abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30358052
Hierbij wilde ik graag mijn Opel Kadett E 1.4i te koop aanbieden. Het is en hele nette wagen waar niets aan mankeert. Afgelopen week voor de 3e keer bij mij als eigenaar APK goedgekeurd zonder enige benodigde reparatie's.

Bouwjaar: augustus 1991
APK: t/m september 2006
KM-stand: 180.000
Kleur: Metallic bordeaux rood

AEZ 17" Lichtmetalen velgen met michelin banden (215/40/R17) velgen en banden z.g.a.n.
DTM sportuitlaat links/rechts ovaal z.g.a.n.
ramen geblindeerd.
Xplod 1200watt subwoofer met 2 xplod 170watt boxen achterin en sony cd-speler.
Verzekering en wegenbelasting zijn zeer laag.

Vraagprijs: t.e.a.b. (serieuze biedingen beginnen rond de ¤3000)

Heb je nog vragen kun je die gerust stellen of je kunt me mailen op: silencer.df3[at]gmail[dot]com

[ Bericht 11% gewijzigd door SilenceR_20 op 08-09-2005 19:06:52 ]
pi_30366355
Blablablabla prijs blablablablabla we helpen a) een topic om zeep en b) FoK! naar de kloten
Speak only if it improves upon the silence....
pi_30373968
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef BYM het volgende:
Blablablabla prijs blablablablabla we helpen a) een topic om zeep en b) FoK! naar de kloten
En dit was wat mij betreft de enige zinnige reactie. Ik stel voor dat een ieder verder z'n commentaar voor zich houdt. Als je de prijs te hoog vind, biedt dan lager, als je niet geinteresseerd bent, dan post je niet, als je alleen maar met kratjes bier kan smijten, drink ze lekker zelf op, misschien dat je daar dan wel grappig van wordt.

Klaar dus nu .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_30374064
-edit RATMEN- ha ha ha ha . Kijk dan eerst ff naar de foto's .

[ Bericht 88% gewijzigd door RATMEN op 07-09-2005 23:56:18 ]
pi_30374346
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef RATMEN het volgende:

[..]

En dit was wat mij betreft de enige zinnige reactie. Ik stel voor dat een ieder verder z'n commentaar voor zich houdt. Als je de prijs te hoog vind, biedt dan lager, als je niet geinteresseerd bent, dan post je niet, als je alleen maar met kratjes bier kan smijten, drink ze lekker zelf op, misschien dat je daar dan wel grappig van wordt.

Klaar dus nu .
Anders haal je ff mijn post met nuttige informatie weg. Mijn post was duidelijk geen flame o.i.d.

Zet mijn post maar weer ff terug...
Age of fruity enlightenment!
pi_30374414
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Anders haal je ff mijn post met nuttige informatie weg. Mijn post was duidelijk geen flame o.i.d.

Zet mijn post maar weer ff terug...
Klagen kan in Feedback, daar is het per slot van rekening voor . En dus niet iemands topic nog verder vervuilen.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_30375470
Ik zei dus (kort samengevat) dat de AEZ Icon 5 velgen + banden nieuw meer waard zijn dan de rest van de auto.
Dat we het hier hebben over slechts een Kadett 1.4 met 180k op de teller.
Dat accessoires nauwelijks meerwaarde aan een auto geven.
Dat de 2ehandsautomarkt op z'n gat ligt.
Dat een prijs van 1500 euro reëeler is door alle bovengenoemde punten.
Age of fruity enlightenment!
pi_30377700
-edit RATMEN- Behalve het feit dat ik geen mod ben in B&H, begrijp je blijkbaar ook niet dat je klachten over modacties in Feedback kan geven .

[ Bericht 76% gewijzigd door RATMEN op 08-09-2005 08:06:58 ]
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_30380341
-trekt terug

[ Bericht 77% gewijzigd door hwgoring op 08-09-2005 10:57:24 ]
pi_30391423
Na overleg tussen de mods en TS besloten deze op slot te zetten.
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')