Geregistreerd op: vrijdag 26 augustus 2005quote:Op woensdag 7 september 2005 17:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je bupa niet kent ben je nog wel heel erg newbie inderdaad
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En de pub babe (me) is er ook weer
Jaja sjans hebben en zoenen met een leuk meisje uit je nieuwe klas geeft je wel een ego boostquote:
jij zoekt vrouwen?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef erikkll het volgende:
heyyywaar is brechtje steeds?:P
hoi imberr! hoi [rest!]!
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef erikkll het volgende:
heyyywaar is brechtje steeds?:P
hoi imberr! hoi [rest!]!
En jij bent haar vriendje?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jaja sjans hebben en zoenen met een leuk meisje uit je nieuwe klas geeft je wel een ego boost![]()
Ik heb trouwens medelijden met haar vriendje![]()
Nee die is nu dus mooi genaaitquote:
Waarom maakt ze het dan niet gewoon uit?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee die is nu dus mooi genaait![]()
ze heeft 't topic geopendquote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzo![]()
Bij mij wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pff heeft Imberr een vip kaartje ofzo![]()
Volgens mij hebben wel meer vrouwelijke figuren onder de 18 dat bij je.quote:
Dankje! Die van jou is ook super!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Casparovvv het volgende:
Jag heeft een ranzige icon.
zwemmen met gym doe je alleen in groep 8.
Spelen met de brander komen ongelukken van, spreek uit ervaring
Ik had je even toegevoegd.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:07 schreef PaRaR het volgende:
woei!
Zie ik daar nou mijn avatar staan ?
Hallo allemaal btw
Als ik jou al mijn geheimen zou moeten vertellen dan was ik morgen nog niet klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit welk citatenboek heb je dit geplukt?
How you doin'?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |