wat ben jij vrolijk? Hebbie geneukt?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:51 schreef Jump het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Geslaagd voor theorie van rijexamenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
wat ben jij vrolijk? Hebbie geneukt?
Gefeli.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Geslaagd voor theorie van rijexamen![]()
44/50 gehaald
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Jump het volgende:
[..]
44/50 gehaald
Feli Dudequote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Jump het volgende:
[..]
44/50 gehaald
Dank je allemaalquote:
Zit bij mij nog wel een redelijke snelheid in. Gaat nu zo rond de 122 kb/squote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef Jump het volgende:
Ik ben de demo van AoE III aan het downe, maar het gaat traaaaaaaaaaaaag
Heeeeey gefeliquote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Jump het volgende:
[..]
44/50 gehaald
En die WIL WEEEEEEEEEEEEER NIET... wat een kut software dit daar bij...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:12 schreef Giem het volgende:
Ja ben al halver wege.. nu nog die kut live box van hem..
En dat noemen ze tegenwoordig slagenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Jump het volgende:
[..]
44/50 gehaald
Je kunt ook proberen om het oude record van 72 posts op een rij te verbreken (of waren het er meer mschol?). Jammer dat slar die reeks niet voor het nageslacht heeft bewaardquote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef Giem het volgende:
He en dat is 3 op een rij.. met eeen mega tussen tijd
Ik den khet wel ergens hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen om het oude record van 72 posts op een rij te verbreken (of waren het er meer mschol?). Jammer dat slar die reeks niet voor het nageslacht heeft bewaard
Ach, het waren helaas niet allemaal pareltjes. Meer alaquote:
Is wel een geinig spelquote:
Hadden ze dacht ik verlaagd naar maximaal 6 fout, maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat noemen ze tegenwoordig slagenIn nl was 45 van de 50 toch de drempel.
* devzero had al zo'n vermoede over de rijkwaliteit van de belgen
feli overigens
tssk wij "nederlanders" mogen niet zoveel fout hebben... om even me aan de TT te houden...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Jump het volgende:
[..]
44/50 gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |