Door lagere rente krijg ik juist te weinig terug.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:31 schreef ict-boy het volgende:
Het duurt 2 maanden( bij ons teminste) voor alles verwerkt is, en het eerste geld gestord.
Lagere rent is niet slim want ze komen er echt wel achter hoor.
OK dat soort info hoopte ik op! ik hoop nu dan ook dat ze het niet zo druk hebben. De teruggave over 2004 (maar dat was gewoon de definitieve jaarlijkse aangifte) ging ook vrij snel.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:37 schreef mAst3rb33r het volgende:
Ik heb halverwege dit jaar een wijziging in mijn VT doorgegeven (via Internet). Een maand later kreeg ik het geld al terug. Dus het kan heel snel gaan.
Het is inderdaad beter om wat minder hypotheekrente af te trekken in je VT, dan loop je minder risico dat je anders bij je definitieve aangifte terug moet betalen...
Is dit je eerste teruggaaf of heb je al eerder (elektronisch) aangifte gedaan?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:47 schreef Xanthe het volgende:
Wij hebben VT halverwege juni verstuurd en deze word halverwege deze maand uitbetaald hebben ze ons gemeld.
Wat ik heb begrepen kan het dan nl ietsje langer duren: je staat nog niet in het systeem. Bovendien hadden ze in juni topdrukte ivm verwerking aangiften over 2004. Anyway, je krijgt het in elk geval dit jaar nog. Hoop dat het bij mij ook lukt. Wat vrijwel altijd zo is is dat zodra je bevestiging binnen hebt, het geld ook snel gestort wordt.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:18 schreef Xanthe het volgende:
1e keer.
Ik doe altijd al digitaal aangifte, en heb alleen maar teruggaaf ivm hypotheekrente. Er kan naar mijn idee niet veel fout zijn gegaan. Ik heb dus alleen lagere rentekosten opgegeven dan ik werkelijk heb.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:28 schreef Luizao het volgende:
Ik werk bij de belastingdienst..uit eigen ervaring weet ik dat er heel veel verkeerd gaat met aanvragen voor VT 2005! Ligt af en toe aan de belastingdienst maar in 95% van de gevallen ligt het aan de mensen zelf (Dubbele aanvragen, verkeerde kruisjes, verkeerd handtekening enz..)..
Is wel alles goed aangevraagd en heb je het digitaal gedaan dan heb je met een beetje geluk de 15e van oktober het geld al op je rekening staan! Is het iets vertraagd dan zal dat uiterlijk de 15e van de maand daarop worden!
Dus ga er maar van uit dat je het binnenkort hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |