En dit was wat mij betreft de enige zinnige reactie. Ik stel voor dat een ieder verder z'n commentaar voor zich houdt. Als je de prijs te hoog vind, biedt dan lager, als je niet geinteresseerd bent, dan post je niet, als je alleen maar met kratjes bier kan smijten, drink ze lekker zelf op, misschien dat je daar dan wel grappig van wordt.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef BYM het volgende:
Blablablabla prijs blablablablabla we helpen a) een topic om zeep en b) FoK! naar de kloten![]()
Anders haal je ff mijn post met nuttige informatie weg. Mijn post was duidelijk geen flame o.i.d.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En dit was wat mij betreft de enige zinnige reactie. Ik stel voor dat een ieder verder z'n commentaar voor zich houdt. Als je de prijs te hoog vind, biedt dan lager, als je niet geinteresseerd bent, dan post je niet, als je alleen maar met kratjes bier kan smijten, drink ze lekker zelf op, misschien dat je daar dan wel grappig van wordt.
Klaar dus nu.
Klagen kan in Feedback, daar is het per slot van rekening voorquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Anders haal je ff mijn post met nuttige informatie weg. Mijn post was duidelijk geen flame o.i.d.
Zet mijn post maar weer ff terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |