Juist, jij snapt het!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:42 schreef nixxx het volgende:
met een slotje is ie niet open he
Bij het woord 'dacht' ga je de fout in.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:45 schreef nixxx het volgende:
ik ben nog niet zo dom als ik eruit zie....
Ik dacht ik maak eens een uitnodigende antikliek TT
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:49 schreef partyyboyy het volgende:
Bij het woord 'dacht' ga je de fout in.
ha en dat is nr 2 in mijn netquote:Op woensdag 7 september 2005 13:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het loopt alleen niet zo storm met je uitnodigende TT Nixxx, das dan wel weer jammer.
Ja, open dr maar een topic overquote:
Nou dat is wat overbodig, ik ga maar weer eens aan het werk. Kasboek moet opgemaakt worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, open dr maar een topic overen nu ga ik weer even serieuzig verder studeren
Dat kan iedere mongoolquote:Op woensdag 7 september 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou dat is wat overbodig, ik ga maar weer eens aan het werk. Kasboek moet opgemaakt worden.
eeermm.. slowchattenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Panthera1984 het volgende:
*loopt in val* ho! wat doe ik in de SC?
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeebanquote:
Gelukkig zijn de echte mods niet zo strengquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef nixxx het volgende:
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeeban
ja de bijzonderheden van de intercalatie van magnesium in allerlei verschillende vanadaten is veel interessanterquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Panthera1984 het volgende:
Ja dat krijg je als ze gaan studeren!![]()
Ik heb al een ban achter de rugquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
foei.. een tvp en een smileypost.. dat word twee dagen renpeeban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |