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef MarMar het volgende:
Vanmiddag kwam er een mannetje van de woningbouwvereniging gepikeerd aanbellen, de meneer van het wijkbeheer.. Hij kwam klagen over de stoepkrijttekeningen op de gallerij.. aangezien hij mij wel eens heeft zien lopen met mijn dochter (net 6 jaar), kwam hij bij mij verhaal halen.
---tekst----
Volgende uitstapje met de flatkids: op een zondagmiddag het gebouw van de woningbouw versieren met stoepkrijt...
maakt verder niet uit hoor, maar ik denk ik zeg het even.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:38 schreef MatiCe het volgende:
Ik was vanmiddag aan het werk. Ik werk als wijkbeheerder bij een woningbouwvereniging. Net zoals het werk leuke kanten heeft heeft het werk ook minder leuke kanten, zoals bijvoorbeeld het aanspreken van huurders op hun gedrag of het gedrag van hun kinderen. Vanmiddag was ik bij een flat die helemaal onder gestoepkrijt was. Dit is natuurlijk van de gekke en ik besloot om eens aan te bellen bij een man waarvan ik wist dat zijn dochtertje wel eens speelde op de plaatsen delict. De man deed open. Ik meldde hem dat ik zijn dochtertje verdacht van deze terroristische ---
tekst---
Euh .... het euh ... was al laat en bier enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef Yildiz het volgende:
Dit is het orgineel, dat andere is een lemming, kijk naar de tijd enzo
maakt verder niet uit hoor, maar ik denk ik zeg het even.
Heej, het profiel van de standaard politieagent.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef buzzer het volgende:
aqch sommige mensen hebben thuis niets te vertellen en compenseren dat in werktijd.
Het is al goed hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Euh .... het euh ... was al laat en bier enzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |